Graspop 2017

Rammstein lijkt mij voor GMM een hele mooie naam. Staat meestal (altijd?) op RW. RW zal dit jaar eerder voor andere headliner hebben gekozen, omdat Rammstein er dit jaar al stond.

GNR zal te duur zijn. Aerosmith lijkt al bezet omdat de oude mannen moeten rusten...

Rammstein lijkt mij voor GMM een hele mooie naam. Staat meestal (altijd?) op RW. RW zal dit jaar eerder voor andere headliner hebben gekozen, omdat Rammstein er dit jaar al stond.

GNR zal te duur zijn. Aerosmith lijkt al bezet omdat de oude mannen moeten rusten…
Rammstein zal wel dit weekend of deze week gaan komen verwacht ik.

Ik denk dat een festival gig van GnR niet veel duurder is dan Aerosmith.
Daar zal het niet aan liggen.
Ik denk namelijk dat GnR een festival leg doet en een stadion leg aankomende tour.
Waarbij de festival leg aangepaste setlist (ingekort) en kleinere productie met zich meebrengt.
Maar dat is maar een vermoeden...

Ik zou Aerosmith niet zo snel afschrijven bij de geruchten.
Misschien anders voor GMM bijvoorbeeld nog Queen in de gaten houden wat ze eind mei / begin juni gaan doen?

Als Rammstein er staat zullen we het inderdaad snel weten. De vorige 3 keren dat Rammstein Europese festivals aandeed werd de volledige tour telkens in 1 keer bekend gemaakt.

En die 'coming soon' van GMM staat ondertussen ook al 3 weken online.

Als Rammstein er staat zullen we het inderdaad snel weten. De vorige 3 keren dat Rammstein Europese festivals aandeed werd de volledige tour telkens in 1 keer bekend gemaakt.

En die ‘coming soon’ van GMM staat ondertussen ook al 3 weken online.

Hellfest zei een week geleden 'in a few days' met info te komen en RAR gaf een teaser die aan rammstein deed denken. Ook graspop komt binnenkort met informatie. Lijkt erop dat deze festivals ongeveer tegelijk met info gaan komen, dus dat zou goed overeen kunnen komen met rammstein dan

Een doorgaans goed ingevoerde fanpage van Rammstein meldde inderdaad dat er een zomer festivaltour van Rammstein zit aan te komen.
Zanger Till Lindemann zei gisteren in een interview in Rusland echter het volgende:

''We are currently working in the studio recording a new album. I think that if all goes without problems, in the autumn of 2017 we will be albe to present the new album. And if there will be some delay, in the spring of 2018. The same spring we go on tour and, by the way, come back here, to Russia.''

Het sluit een nieuwe zomer festivaltour natuurlijk niet helemaal uit, maar het zou betekenen dat ze weer gaan touren zónder nieuw werk en midden in een afrondende fase van een nieuw album... Lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
We'll see next week! (Ik hoop natuurlijk van wel ;) )

Edit: Bij nader inzien (en het lezen van Rammstein fora) denk ik toch dat beide geruchten waar kunnen zijn :P . Een vreemde tour dus, met wellicht enkele nieuwe nummers.

Rammstein stond vorig jaar al op Hellfest. Geloof er niets van.
Op Hellfest 2016 dat klopt, maar Graspop niet dus 2017 kan goed hoor. Zal wel aangekondigd worden gelijk met RaR/RiP vermoed ik...

Ik denk dat we Rammstein en Marilyn Manson als headliners...
Dat durf ik wel te zeggen.

Ik denk dat we Rammstein en Marilyn Manson als headliners…
Zou mooi zijn :)
Ik hoop dat we deze week iets gaan horen, het coming soon van graspop is inmiddels 3 weken geleden

DennisvdBr wrote:

Zou mooi zijn
1f642.svg

Ik hoop dat we deze week iets gaan horen, het coming soon van graspop is inmiddels 3 weken geleden

Best Kept Secret heeft vorig jaar (of 2 jaar geleden) meer dan 2 maand vragen beantwoord met "more news coming soon".

Coming soon betekent zoveel als 'we maken de line up bekend voor het festival plaats vind'.

Matthijs wrote:
DennisvdBr wrote:

Zou mooi zijn
1f642.svg

Best Kept Secret heeft vorig jaar (of 2 jaar geleden) meer dan 2 maand vragen beantwoord met “more news coming soon”.

Coming soon betekent zoveel als ‘we maken de line up bekend voor het festival plaats vind’.
Zou wel wat zijn. Dat je op het festival pas te horen krijgt wat je gaat zien. Als het een festival als Graspop zou zijn, zou ik daar niet veel problemen mee hebben, aangezien die toch altijd wel iets hebben wat ik wil zien.

Schrijf Rammstein maar alvast op inderdaad. Zanger Lindemann heeft inmiddels gezegd dat ze op een aantal Europese festivals te zien zullen zijn.

DennisvdBr wrote:

Schrijf Rammstein maar alvast op inderdaad. Zanger Lindemann heeft inmiddels gezegd dat ze op een aantal Europese festivals te zien zullen zijn.
Misschien morgen? Download Madrid komt dan met nieuws, eventueel is Rammstein daar een optie. Als dat zo is volgt er vast een rits aan festivaldata... Misschien RaR/RiP en Graspop ook. Tenminste verwacht Graspop wel hoor, staat op de verlanglijst en lijkt aankomend jaar te lukken...

Headliners: Rammstein - Aerosmith - ?
Headliners MS2: Rob Zombie - Marilyn Manson - ?
Subs: Prophets of Rage - ? - ?

Vul die vraagtekens nog op een degelijke wijze in (bvb Sabaton en In Flames erbij) en Graspop kan gewoon weer een sterke lineup neerzetten, zelfs in een minder jaar qua aanbod.

Aerosmith speelt al 20 jaar lang geen twee dagen na elkaar. Dus die mogen we wel schrappen lijkt me.

Aerosmith speelt al 20 jaar lang geen twee dagen na elkaar. Dus die mogen we wel schrappen lijkt me.
Ook als ze met de laatste tour een aardig zakcentje krijgen. Dan zou ik wel 2 dagen achtereen spelen hoor!!

Festivaltour Rammstein is a go

Breaking news:
Till Lindemann to Sputnik: "We have to interrupt the making of the new album in the spring because we're going to do another festival tour. We'll play 15-17 dates in Europe, Canada and also the US."
Various articles with this information are incoming and in translation. For official confirmation, keep an eye on rammstein.de

#DevelopingStory #Rammstein #NewAlbum #Tour2017 #StayTuned

Nice! Rammstein wil ik graag een keer zien. Ik weet Aerosmith nog niet zo zeker, maar we gaan het zien. Daarnaast hoop ik nog steeds op avenged sevenfold.

Misschien iets in deze richting:
Avenged Sevenfold - Rammstein - Aerosmith?
Rob Zombie - Marilyn Manson - Korn/Sabaton
sub: five finger death punch - parkway drive? - prophets of rage - In Flames

Verder hoop ik op alestorm en gloryhammer, want dat is een feestje. En epica zou ook heel gaaf zijn

Users who are viewing this thread