Graspop 2017

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Five Finger Death Punch en Alter Bridge zijn dus ook aan RAR toegevoegd, die verwacht ik ook wel op graspop. Klinkt alsof het een supertof jaar gaat worden
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Ik ben tevreden, ik hoef eigenlijk maar 1 fatsoenlijke headliner voor t hele weekend, en verder nog een leuke daginvulling.

Nu de eerste naam meteen geweldig is, vraag ik me af wat de andere headliners zijn...
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.359
2.697
Zalig. Rammstein op Graspop!

Benelux exclusief. Zou wel eens kunnen uitverkopen die vrijdag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Mooie hiervan is...Altijd voorheen gezegd dat ze te duur zijn voor Graspop.
Zie daar, bewijst toch maar weer dat een festivalorganisatie zo'n uitspraak niet jaren kan volhouden. Als een band op het verlanglijstje komt, dan boek je een band ook als het uitkomt.

Graspop reuze gegund! Zeer goede headliner en uniek voor GMM!! Top!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Mooie hiervan is…Altijd voorheen gezegd dat ze te duur zijn voor Graspop.
Zie daar, bewijst toch maar weer dat een festivalorganisatie zo’n uitspraak niet jaren kan volhouden. Als een band op het verlanglijstje komt, dan boek je een band ook als het uitkomt.

Graspop reuze gegund! Zeer goede headliner en uniek voor GMM!! Top!

Was wel enorm veel geluk gemoeid voor Graspop vermoed ik. Herman Schuermans die zich ongetwijfeld persoonlijk gemoeid heeft omdat het aanbod beperkt is, uitzonderlijk 2 jaar op een rij in dezelfde periode touren waardoor Werchter voor een keer geen optie was, ...

Neemt niet weg dat ik het GMM ook enorm gun! Hebben de voorbije jaren steevast een van de sterkste metal/hardrock-lineups in Europa neergezet, had zonde geweest indien een beperkt aanbod daar dit jaar een einde aan had gemaakt.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Weekendtickets zijn in de verkoop gegaan, ticketprijs is hetzelfde als vorig jaar (195 euro) dus dat is fijn :)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Misschien willen ze eerst kijken hoeveel kaarten ze al kunnen verkopen met alleen Rammstein. Kan ik begrijpen. Dan zien ze of ze de juiste keus hebben gemaakt.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Ben eigenlijk best wel benieuwd wanneer ze de rest bekend maken, ik wil op z'n minst nog wel 1 goede headliner zien voor ik kaarten koop :p
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Ben eigenlijk best wel benieuwd wanneer ze de rest bekend maken, ik wil op z’n minst nog wel 1 goede headliner zien voor ik kaarten koop
1f61b.svg

Ja ik ook hoor, ga geen 200 euro neerleggen voor alleen Rammstein.
Maar waarschijnlijk komt het wel goed, er staan eigenlijk altijd wel leuke bands. Maar ik wacht het ook nog even af.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Ik denk dat er sowieso in December wel namen komen.

Ik verwacht onder andere Ensiferum, In Flames, Hatebreed, Five Finger Death Punch, Alter Bridge en Sabaton.
Dat zou voor mij eerlijk gezegd al genoeg zijn om een kaartje te kopen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Ik denk dat er sowieso in December wel namen komen.

Ik verwacht onder andere Ensiferum, In Flames, Hatebreed, Five Finger Death Punch, Alter Bridge en Sabaton.
Dat zou voor mij eerlijk gezegd al genoeg zijn om een kaartje te kopen.
Dit is voor mij zeker genoeg voor een kaartje!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Over een paar uur komt Rock On The Range met hun "grootste line up tot nu toe".
Ik weet het, het is een Amerikaans festival dat in mei plaats vind, maar misschien staan hier artiesten tussen die gaan touren waarvan we nog niet wisten dat ze zouden gaan touren. Waardoor we meer namen hebben voor ons geruchtenlijstje.
Ze delen anders best vaak namen met het Europese festival seizoen. Dus misschien ook interessant om naar te kijken.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Over een paar uur komt Rock On The Range met hun “grootste line up tot nu toe”.

Heb de andere jaargangen eens gecheckt maar dat ziet er wel goed uit. De bands hoef je voor GMM sowieso niet uit te sluiten ivm datum.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Check de line-up van Rock on the Range 2016, een aantal bands stonden in Juni alweer in Europa.

Onder wie: Red Hot Chili Peppers, Disturbed, Shinedown, BMTH, Megadeth, SIXX am, Pennywise, Ghost, Bullet for my Valentine, Trivium, en nog een aantal andere.

De kans is erg groot dat een aantal bands die daar staan ook op Graspop staan, zoals (bijna) al de namen die ik hierboven heb genoemd.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Kiss tourt in mei in Europa, maar er zit nog geen Belgische datum bij. Laatste datum is nu 24 mei, misschien dat ze de tour nog een paar weekjes verlengen en een paar festivals meepakken, waaronder graspop?
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Kiss is een mogelijkheid, al stonden ze in 2015 nog op Graspop.

Verder gaat Wacken de hele maand December namen bekend maken. Er zullen heel veel kanshebbers voor Graspop tussen zitten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken