Maar. Het zijn niet méér acts, het is dezelfde act. We zullen er dus sowieso minder hebben. Twee. Op de poster als in hoe we kiezen.
@mattman kan dan letterlijk als laatste keuze nogmaals Despacio kiezen ook al hebben we die al, achterhaald ma bon. De enige manier hoe je dat wel kunt zien, is het uiteindelijke tijdschema.
Ik vind het wel frappant overigens dat indertijd Nick Cave & Warren Ellis heel duidelijk niet mocht, een zijproject van zowel Cave als van Ellis en dit dan gewoon wel kan. En er zijn zo nog wel keuzes gemaakt doorheen de draft waarbij men acts koos die maar één keer hebben gespeeld en gewoon werden gekozen voor de sake of it. Maar gezien dat precedent heb ik er ook niets meer van gezegd..
Als dan toch alles kan en mag, dan vind ik ergens dat het team dat hen eerst wilde kiezen die dan ook mag hebben. Begrijp niet goed waarom we regel 3 hebben, als ze toch niet wordt toegepast noch waarom ze niet wordt bijgesteld of regels worden toegevoegd wanneer blijkt dat die wel nodig is doorheen de draft. Opnieuw, jouw draft. Maar het zorgt wel voor prikkels als dingen onduidelijk zijn. Zie ook naar acts die meerdere sets mogen spelen. Mag het? Mag het niet?
Ik heb zo'n vijftien (?) rondes geleden Despacio gekozen en pas nú kom je als organisator tussen van "ja, nee, ja, dat mag niet" terwijl bij mijn initiële keuze er één iemand was iirc die er een probleem mee had. Jij niet. Zo lang jij als organisator niets zegt, denk ik ook gewoon dat het prima is. Ik heb zelfs al x-aantal keren een update van onze totaal aantal gekozen acts gepost met Despacio gewoon onderaan vermeld 'across the whole weekend' en er komt geen reactie. Nu opeens wel. Oude koeien. Sneu.
@RubenJS