Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
116
107
Heren, voor het eerst een keertje Graspop voor mij volgend jaar. Tot nu toe ziet het er goed uit vind ik. Volbeat heeft bij mij ook wel een streepje voor tov Kiss moet ik eerlijk zeggen. Ben wel nieuwsgierig wat we er nog bij gaan krijgen, behalve Hollywoord Vamires en Marilyn Manson. Hebben we bij Graspop nog kans op de Deftones?
Op basis van hiaten in de geschiedenis van Graspop.nl verwacht ik eigenlijk All That Remains, Black Stone Cherry, Lacuna Coil, Madball, Meshuggah en Seether nog. Volbeat was ook een hiaat en sinds gisteren niet meer, dus de theorie die ik hier zag langskomen lijkt me bewezen :wink: ! (MM en HV ontbreken ook nog steeds).
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Heren, voor het eerst een keertje Graspop voor mij volgend jaar. Tot nu toe ziet het er goed uit vind ik. Volbeat heeft bij mij ook wel een streepje voor tov Kiss moet ik eerlijk zeggen. Ben wel nieuwsgierig wat we er nog bij gaan krijgen, behalve Hollywoord Vamires en Marilyn Manson. Hebben we bij Graspop nog kans op de Deftones?
Op basis van hiaten in de geschiedenis van Graspop.nl verwacht ik eigenlijk All That Remains, Black Stone Cherry, Lacuna Coil, Madball, Meshuggah en Seether nog. Volbeat was ook een hiaat en sinds gisteren niet meer, dus de theorie die ik hier zag langskomen lijkt me bewezen
1f609.svg
! (MM en HV ontbreken ook nog steeds).

Deftones lijkt me zeker aannemelijk.
Dat zijn mooie namen als de theorie inderdaad werkt, dus ik hoop het! Zijn wel allemaal aannemelijke namen, dus zou mij niks verbazen :)

Edit: Billy Talent mist ook in de geschiedenis :) (stonden er in 2010)
 

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
116
107
Deftones zou ik heel blij mee zijn, die hebben nog wat in te halen bij mij! Kreeg bij Rock am Ring 2 jaar geleden een ingekort concertje voorgeschoteld wegens bliksemgevaar :cool: .
 

arjan

Playlistbediener
1 feb 2014
18
0
Edit: Billy Talent mist ook in de geschiedenis
1f642.svg
(stonden er in 2010)

Best wel heel slecht eigenlijk dat je dat zo kan zien. Mogen ze best wel iets aandoen, zo is de verassing er ook weer van af :wink:
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Matthijs wrote:
Edit: Billy Talent mist ook in de geschiedenis
1f642.svg
(stonden er in 2010)

Best wel heel slecht eigenlijk dat je dat zo kan zien. Mogen ze best wel iets aandoen, zo is de verassing er ook weer van af
1f609.svg

True, je moet wel gericht gaan zoeken, want het is een takkenwerk om letterlijk alle bands door te gaan nemen. Maar als het inderdaad zo werkt dan is het slecht inderdaad.. Maar ik vind het ook wel wat hebben dat je het zo zelf een beetje kan opsporen. Het blijft wel een soort van gokken natuurlijk, het is geen bevestiging
 

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
116
107
Leuk toch? Houd je een beetje van het werk en je hoopt dat je het goed 'uitgezocht' hebt. Ook wel weer jammer want de Deftones staan er gewoon tussen en daar hoop ik toch serieus op. Nine Inch Nails zag ik er volgens mij ook niet tussen staan, maar weet ook niet of die er ooit geweest zijn...?
 

arjan

Playlistbediener
1 feb 2014
18
0
https://www.graspop.be/nl/bands/rise-against/ Dit is anders ook best vreemd. Rise against zie ik anders niet op de poster en staat toch al tussen de bands met 2018 erbij.

EDIT: Staan nu heel veel namen tussen de line-up die nog niet bekend zijn. Galactic empire, holywood vampires. Volgensmij komt er een aankondiging aan.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Ik zocht dus was namen op om te kijken of er paginas van waren, toen zag ik op de Seether pagina dat ze 23 juni 2018 spelen!

https://www.graspop.be/nl/bands/seether/
 

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
116
107
Ja dat zal inderdaad zo zijn. Alleen Billy Talent en All That Remains staan er dan (nog) niet bij.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.503
782
Hollywood Vampires, Rise Against, Galactic Empire, In This Moment, Kadaver, Kreator, Lacuna Coil, Marilyn Manson, Planet of Zeus, Powerflo, Seether, Stick To Your Guns, Bloody Beetroots,Vader staan nu extra in de line up
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Hollywood Vampires, Rise Against, Galactic Empire, In This Moment, Kadaver, Kreator, Lacuna Coil, Marilyn Manson, Planet of Zeus, Powerflo, Seether, Stick To Your Guns, Bloody Beetroots,Vader staan nu extra in de line up

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken