Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
mattman wrote: neracroft wrote:
Blink 182 is juist aangekondigd voor een festival dat als andere namen Sabaton, Airbourne, Sodom, Taake, Satyricon, Emperor,… heeft…
Hoe grappig zou Blink op Graspop zijn
Blink is nergens grappig… Het is triest dat die band gewoon nog geboekt worden door festivals.
Maar ze staan niet op Graspop, dat zal vrijdag wel duidelijk worden.
Het schijnt dat vanochtend op de rock am ring site Rammstein tussen de artiesten stond (nu niet meer). Als dit klopt dan denk ik dat rammstein toch ook wel bijna zeker is op graspop.
Ik zou het wel wederom een erg stomme fout vinden, het gebeurt wel erg vaak dit jaar.. Of zullen ze het expres doen?
Vandaag eerste headliner voor GRASPOP!! ---> RAMMSTEIN!!!
Ik gok op volgende line-up:
Guns 'N Roses, Aerosmith, Man O War, Rammstein
Guns tipte ze zelf al met die vreemde koeienafbeelding en Aerosmith en ManOWar doen beiden een final tour. Die lijken me dus zeker! Als ze echt willen verrassen dan vandaag maar Rammstein zeker?
Het schijnt dat vanochtend op de rock am ring site Rammstein tussen de artiesten stond (nu niet meer). Als dit klopt dan denk ik dat rammstein toch ook wel bijna zeker is op graspop.
Ik zou het wel wederom een erg stomme fout vinden, het gebeurt wel erg vaak dit jaar.. Of zullen ze het expres doen?
Ik verwacht ook wel vandaag of morgen de eerste namen.
De website is gisteren aangepast en bij tickets staat dat de verkoop van de weekendtickets aanstaande donderdag (dus over 2 dagen) begint. Het lijkt me dat ze dan daarvoor wel wat namen vrijgeven