Graspop 2017

Eddie

Playlistbediener
15 mrt 2016
9
0
Solstafir bevestigt zichzelf: http://www.songkick.com/artists/434634-solstafir/calendar

Toch eens een beetje nieuws :)
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Deep Purple!!

Jep.. Vind er zelf niet zoveel aan, maar leuk om een keer gezien te hebben denk ik
Is wel een klassieke naam natuurlijk.

Hoop wel dat ze binnenkort met een iets groter lijstje met namen komen ipv alleen losse namen ^^
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Is leuk om tegen m'n vader te kunnen zeggen dat ik Scorpions, Kiss, en Deep Purple heb gezien. Allemaal bands waar hij mee is opgegroeid heb ik live gezien/ga ik nog zien.
Ik vind het nu alleen wel tijd voor wat meer namen dan alleen de headliners. En Deep Purple wisten we eigenlijk al.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Dus 16e Rammstein, 17e Deep Purple en dan is de 18e nog over voor Aerosmith???
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
In de mail van graspop over de bekendmaking van Deep Purple staat: Dagtickets gaan in verkoop op zaterdag 17 december om 10u.
Betekent dit dan dat we dan meer namen zullen hebben?
Eerst zeiden ze dat de dagtickets pas in de verkoop zouden gaan als het dagschema bekend is...
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Dus 16e Rammstein, 17e Deep Purple en dan is de 18e nog over voor Aerosmith???
Er is nog een kleine kans, maar er zijn nog geen nieuwe namen aan het tourschema toegevoegd sinds de hele tour bekend gemaakt werd.. Dus nog steeds geldt dat tussen elk optreden 3 dagen zit. Ik acht de kans niet groot dat Aerosmith naar GMM komt
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
System Of A Down zou in theorie ook nog kunnen. Aangezien ze op Werchter niet als Headliner staan willen ze misschien nog een festival in Belgie waar ze wel headliner zijn? De 18e is nog vrij in hun tourschema en ze spelen vaker 3 dagen achter elkaar
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Net ook in de pinkpop topic gezet, maar misschien voor graspop relevanter:
Ik zag net dat Evanescence deze week 2 data bekend heeft gemaakt in Europa: 10 juni Rockfest in Finland en 6 juli Rock for People in Tsjechie. Zou prima op graspop passen (Nightwish stond er dit jaar als mainstage 2 headliner).

(sorry dat ik dit forum zo onder spam vandaag, was even enthousiast door een nieuwe aankondiging waardoor ik allemaal dingen ging uitzoeken)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
(sorry dat ik dit forum zo onder spam vandaag, was even enthousiast door een nieuwe aankondiging waardoor ik allemaal dingen ging uitzoeken)
geen sorry... lekker doorgaan met info! ;)
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Ja is helemaal niks mis mee! Daar is dit forum voor.

Ik denk overigens niet dat SOAD op Graspop staat, en Aerosmith is ook een klein kansje. Ik vraag me af wat er dan nog overblijft. Avenged Sevenfold misschien?
Ze gaan voor de 17e sowieso de derde headliner bekend maken, anders zouden ze niet dan al beginnen met dagtickets. Afwachten dus!
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Ja is helemaal niks mis mee! Daar is dit forum voor.

Ik denk overigens niet dat SOAD op Graspop staat, en Aerosmith is ook een klein kansje. Ik vraag me af wat er dan nog overblijft. Avenged Sevenfold misschien?
Ze gaan voor de 17e sowieso de derde headliner bekend maken, anders zouden ze niet dan al beginnen met dagtickets. Afwachten dus!
Ik denk SOAD en Aerosmith ook niet inderdaad.. Nog maar even geduld dan
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Hellfest heeft Linkin Park als headliner, die kunnen we sowieso afschrijven, ten eerste omdat niemand er vrolijk van gaat worden en ten tweede omdat ze op RW staan.
Verder hebben meeste festivals SOAD en Aerosmith staan. Download heeft Biffy Clyro (geen idee wie dat is, die zou er vast ook niet staan).

Ik vraag me echt af wat ze in petto hebben. Meestal is de headliner op Zondag het grootst.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Hellfest heeft Linkin Park als headliner, die kunnen we sowieso afschrijven, ten eerste omdat niemand er vrolijk van gaat worden en ten tweede omdat ze op RW staan.
Verder hebben meeste festivals SOAD en Aerosmith staan. Download heeft Biffy Clyro (geen idee wie dat is, die zou er vast ook niet staan).

Ik vraag me echt af wat ze in petto hebben. Meestal is de headliner op Zondag het grootst.

Ja.. Ik denk toch niet dat ze qua grote over Rammstein heen gaan komen. Ik denk dat die niet op de zondag konden/wilden.
Maar ben inderdaad wel benieuwd waarmee ze gaan komen. Misschien dat toch ineens Avenged Sevenfold om de hoek komt zetten, maar daarvan is nog niks bekend qua europese zomertour
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Download Madrid heeft Prophets of Rage als afsluiter 24 juni. Zou dat niet kunnen?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.359
2.697
Deep Purple de laatste jaren paar keer gezien in Tienen, werd daar niet meteen wild van maar sowieso een grote naam natuurlijk.

Volgens Festivalinfo kost een dagticket trouwens 95 euro.

Nu zaterdag ons ticket van de Rammstein dag kopen.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.670
829
Rinze wrote:
Hellfest heeft Linkin Park als headliner, die kunnen we sowieso afschrijven, ten eerste omdat niemand er vrolijk van gaat worden en ten tweede omdat ze op RW staan.
Verder hebben meeste festivals SOAD en Aerosmith staan. Download heeft Biffy Clyro (geen idee wie dat is, die zou er vast ook niet staan).

Ik vraag me echt af wat ze in petto hebben. Meestal is de headliner op Zondag het grootst.


Ja.. Ik denk toch niet dat ze qua grote over Rammstein heen gaan komen. Ik denk dat die niet op de zondag konden/wilden.
Maar ben inderdaad wel benieuwd waarmee ze gaan komen. Misschien dat toch ineens Avenged Sevenfold om de hoek komt zetten, maar daarvan is nog niks bekend qua europese zomertour

Ik denk dat je qua groote bedoeld dat ze niet over Deep Purple heen kunnen.
Historisch gezien is Deep Purple toch een stuk indrukwekkender dan Rammstein
Rammstein is vnl show met goede muziek
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Hellfest heeft Linkin Park als headliner, die kunnen we sowieso afschrijven, ten eerste omdat niemand er vrolijk van gaat worden en ten tweede omdat ze op RW staan.
Verder hebben meeste festivals SOAD en Aerosmith staan. Download heeft Biffy Clyro (geen idee wie dat is, die zou er vast ook niet staan).

Ik vraag me echt af wat ze in petto hebben. Meestal is de headliner op Zondag het grootst.
Yes, correct. Linkin Park is zeker niet op Graspop.
SOAD, ook op Rock Werchter dus vandaar ook niet op Graspop.

Graspop en Hellfest delen vaak veel van het affiche. Aerosmith nog geen datum in Benelux en de 18e nog vrij.
Die gaan denk ik groot aangekondigd worden als Benelux exclusief voor Graspop.
Deep Purple is festival-exclusief voor Benelux en Rammstein is ook enige optreden in Benelux.
Zo denk zie ik het...

edit, meen je btw dat je niet weet welke band Biffy Clyro is...? Oké, ga snel checken, zeer zeker de moeite...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken