Graspop 2017

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Mooi mooi.
Groter dan de headliner die dag.

Nu nog op de vrijdag wat extra mooie namen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.421
624
Ik snap btw een ding niet. Evanescence is headliner main 1. en Sabaton was vgm headliner main 2. Gaan Scorpions nu voor een lagere positie dan dat?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Er is enkel van Evanescence geschreven dat ze afsluiter van Graspop zijn en dat ze de derde headliner van Main 1 zijn.
Op de site van Graspop staat Rob Zombie nog voor Sabaton in volgorde, dus Scorpions kan daar nog perfect Main 2 afsluiten.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Zo sluiten ze het weekend erg sterk af hoor. Vier sterke laatste namen. Kijk erg uit naar mijn eerste Graspop!
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Er is enkel van Evanescence geschreven dat ze afsluiter van Graspop zijn en dat ze de derde headliner van Main 1 zijn.
Op de site van Graspop staat Rob Zombie nog voor Sabaton in volgorde, dus Scorpions kan daar nog perfect Main 2 afsluiten.

Toen Sabaton bekend gemaakt werd (zie 'nieuws' op de graspop site) werd geschreven:

'Sluiten het festival af op zondag 18 juni met tonnen explosief gitaargeweld, blinkende zonnebrillen, ronkende drums, catchy songs en hun tank: Sabaton!'

Dit impliceert in mijn ogen wel dat ze het festival afsluiten, dus dat ze waarschijnlijk na Evanescence op Main 2 staan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Of ze degraderen evanescence gewoon tot sub. Hebben ze ook als met Korn gedaan in 2014.

Denk dat het dit is ja. Iedereen was het wel eens dat Evanescence niet bepaald de sterkste headliner is, waarschijnlijk hebben ze met Scorpions nog een last minute opportuniteit gevonden.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Evanescence zelf heeft op hun Facebook ook niet aangekondigd dat ze headliner waren, gewoon dat ze op GMM spelen, dus lijkt me inderdaad vrij plausibel dat The Scorpions gewoon dé headliner worden met Evanescence ervoor.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Jup, en dus Scorpions als headliner. Tja, die zondag is toch niet slecht. Ik heb alleen totaal geen zicht op de timings voor die dag, het zou wel gruwelijk slecht gepland zijn om bv. Opeth en Rob Zombie te laten samen spelen, maar die kans bestaat er volgens mij wel in.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Paar leuke laatste toevoegingen en de Scorpions zijn een mooie afsluiter. Zaterdag en zondag worden twee drukke dagen, ik voorzie de nodige clashes helaas.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Sum41 is wel verassend, maar vind ik zelf erg leuk!
Ook coheed and cambria erg goede toevoeging :)
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Ik zelf ga de vrijdag, en vind het een beetje teleurstellend wat er daar nog bij gekomen is. Op; die zevermuziek van blue oyster cult sta ik niet echt te wachten. De leuke nieuwe namen komen er voornamelijk op de zondag bij.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.421
624
Voor de mensen die de volledige poster nog niet hebben gezien. Met dagindelingen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Weet iemand wanneer Graspop ongeveer met de blokkenschema's komt? Ben erg benieuwd naar de clashes! Ik heb nog geen goede clashfinder kunnen vinden helaas
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Weet iemand wanneer Graspop ongeveer met de blokkenschema’s komt? Ben erg benieuwd naar de clashes! Ik heb nog geen goede clashfinder kunnen vinden helaas

Waarschijnlijk zal het samen met de donderdagbands (of een paar dagen later) bekend gemaakt worden. Ik verwacht zelf dat het niet enorm lang meer gaat duren, graspop is meestal vrij vroeg met het tijdschema bekendmaken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken