Leuk om de lijstjes en statistieken door te lezen. Echt top dat je deze tijd er in steekt WeckoJ!
Opvallend weinig Dylan-fans hier trouwens… Jammer
Thanks. Ik ben blij dat ik het niet voor niks doe
Haha, wat heb ik ineens een saaie smaak zeg.
Haha ja, 40 van je 50 albums had iemand anders ook. Bijzonder veel inderdaad. Maar of het dan een saaie smaak is... eerder een die overeenkomt met de rest van de forumleden.
Dank voor het organiseren weer! Is weer veel werk in gestoken zo te zien. Ook leuk dat er veel mensen meedoen, vooral Kereltje die veel van mijn nominaties nog verder heeft geholpen . Wel wat verrassingen verder, soms om dingen die wel en soms juist niet door zijn.
Ja, als je iets doet moet je het ook wel goed doen natuurlijk. Leuk om te lezen dat je het kan waarderen.
Veel leuke verrassingen en helaas ook een paar tegenvallers die het niet hebben gered. Wederom leuk georganiseerd, vooral met de statistieken erbij, complimenten!
Ja, voor mij is het ook altijd een verrassing wat er allemaal genomineerd gaat worden. Ik ken een hoop niet. Wie weet ontdekken we allemaal nog wat leuks wat we niet kenden, altijd goed.
Bedankt voor je complimenten! Ik heb het graag gedaan hoor, maar het is leuk om te horen dat het gewaardeerd wordt, bedankt allemaal!
Wat is de bedoeling voor het verloop? Voor wanneer wil je de stemmen binnen hebben?
Ik ken trouwens niet alle genomineerde albums even goed. Is het misschien een leuk idee om wat albums te promoten als mensen daar zin in hebben of iets dergelijks?
In principe krijgt iedereen nu de tijd om albums te luisteren die ze nog niet kennen om zodoende tot je 25 albums te komen die jij het beste vind van deze 154 albums. Dus ja iedereen mag wat mij betreft wat over albums zeggen die naar hun ogen meer stemmen verdienen.
Ik ga op 10 oktober op vakantie. Ik weet niet of ik het ga redden om voor die tijd een hoop te luisteren, dus ik denk dat het eind oktober gaat worden voordat ik mijn top-25 heb. En pas als ik mijn top-25 af heb mag iedereen gaan stemmen, zodat ik geen voorkennis heb wanneer ik ga stemmen.
Maar ook nu doen we het weer met zijn allen, dus we moeten het wel met elkaar eens zijn. Is het voor jullie goed om nu een maand te wachten alvorens we gaan stemmen? Of hebben jullie het liever eerder?
Ik was kwa punten van plan om hetzelfde te doen als vorig jaar. Dat houdt in dat dit de verdeling is:
1. 46
2. 39
3. 33
4. 28
5. 24
6. 21
7. 19
8. 18
9. 17
10.16
...
25. 1
Vinden jullie dat goed of willen jullie het wat aanpassen? Ik wil in ieder geval niet dat de nummer 1 26 punten krijgt, tot nummer 25 1 punt. Er moet zeker bovenin wel wat meer verschil tussen zitten zodat er niet teveel albums op dezelfde plaatsen eindigen en zodat iedereens beste albums ook echt een stuk meer krijgen dan andere albums, maar ook dit doen we samen dus als er op of aanmerkingen zijn dan hoor ik het graag.