Fontaines D.C.

DontClingToLife

Campingartiest
7 mrt 2024
78
127
Jeetje.

Die eerste single was een bom, maar die twee erna, en dan vooral deze, zijn wel echt niemendalletjes. Ronduit irritant bijna, deze. Dat ze dit al uitbrengen als single beloofd niet veel goeds toch?
the dude your opinion GIF
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.472
3.616
Collega heeft hier al de hele ochtend de raduizender Qmusic aan staan, heb nog niks voorbij horen komen á la Fontaines D.C.
Geen idee hoe dit trouwens radiovriendelijker zou zijn dan 'Jackie Down The Line', wat ik dan een mees-ter-lijk nummer vind.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.681
Zelf echt heel erg fan van de albums Dogrel en Skinty Fia, maar moet eerlijk zeggen dat de single here's the thing mij nog niet zo heel veel doet. Vind het ook inderdaad een stuk radio vriendelijker klinken dan de vorige albums (wat niet altijd erg is), zelfs vergeleken met Jackie Down The Line, die toch een stuk duisterder en rauwer klinkt.

Het nieuwe werk vind ik nog steeds goed hoor en zet het graag op, maar de wow-factor die ik bij de eerste twee albums had mis ik een beetje.
 

simonbolivar

Randprogramma
3 jul 2019
163
155
Het nummer in deze trailer heeft trouwens wel waanzinnig veel potentieel.

Inderdaad. Werd ook al gebruikt voor de album teaser op social media.
Zou een knipoog kunnen zijn naar ''If You Were There, Beware'' van de Monkeys, speel dat nummer af rond 3:09.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken