Graspop 2017

Ze zijn volgens google search de graspop website aan het inrichten. Vul bij zoeken maar eens de zoekterm 'avenged sevenfold graspop' in haha. Of 'craft band'.

Ik voorspel daarom sowieso deze 2 bands, maar met wat geduld is waarschijnlijk de gehele line up zo te vinden...

De links doen het nog niet, maar de intro tekst is al zichtbaar. Bijv bij A7x: Avenged Sevenfold may well be the youngest ever headliners at Graspop Metal Meeting. With three previous GMM ...

Als dat zo werkt komen: Rancid, dropkick murphys, korn, kreator, cradle of filth zoiezo
Bijvoorbeeld: slayer, airbourne niet

Ze zijn volgens google search de graspop website aan het inrichten. Vul bij zoeken maar eens de zoekterm ‘avenged sevenfold graspop’ in haha. Of ‘craft band’.

Ik voorspel daarom sowieso deze 2 bands, maar met wat geduld is waarschijnlijk de gehele line up zo te vinden…

De links doen het nog niet, maar de intro tekst is al zichtbaar. Bijv bij A7x: Avenged Sevenfold may well be the youngest ever headliners at Graspop Metal Meeting. With three previous GMM …
Dat is niets nieuws...
Dat zijn doorverwijzigingen naar de 'history' sections...
https://www.graspop.be/fr/bands/avenged-sevenfold/
https://www.graspop.be/nl/bands/aerosmith/
https://www.graspop.be/nl/bands/guns-n-roses/
https://www.graspop.be/nl/bands/slash/

dus het zegt niets, wat mij iets zegt is dat Avenged Sevenfold, tegen alle geruchten in, nog altijd geen Europese data heeft aangekondigd. Dus waarschijnlijk komen ze pas in het na seizoen?

Ze zijn volgens google search de graspop website aan het inrichten. Vul bij zoeken maar eens de zoekterm ‘avenged sevenfold graspop’ in haha. Of ‘craft band’.

Ik voorspel daarom sowieso deze 2 bands, maar met wat geduld is waarschijnlijk de gehele line up zo te vinden…

De links doen het nog niet, maar de intro tekst is al zichtbaar. Bijv bij A7x: Avenged Sevenfold may well be the youngest ever headliners at Graspop Metal Meeting. With three previous GMM …

Werkt niet zo, dat is al een hele tijd zo namelijk. En dit is de introtekst van de vorige keer, aangezien A7X inmiddels al 4 keer op GMM heeft gestaan ;)
Edit: het is wel opvallend dat bijvoorbeeld Slayer niet op deze manier te vinden is inderdaad

Evanescence is zojuist aangekondigd op 17 juni in 013 Tilburg, dat is het weekend van GMM. Niet onwaarschijnlijk dat ze dan ook even naar Belgie komen toch?

Zou inderdaad best wel kunnen. Niet meteen een band waar het gros van een Graspopbezoeker van wakker ligt, maar als Within Temptation kan, kan Evanescence volgens mij ook.

Zou inderdaad best wel kunnen. Niet meteen een band waar het gros van een Graspopbezoeker van wakker ligt, maar als Within Temptation kan, kan Evanescence volgens mij ook.

Ik zou het zelf wel vet vinden eigenlijk. En er staan elk jaar wel bands uit dat genre. Vorig jaar Nightwish en Amaranthe bv

Evanescence is zeker wel een mooie naam voor een aantal mensen, maar de ''trve'' metalheads worden er niet vrolijk van :P

Evanescence is zeker wel een mooie naam voor een aantal mensen, maar de ”trve” metalheads worden er niet vrolijk van
1f61b.svg

Haha achja, er staan altijd bands waar de 'true' metalheads niet vrolijk van worden. Het is een groot festival, daar staan nou eenmaal ook een aantal wat meer 'mainstream' metal en rock bands.

Powerwolf, Monster Magnet, Solstafir, Obituary, Slayer, Airbourne, Rob Zombie, In flames, steel Panther, Saxon, Devin townsend Project, The Dillinger Escape Plan, Primus en Emperor verwacht ik ook.

Scorpions op Sweden Rock, dat zal dan ook de laatste grote headliner GMM zijn. Bekendmaking om 16.00u probably.

Zou ik een uitermate zwakke headliner vinden om het festival mee af te sluiten.
Hoogtij dagen liggen ver achter hun

Sloten 2015 toch best verdienstelijk af. Denk dat er weinig andere opties zijn.

Clutch, Suicidal Tendencies, Mastodon, Pain of Salvation en Nails verwacht ik ook nog. Al met al best een aardige lijst namen.

Sabaton, Exodus, Alstorm/Gloryhammer, In Flames, Emperor, Steel Panther, Kreator, FFDP, Alter Bridge.

Waarschijnlijk Sabaton later, want ze spelen in Januari nog een show in Belgie geloof ik.

Scorpions hoeft van mij niet.. Maar ach als ze komen maakt ook niet uit, zijn waarschijnlijk genoeg andere goede bands om te zien

Users who are viewing this thread