Graspop 2017

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
Ik hoop op Kiss. Dan koop ik sowieso een dagticket. Komt steeds hoger te staan in mijn lijstje van artiesten die ik nog wil zien.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Het is nu al December en we hebben nog maar EEN naam.
Waar wachten ze op? Misschien op Iced Earth die op 11 December nog een show hebben in Belgie?
Of een andere band die nog niet wil dat ze het aankondigen? Of hebben ze nog niet genoeg bands geboekt voor een goede aankondiging?

Ik begin me echt af te vragen waarom het zo extreem lang duurt. Het duurde al lang voor 1 naam, maar het duurt nu wel erg lang.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Vannacht gedroomd dat ze Guns 'n' Roses en Manowar aankondigde.

Maak het alsjeblieft waar! :cry:
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Vannacht gedroomd dat ze Guns ‘n’ Roses en Manowar aankondigde.

Maak het alsjeblieft waar!
1f625.svg

hahaha als mijn dromen allemaal eens werkelijkheid zouden worden..
Nee dat zou niet echt goed zijn voor de wereld denk ik..

Maar JA dat zou wel vet zijn!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Zag het ook net passeren. Nu verwacht natuurlijk iedereen Guns ’n Roses … stel je voor dat ze dan toch niet komen, dat zou pas lame zijn :’)

Dat zei ik dus nadat ze die foto hadden gedeeld op hun FB pagina met 'Take me down to the Graspop field where the grass is green and the cows are pretty'. Met andere woorden: geen idee welke flauwe plezante bij werchter dit online had gegooid, maar echt wel geen goeie marketing als je 't mij vraagt.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.641
2.250
Morgen 14u eindelijk wat nieuws? Fleddy Melculy postte op hun FB dat ze dan nieuws bekend maken, groot nieuws.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.641
2.250
Stond Fleddy Melculy dit jaar niet al op Graspop?
Op de jupiler stage op donderdag. Misschien nu volwaardig op het festival? Morgen weten we daar alleszins meer over. Het wordt ook stilaan tijd voor wat meer nieuws me dunkt.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Was dat ook niet het geval dat Evil Invaders in 2014 op de Donderdag stond, en in 2015 volwaardig op het festival?

Zou best kunnen! Ik hoop het echt, ik wil gewoon meer namen!!
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.641
2.250
Was dat ook niet het geval dat Evil Invaders in 2014 op de Donderdag stond, en in 2015 volwaardig op het festival?

Zou best kunnen! Ik hoop het echt, ik wil gewoon meer namen!!
Nope, eigen metalfestijn in de AB. Voorlopig dus nog geen nieuws.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
http://festileaks.com/2016/12/mojo-in-2017-pas-nieuwe-namen-pinkpop-bospop/?utm_campaign=pinkpop-komt-pas-in-2017-met-nieuwe-namen&utm_medium=twitter&utm_source=twitter

Persoon vroeg op twitter om namen Pinkpop, Bospop, en Graspop
Mojo antwoordde met: Pinkpop en Bospop namen pas in 2017.
Ze zeiden niks over Graspop, dus waarschijnlijk snel namen! Ik heb al een reactie geplaatsts of ze nog willen reageren op Graspop.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Pinkpop komt pas in 2017 met nieuwe namen

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="http://festileaks.com/2016/12/mojo-in-2017-pas-nieuwe-namen-pinkpop-bospop/embed/#?secret=tLxrMtd5Yy" data-secret="tLxrMtd5Yy" width="600" height="482" title="“Pinkpop komt pas in 2017 met nieuwe namen” — Festileaks.com" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

Persoon vroeg op twitter om namen Pinkpop, Bospop, en Graspop
Mojo antwoordde met: Pinkpop en Bospop namen pas in 2017.
Ze zeiden niks over Graspop, dus waarschijnlijk snel namen! Ik heb al een reactie geplaatsts of ze nog willen reageren op Graspop.

Ik wist niet dat Mojo iets te zeggen heeft bij Graspop?
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Ik wist niet dat Mojo iets te zeggen heeft bij Graspop?

Mojo niet, Live Nation wel. Mojo is onderdeel van Live Nation..
Maar ik denk inderdaad dat Mojo niks weet/mag/kan zeggen over graspop
 

RollingStoner

Playlistbediener
7 dec 2016
6
0
Ik verwacht binnenkort:
In Flames
Rob Zombie
WASP
Kreator
Soilwork
Suicidal Tendencies
Slayer

Ik acht toch geen van deze bands dagafsluiter!

Aerosmith lijkt mij afgeschreven.... Ze spelen al op Hellfest de 17e dus dat zou beteken dat alleen de 16e of 18e nog vrij zijn en dat is vrij onwaarschijnlijk. De heren hebben namelijk rust nodig want er zit tussen elke gig minimaal 2 dagen.

Volgens mij nog niet echt eerder genoemd hier is Deep Purple. Lijkt mij toch ook kanshebber aangezien ze headlinen op hellfest!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.763
Deep Purple zie ik nu wel komen als één van de 6 headliners. Ze staan op 2 juni in Nederland (Ziggo Dome).

 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik verwacht binnenkort:
In Flames
Rob Zombie
WASP
Kreator
Soilwork
Suicidal Tendencies
Slayer

Ik acht toch geen van deze bands dagafsluiter!

Aerosmith lijkt mij afgeschreven…. Ze spelen al op Hellfest de 17e dus dat zou beteken dat alleen de 16e of 18e nog vrij zijn en dat is vrij onwaarschijnlijk. De heren hebben namelijk rust nodig want er zit tussen elke gig minimaal 2 dagen.

Volgens mij nog niet echt eerder genoemd hier is Deep Purple. Lijkt mij toch ook kanshebber aangezien ze headlinen op hellfest!
Kreator speelt nog een show in maart in Torhout, dus ik weet niet in hoeverre ze dit daarvoor al kunnen/mogen aankondigen.
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
Scorpions?

http://radioplus.be/#/mnm/herbeluister/57d30e67-ba23-11e6-bf83-00163edf48dd/912d7bef-bd71-11e6-bf83-00163edf48dd/

Op 00:56:00
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken