Graspop 2017

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
6tkdxv.jpg


Dit is de line up van Rocklahoma in Amerika. Er zitten meerdere bands tussen die al op graspop staan, dus de rest is nog kanshebber ^^
Zitten wel een paar leuke namen tussen voor mij (stone sour, Seether, Soundgarden bv)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629

Chicago Open Air is ook met hun line up gekomen, hier staan een aantal namen die nog niet in het geruchten circuit gingen. En ook hier staan namen van op Graspop, dus bij deze.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Erg mooie line-up daar in Chicago zeg! En inderdaad een paar interessante nieuwe namen voor Graspop. Megadeth komt pas in augustus naar Europa. Maar ik hoop wel op Stone Sour, Korn, Anthrax en Seether. Daarnaast ben ik nog steeds benieuwd waar Slayer zal landen in België deze zomer.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Stone Sour, Korn, Anthrax en Seether mogen van mij ook naar gmm komen ja!
Ik verwacht toch wel binnenkort weer een paar namen eigenlijk, nu er al van 2 redelijk grote bands zelfbevestigingen zijn.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Als ik de affiche zo bekijk, vind ik de zondag écht een goede dag, probleem is dat alles wat ik zou willen zien, wellicht overlapt:

OPETH - PRIMUS - ANATHEMA - ROB ZOMBIE - SABATON - MASTODON

Opvallend: niets op main stage 1 spreekt me aan :D
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Sabaton Mastodon en Wasp vind ik wel vet van de nieuwe namen, helaas is eigenlijk alleen mastodon daarvan nieuw.

@rocktorhout Daar gaat inderdaad waarschijnlijk wel wat overlap in zijn. Denk dat iets van mastodon/sabaton/rob zombie gaat overlappen met primus/opeth. Dat is inderdaad erg jammer, maar het kan zijn dat ze precies tijdens de main 1 acts zijn, dan heb je geluk of hoef je maar een deel te missen ;)

Evanescence en Airbourne wil ik op zich wel zien, maar op zondag staan inderdaad nog niet enorm veel spannende dingen op main 1. Maar het zijn ook pas 4 namen, denk dat er nog wel minstens 2 main 1 namen bij komen op de zondag.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Als ik vergelijk met voorgaande jaren dan staan er op elk podium per dag 6 of 7 bands. Dat zou betekenen:
Vrijdag
- main 1 nog 2 bands
- main 2 nog 1 band
Zaterdag
- metal dome nog 2-3 bands
Zondag
- main 1 nog 2 bands

En dan misschien nog op sommige podia een band extra en nog wat op jupiler stage.
Betekent dat er toch nog iets van 5 grotere bands bijkomen :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Heel erg blij met de bevestiging van Amenra!! Daarnaast gaan Gojira en Mastodon er ook prima aan. Mooie toevoegingen zo aan het affiche.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Daarnaast ben ik nog steeds benieuwd waar Slayer zal landen in België deze zomer.
Net bekend gemaakt dat Slayer 13 juni in AB in Brussel staat, dus ik denk dat dat het antwoord is. Dan zullen ze iig niet naar graspop komen
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Graspop krijgt wel een mooi affiche zo zeg ! Staan zeer veel namen die ik graag wil zien..
Denk dat ik een kaartje ga halen :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Toch wel een zeer mooie zondag (enkel kut van die headliner), dit komende van een niet zo grote metal fan.

Airbourne, Ugly Kid Joe, Sabaton, Mastodon, Alestorm, Anathema, Primus, Opeth, Anathema, Suicidal Tendencies, Touché Amoré,...

Ik zou me zomaar kunnen gaan amuseren op Graspop (moest het niet zijn dat ik dat weekend op Best Kept Secret zit)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
We hebben er weer een zelfbevestiging bij. Blue Oyster Cult.
Ze hebben hun tourposter online gezet met Graspop daarop
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Volgende zelfbevestiging komt er ook weer bij:
Dillenger Escape Plan.
Die stonden nog niet op de poster, toch?
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Yes, verwacht toch binnenkort wel weer een ladinkje namen als er nu alweer 3 zelfbevestigingen zijn ^^
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Gaaf hoor! Die hadden ze qua formaat ook als headliner kunnen hebben (was vorige keer dat ze er stonden zo). Dus erg goede boeking naast evanescence, rob zombie en sabaton al op die dag.
Ik verwacht nu eigenlijk wel dat ze heel snel met een ladinkje namen komen, misschien morgen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken