Graspop 2017

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
Ja, dus na de headliner. In 2016 de Twisted Sister positie achter Iron Maiden zeg maar...

Het was waarschijnlijk te lang onrustig na Twisted Sister vorig jaar...
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Evanescence sluit op zondag 18 juni Graspop Metal Meeting 2017 af. Hiermee is, na Rammstein en Deep Purple de laatste headliner bekend.

Is dus gewoon dé grote naam die dag. Of je Evanescence nu goed vindt of niet, dit is echt een laagtepunt om zoiets als headliner te gaan boeken.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Evanescence dus echt heel zwakke headliner, maar opvulling ziet er met die poster toch wel mooi uit...

In flames, FFDP, Rob Zombie, Europe, Epica, Opeth, Anathema, Ministry, Monster magnet, Primus, Hatebreed, etc.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Maar de rest van de line-up is ijzersterk

Ik moet zeggen dat het een leuke afwisselende line-up is. Evanescene is inderdaad wel het zwakke zusje maar goed je moet roeien met de riemen die je hebt.

Verder idd sterke line-up.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Vorig jaar was de grote klepper van de zondag toch ook niet de afsluiter?
http://clashfinder.com/s/gp2016/

Mss volgt nog een grotere naam voor de zondag?
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Ik ben overigens wel HEEL blij met:

-Emperor
-Steel Panther
-Hatebreed
-Devin Townsend Project
-Rhapsody (ligt er aan welke, Luca Turilli's is niet mijn ding)
-Alestorm
-Decapitated
-Meshiaak

Heb ik allemaal nog nooit eerder gezien, en ben ik erg enthousiast over!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Rick wrote:
Deze komt van Opeth




Verder mooie lijst, zou zeker gegaan zijn als ik dat weekend niet al wat anders had:/
http://festileaks.com/2016/12/opeth-lekt-line-up-graspop-o-a-flames-five-finger-death-punch-en-europe-ook-partij/
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
headliners vallen inderdaad een beetje tegen. Maar ik moet wel toegeven dat het onderkant van het affiche wel best vet is. En Slydigs, wat een prachtige pubrock band is dat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken