Graspop 2017

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Gaatje in Tourschema Aerosmith voor Graspop, Hellfest officieel 17 juni.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
Mmm, weet het niet zo.
Zit altijd mooi 2 dagen rust tussen laatste en volgende show.
Denk toch da tdit de volledige tour is....
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Mmm, weet het niet zo.
Zit altijd mooi 2 dagen rust tussen laatste en volgende show.
Denk toch da tdit de volledige tour is….

Als Graspop Aerosmith laat schieten blijven er helemaal geen headlineropties meer over. Die staan er gewoon hoor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
ChiquitaChaser wrote:
Mmm, weet het niet zo.
Zit altijd mooi 2 dagen rust tussen laatste en volgende show.
Denk toch da tdit de volledige tour is….


Als Graspop Aerosmith laat schieten blijven er helemaal geen headlineropties meer over. Die staan er gewoon hoor.

Precies, dat is het ook... 16 en 18 juni nog open in het schema van Aerosmith, meestal ook wel eenzelfde headliner met Hellfest dus zit er echt wel in ja.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
ChiquitaChaser wrote:
Mmm, weet het niet zo.
Zit altijd mooi 2 dagen rust tussen laatste en volgende show.
Denk toch da tdit de volledige tour is….


Als Graspop Aerosmith laat schieten blijven er helemaal geen headlineropties meer over. Die staan er gewoon hoor.

Voor mij ook een zekerheidje!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Gokje qua headliners voor 2 mainstages:
Aerosmith - Judas Priest - Guns 'n Roses - Rob Zombie - Machine Head - Avenged Sevenfold

Ik denk dat het voor Graspop dit jaar niet beter wordt dan dat qua grote kleppers. Maar zelfs GnR lijkt me eigenlijk al een moeilijke kaart, gezien hun kostenplaatje.
 

hazelaar

Campingartiest
29 jan 2015
57
0
ik zal ook eens een gokje wagen:
Aerosmith - Guns 'n Roses - In Flames - Rob Zombie - Slayer - Avenged Sevenfold

Niet zeker van:
In Flames: headlinerwaardig?
Slayer: weeral?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
ik vind persoonlijk In Flames wel headliner waardig, maar dan puur op kwaliteit.
Is niet echt mijn ding maar de keren dat ik ze gezien heb waren ze echt strak en proper afgewerkt (vond het zelfs te proper :) )
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Volgens http://en.rammsteinworld.com/ doet Rammstein ook deze zomer een festival tour. Nieuwe kanshebber voor GMM?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.479
4.810
Gokje qua headliners voor 2 mainstages:
Aerosmith – Judas Priest – Guns ’n Roses – Rob Zombie – Machine Head – Avenged Sevenfold

Ik denk dat het voor Graspop dit jaar niet beter wordt dan dat qua grote kleppers. Maar zelfs GnR lijkt me eigenlijk al een moeilijke kaart, gezien hun kostenplaatje.

Machine Head staat niet op festivals. Denk dat die eerst sowieso aan een nieuw album gaan werken.

En ik denk dat GNR te duur is voor GMM. Als die al festivals doen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Volgens http://en.rammsteinworld.com/ doet Rammstein ook deze zomer een festival tour. Nieuwe kanshebber voor GMM?

Tja Rammstein, zie pagina 1 van dit topic...

Staat al een tijdje op de verlanglijst van GMM.
Ik heb heel lang gedacht dat Linkin Park - Aerosmith - SOAD de headliners gaan worden.
Maar volgens mij kan dat wel nog het trio voor Hellfest worden, 16e Linkin Park - 17e Aerosmith en 18e SOAD.
Aangezien Rock Werchter Linkin Park en SOAD heeft weggesnoept, tja wat kan er dan.
En is het weggesnoept, of hebben ze eerlijk verdeeld tussen GMM en RW?
Ik zie Rammstein wel uit de hoge hoed komen hier, nooit gestaan en afgelopen jaar RW.
Aerosmith kan volgens mij wel 16e of 18e op Graspop.
Dus afwachten.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
GMM, RW en Pukkel. Allemaal in "dezelfde handen", er zal dus weinig weggesnoept worden, eerder overeengekomen (of opgelegd ;-) )
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.311
1.171
GMM, RW en Pukkel. Allemaal in “dezelfde handen”, er zal dus weinig weggesnoept worden, eerder overeengekomen (of opgelegd
1f609.svg
)
Guns naar tw classic en rammstein naar gmm is de meest plausibele uitleg dan
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
ChiquitaChaser wrote:
GMM, RW en Pukkel. Allemaal in “dezelfde handen”, er zal dus weinig weggesnoept worden, eerder overeengekomen (of opgelegd
1f609.svg
)


Guns naar tw classic en rammstein naar gmm is de meest plausibele uitleg dan
Lijkt mij ook een prima uitleg.
Ik geloof niet dat GMM naast Rammstein en Aerosmith ook nog Guns gaat boeken. TW lijkt me vrij aannemelijk en dan ook meteen de combi TW/Pinkpop beredeneerd of niet?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Lijkt mij ook een prima uitleg.
Ik geloof niet dat GMM naast Rammstein en Aerosmith ook nog Guns gaat boeken. TW lijkt me vrij aannemelijk en dan ook meteen de combi TW/Pinkpop beredeneerd of niet?

Ik duim zo hard joh....daar word je gewoon bang van. :)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Ik denk niet meer dat we Aerosmith kunnen verwachten. Op hun site staat sinds gister: The full May/June/July 2017 dates are:... Met daaronder de tour. Geen Nederlandse of Belgische datum.

http://www.aerosmith.com/news?n_id=2377
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Hoeft niets te betekenen natuurlijk, kunnen ze makkelijk nog een paar datums toevoegen. Maar als ze inderdaad niet komen, dan heeft Graspop toch wel echt enkele potentiële headliners aan zich voorbij laten gaan ... Of gaan ze iedereen toch verrassen met andere kleppers.
 

Zavandor

Playlistbediener
24 okt 2016
9
0
Nu Fortarock niet doorgaat, snel overgestapt naar dit forum...maar ook hier stilte...hoop wel op een betere afloop...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken