Er lijken de laatste tijd meer en meer Festileakers elkaar te ontmoeten bij festivals en concerten, hartstikke tof! Om het wat duidelijker te maken voor iedereen leek het mij handig om daar een topic aan te wijden. Hier kunnen wellicht ook de meetings op Pinkpop/Werchter en andere festivals besproken worden.
Om gelijk te beginnen:
30-04-2015 - Godspeed You! Black Emperor - Paradiso, Amsterdam
07-04-2015 - Catfish & The Bottlemen, Doornroosje, Nijmegen
14-05-2015 - Swans - Doornroosje, Nijmegen
Ik ben er in elk geval bij in Nijmegen, Godspeed word nog even kijken of ik een vervanger op mijn werk kan vinden. Ik weet dat @Lateralus en @BlackLies ook aanwezig zijn bij Swans. Wie nog meer!?
Edit: Er was ook een plan om met een groepje naar Primavera 2016 te gaan. Mochten er nog mensen geintresseerd zijn in dat festival kan dat wellicht ook hier besproken worden.
Om gelijk te beginnen:
30-04-2015 - Godspeed You! Black Emperor - Paradiso, Amsterdam
07-04-2015 - Catfish & The Bottlemen, Doornroosje, Nijmegen
14-05-2015 - Swans - Doornroosje, Nijmegen
Ik ben er in elk geval bij in Nijmegen, Godspeed word nog even kijken of ik een vervanger op mijn werk kan vinden. Ik weet dat @Lateralus en @BlackLies ook aanwezig zijn bij Swans. Wie nog meer!?
Edit: Er was ook een plan om met een groepje naar Primavera 2016 te gaan. Mochten er nog mensen geintresseerd zijn in dat festival kan dat wellicht ook hier besproken worden.