Fontaines D.C.

Veel jong publiek gisteren? Voel me hier als 30-jarige haast nog jong joh.
Veel gemixt wel. Opvallend veel vader/moeder plus kind. Leuk.

Wunderhorse deed mij op Lowlands veeeeeel meer. Kom ook door die extreem irritante Rotterdamse meid die alleen maar Feyenoord riep. Kansloos.

Laatst bewerkt:
Hele sicke show, vond het geluid van de instrumenten wat tegenvallen maar de stem van Grian is echt bizar en maakt gelukkig alles goed

Fantastisch concert, BKS hopelijk later volgend jaar. Zou jammer zijn als dit moet doodslaan als sub op Lowlands

Van begin tot eind genoten.

Wel iets minder aanstekelijk en energiek publiek in vergelijking met Doornroosje en Tivoli twee jaar terug. De band en met name Chatten sindsdien wel enorme progressie gemaakt. Nieuwe nummers live heel tof. Fantastische opbouw in de set ook.

Ze zijn definitief klaar voor de grootste zalen en het headlinen van festivals, mocht daar nog enigszins twijfel over bestaan.

Alleen maar lof gehoord na afloop.

Fantastisch concert, BKS hopelijk later volgend jaar. Zou jammer zijn als dit moet doodslaan als sub op Lowlands
Laat ze LL gewoon headlinen. Kan prima.

Vond het echt geweldig, enorm sterke band ook idd. Publiek was wel wat tam, had het idee dat Chatten dat ook vond. Op die iets te lange intermezzo, heb ik echt geen enkel moment lopen afdwalen oid.

Was weer eens solo en vind dat toch wel echt lekker eigenlijk. Ik wil eigenlijk morgen wel weer.

Prachtig concert!

Waar wij stonden, linksvoor, was het allesbehalve tam. Een groot feest!

Het was ge-wel-dig. Als er iemand nog een kaartje over heeft voor morgen.....doe ik het dunnetjes over.

Had zelf gehoopt op een publiek dat nog iets uitbundiger meezong etc., maar we mogen niet klagen. Wat een avond.

Wunderhorse ook heel erg lekker. Ik hoorde een kleine see you soon voorbij komen, dus ben benieuwd.

Had zelf gehoopt op een publiek dat nog iets uitbundiger meezong etc., maar we mogen niet klagen. Wat een avond.

Wunderhorse ook heel erg lekker. Ik hoorde een kleine see you soon voorbij komen, dus ben benieuwd.
In Vorst ging het schijnbaar volledig los en ook in Keulen was het vanaf minuut 1 een kolkende massa. Apart

Geen kracht meer voor een uitgebreide analyse maar man wat was dit vet. Wel echt anders dan Tivoli inderdaad, maar niet per se minder. Stond gelukkig naast een groepje fanatiekelingen die wel los gingen en veel van m’n favorieten van vorige platen kwamen voorbij. Ik ben een gelukkig mens!! Nu BKS manifesten, het is dat ik niet naar lowlands ga, maar vooruit, ik gun het het LL publiek ook.

Also: Here’s the thing deed het nooit echt voor mij, maar wát een energie kwam daar los bij iedereen!

Zat net ook even te kijken naar welke songs er toen in Tivoli en Doornroosje op de setlist stonden: met Liberty Belle, Hurricane Laughter, Roy's Tune, Sha Sha Sha en Too Real heb je gewoon vijf sterke songs die vandaag niet hadden misstaan. Ontzettend sterk oeuvre al.

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en MadMandra27
Die omzetting van Bitterzoet naar de grote zaal van Paradiso was met die nummers onoverkomelijk. Mooi om de ontwikkeling te zien en te lezen dat live de oude en nieuwe nummers goed matchen. Maar ook wel heel blij om die ‘kleinere’ shows nog mee te hebben gemaakt.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Nou… na al die prachtige woorden kan ik niet wachten voor vanavond. Gruwelijk zin in😎

• Leuk
Waarderingen: fiesta
Het was echt fantastisch,
Met momenten samen met het publiek ook erg intens, maar dit was inderdaad niet bij elk nummer zo om mij heen. Dat was soms misschien wat jammer. Maar intens is wel t woord wat ik aan mijn ervaring wil hangen:p

Maar muziekaal gezien, ben nog steeds onder de indruk. Kon niet beter, vondt t allemaal goed. Maar inderdaad als ik hier lees dat men een aantal jaar geleden nog meer Dogrel en A Hero's Death in de setlist hadden ben ik wel wat jaloers.

Geniet ervan degene die vanavond nog gaan!

Users who are viewing this thread