Graspop 2017

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Matthijs wrote:
DennisvdBr wrote:
Ik denk dat we Rammstein en Marilyn Manson als headliners…
Dat durf ik wel te zeggen.


Waar komt eigenlijk Marilyn Manson ineens vandaan?


Paar gigs in Rusland/Oekraine en aangekondigd voor een dagje Rock in Roma.
Er is ook een concert in Utrecht aangekondigd begin augustus. Dus ben benieuwd
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Blink 182 is juist aangekondigd voor een festival dat als andere namen Sabaton, Airbourne, Sodom, Taake, Satyricon, Emperor,... heeft...

Hoe grappig zou Blink op Graspop zijn :D
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Blink 182 is juist aangekondigd voor een festival dat als andere namen Sabaton, Airbourne, Sodom, Taake, Satyricon, Emperor,… heeft…

Hoe grappig zou Blink op Graspop zijn
1f600.svg

Blink is nergens grappig... Het is triest dat die band gewoon nog geboekt worden door festivals.

Maar ze staan niet op Graspop, dat zal vrijdag wel duidelijk worden.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
neracroft wrote:
Blink 182 is juist aangekondigd voor een festival dat als andere namen Sabaton, Airbourne, Sodom, Taake, Satyricon, Emperor,… heeft…

Hoe grappig zou Blink op Graspop zijn
1f600.svg



Blink is nergens grappig… Het is triest dat die band gewoon nog geboekt worden door festivals.

Maar ze staan niet op Graspop, dat zal vrijdag wel duidelijk worden.
Hoe kom je aan vrijdag?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
mattman wrote:
neracroft wrote:
Blink 182 is juist aangekondigd voor een festival dat als andere namen Sabaton, Airbourne, Sodom, Taake, Satyricon, Emperor,… heeft…

Hoe grappig zou Blink op Graspop zijn
1f600.svg



Blink is nergens grappig… Het is triest dat die band gewoon nog geboekt worden door festivals.

Maar ze staan niet op Graspop, dat zal vrijdag wel duidelijk worden.


Hoe kom je aan vrijdag?

RW ;-)
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
[/IMG]

Het schijnt dat vanochtend op de rock am ring site Rammstein tussen de artiesten stond (nu niet meer). Als dit klopt dan denk ik dat rammstein toch ook wel bijna zeker is op graspop.
Ik zou het wel wederom een erg stomme fout vinden, het gebeurt wel erg vaak dit jaar.. Of zullen ze het expres doen?
 

Rockafeller

Campingartiest
24 okt 2016
78
34
Vandaag eerste headliner voor GRASPOP!! ---> RAMMSTEIN!!!

Ik gok op volgende line-up:

Guns 'N Roses, Aerosmith, Man O War, Rammstein

Guns tipte ze zelf al met die vreemde koeienafbeelding en Aerosmith en ManOWar doen beiden een final tour. Die lijken me dus zeker! Als ze echt willen verrassen dan vandaag maar Rammstein zeker? :D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
[/IMG]

Het schijnt dat vanochtend op de rock am ring site Rammstein tussen de artiesten stond (nu niet meer). Als dit klopt dan denk ik dat rammstein toch ook wel bijna zeker is op graspop.
Ik zou het wel wederom een erg stomme fout vinden, het gebeurt wel erg vaak dit jaar.. Of zullen ze het expres doen?
Blijkt photoshop te zijn...

fake dus...
Maar niet onrealistisch
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Ik vandaag nog
1f609.svg

Ik verwacht ook wel vandaag of morgen de eerste namen.
De website is gisteren aangepast en bij tickets staat dat de verkoop van de weekendtickets aanstaande donderdag (dus over 2 dagen) begint. Het lijkt me dat ze dan daarvoor wel wat namen vrijgeven
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Overmorgen begint dus ticketverkoop, morgen dus namen?

Geen super grote metal fan maar best-case scenario (waardoor ik wel zou gaan) ziet er als volgt uit:


Rammstein - Guns 'n Roses - Manowar
Marilyn Manson - Korn - Sabaton
In Flames - Prophets Of Rage - Rancid - Katatonia - Airbourne - NOFX


al lijkt me dat wat aan de dure kant
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Rammstein is bevestigd voor Rock am Ring, dus zijn zeker aan het touren, ook mooi: Alter Bridge en FFDP
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken