…
32. Marvin Gaye – What’s Going On (1971)
Ik heb nog nooit meegedaan hiermee omdat ik eerlijk gezegd ook gewoon te weinig bezig ben met 'tijdloze' muziek om een goede lijst te maken.
Waarvoor een tienerserie niet goed isOké, als ik een beetje heb opgelet in de playlist van de echte Tijdloze dan komt Kate Bush dus met Running Up That Hill éindelijk in de fokking lijst. Al vijf jaar ofzo stem ik op dat nummer en éindelijk gaat ie er in komen. Om emotioneel van te worden lmao.
Dus bij deze nogmaals deze boven halen xoxo
Bekijk bijlage 3619
100x liever dat dan dat cringey ass nummer van Toto dat ze er omwille van de meme hebben ingestemd of die afschuwelijke cover van Disturbed, wat een doornen zijn dat toch in die lijst zeg ieder jaar.Waarvoor een tienerserie niet goed is![]()
Als het dan nog 's goeie dance hits zouden zijn in die lijst.En nog niet een beetje voor de dance hits. Jammer want daar steken topschijven tussen.
En den Arno he.Goed dat REM terug is en Kiwanuka als nieuwkomer is ook echt top en terecht. Time van Pink Floyd gaat een mooie entree maken, eindelijk zou ik zeggen! Ook mooi dat Oasis nog steeds drie keer in de lijst staat! Minder dEUS en Radiohead is sowieso wel minder ...