Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.503
782
Ik vind Galactic Empire wel een heel erg aparte maar leuke boeking. Een band die gewoon letterlijk de muziek uit de Star Wars films speelt.
Voor de rest ben ik blij met Seether, Rise Against, In This Moment, Black Stone Cherry, Lacuna Coil, Crossfaith, Bury Tomorrow, Stick to your Guns.

Ik weet nu al dat ik gewoon het hele weekend lang veel te veel clashes in de dingen die ik wil zien krijg
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Ik vind The Bloody Beetroots een hele interessante naam inderdaad.. Maar verder super namen erbij :)
Ben ook eigenlijk wel benieuwd naar the bloody beetroots live, kijken of ik dat wat vind
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.503
782
Ik vind The Bloody Beetroots een hele interessante naam inderdaad.. Maar verder super namen erbij
1f642.svg

Ben ook eigenlijk wel benieuwd naar the bloody beetroots live, kijken of ik dat wat vind
Ik ken ze eigenlijk niet. Ik heb er wel wat over gehoord. Op Paaspop zal ik maar kijken of ik ze wat vind, als ik ze goed vind live, dan pak ik ze op Graspop ook wel mee
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Bloody Beetroots zijn live geniaal. Ik heb ze een aantal jaren terug op Sziget gezien, en ik heb nog nooit op zo veel verschillende plekken tijdens 1 concert gestaan, omdat het zo'n grote chaos voor het podium was. Gewoon lekker keihard raggen.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Valt me wel op dat veel van de bovenste namen op de laatste dag spelen. En op de eerste dag eigenlijk alleen nog maar GNR.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.633
2.239
Valt me wel op dat veel van de bovenste namen op de laatste dag spelen. En op de eerste dag eigenlijk alleen nog maar GNR.
En Black Stone Cherry, Bury Tomorrow, Doro Pesch, Follow the Cipher, Iced earth en Madball
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Valt me wel op dat veel van de bovenste namen op de laatste dag spelen. En op de eerste dag eigenlijk alleen nog maar GNR.

Klopt viel mij ook op, Black Stone Cherry en Iced Earth zijn tot nu toe het grootste onder Guns 'n Roses.. Daar zullen toch nog wel iets grotere bands bij komen, aangezien ze het een volledige dag noemen? Maar oke, er zullen dan ook nog wel namen gaan volgen. Alleen jammer dat dit voor mij nog niet de doorslag geeft of ik het waard vind om een XL ticket te kopen..
 

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
The Bloody Beetroots is leuk live. Toffe naam, niet verwacht dat zo'n naam op Graspop zou spelen. Als ze nergens mee clashen ga ik zeker daarheen.

Ik ben super blij dat ik al tickets heb. Ik ga me hier zeker 4 dagen kunnen vermaken.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Teake Rooks wrote:
Valt me wel op dat veel van de bovenste namen op de laatste dag spelen. En op de eerste dag eigenlijk alleen nog maar GNR.

En Black Stone Cherry, Bury Tomorrow, Doro Pesch, Follow the Cipher, Iced earth en Madball

Ik bedoelde van de bovenste paar rijen, die met hun eigen logo op de poster staan ;)
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Teake Rooks wrote:
Valt me wel op dat veel van de bovenste namen op de laatste dag spelen. En op de eerste dag eigenlijk alleen nog maar GNR.

Klopt viel mij ook op, Black Stone Cherry en Iced Earth zijn tot nu toe het grootste onder Guns ’n Roses.. Daar zullen toch nog wel iets grotere bands bij komen, aangezien ze het een volledige dag noemen? Maar oke, er zullen dan ook nog wel namen gaan volgen. Alleen jammer dat dit voor mij nog niet de doorslag geeft of ik het waard vind om een XL ticket te kopen..

Misschien nog namen als Nightwish, Ghost, Stone Sour voor onder GNR? Lijkt me inderdaad dat daar nog wel iets groots bij komt, in ieder geval nog een Mainstage 2 afsluiter.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Mooie line up, maar niet zo mijn ding qua genre helemaal dus ik hoopte op een betere dagindeling om misschien toch eens een dag te kunnen gaan maar tevergeefs...

DO: Guns 'n Roses, Black Stone Cherry, Iced Earth
VR: Iron Maiden, Anti-Flag, Less Than Jake, Avenged Sevenfold
ZA: Volbeat, Rise Against, P.O.D., Marilyn Manson, Megadeth, Kadavar
ZO: Limp Bizkit, Bloody Beetroots, Ozzy Osbourne, Judas Priest, A Perfect Circle, Modern Life Is War

Dit doet het nog niet voor mij.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.503
782
Ik heb even alles ingedeeld op de dagen dat ze op de site staan. Donderdag moet nog wel een boel bij mocht het een volledige dag worden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.779
12.457
Wow Ayreon... die zag ik niet aankomen. Schitterend.

Mooi rijtje erbij met veel namen die verwacht werden. Rise Against en bloody beetrots grootste verrassingen (meer op RW) verwacht.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.352
2.689
Ik heb even alles ingedeeld op de dagen dat ze op de site staan. Donderdag moet nog wel een boel bij mocht het een volledige dag worden.
Aah tof.
Denk ni dat donderdag een volwaardige dag gaat worden aangezien de prijs van die dag 20 euro lager ligt dan de andere dagen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.352
2.689
Miljaar. Hier kan je onmogelijk een dag uit kiezen.
Ga mij een 3 dagenticket kopen.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Volgens de website van Graspop is een dagkaart voor de donderdag een tientje goedkoper dan voor de andere dagen, terwijl op de donderdag met Guns N' Roses wel de (hoogstwaarschijnlijk) duurste hoofdact staat. Ik zou daarom maar niet te veel verwachten van wat er op die datum nog aan "grote" acts bij komt. Tenslotte stonden er voor Guns N' Roses op TW Classic dit jaar ook geen grote, dure acts als voorprogramma, maar o.a. The Pretenders. Voor een ticket voor de losse show van GNR in het Goffertpark betaal je zelfs een paar euro meer dan voor een dagkaart voor de Graspop-donderdag, dus mag je er wel vanuit gaan dat het grootste deel van de opbrengst van die festivaldag (bij wijze van spreken) rechtstreeks in de zakken van Axl, Duff en Slash verdwijnt. Alleen als de voorverkoop voor de donderdag erg zou tegenvallen, zie ik de organisatie nog een tweede 'topact' aan het dagprogramma toevoegen. (Zoals afgelopen jaar, toen de voorverkoop voor de dag dat Evanescence zou headlinen waarschijnlijk wat tegenviel en Scorpions er uiteindelijk nog naast/boven werd gezet.)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken