Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.023
6.423
52060280523_8c38e3fbe0_z.jpg


Helado Negro.
 
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.910
6.647
Next up, playing all weekend:

Despacio.

Bekijk bijlage 6462

@Nikfestilover @Brian
Even voor de zekerheid: Als ik het nu goed begrepen heb spelen ze max 2 dagen want tijdens de laatste dag kan het niet omdat ze tijdens de exclusieve ronde al gekozen zijn. Weliswaar door jullie, maar volgens mij mogen jullie ze van @RubenJS dus niet meer kiezen tijdens de vrije keuze straks.

Vrije dag kunnen we alleen acts boeken die niet op een exclusieve dag staan. Dat is inclusief je eigen exclusieve namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Even voor de zekerheid: Als ik het nu goed begrepen heb spelen ze max 2 dagen want tijdens de laatste dag kan het niet omdat ze tijdens de exclusieve ronde al gekozen zijn. Weliswaar door jullie, maar volgens mij mogen jullie ze van @RubenJS dus niet meer kiezen tijdens de vrije keuze straks.
Ja, fair enough. Laat het er ons op houden dat ze 2 dagen spelen. :) Timetable tbc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.590
6.588
Schwarzwalder Metalfest

CLOUDSURFERS_-_Bandfoto_1.jpg


Sorry voor het oponthoud, had even over het hoofd gezien dat @RubenJS alweer aan de beurt was, ik zou de laatste exclusieve aankondiging nog voor mijn rekening nemen. Cloudsurfers is een Nederlandse band die een eigenzinnige mix tussen garage punk, post-grunge, en psychedelic rock maakt. Past mooi bij het King Gizzard podium op vrijdag dus, luister zelf maar:


@Koekdoos > @wenteldave
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.190
8.339
Met een 70-jarige zanger een waardige afsluiter van de Rollator Stage op de eerste dag van INSANE Bastonbury:

Styx

En zowel Tommy Shaw (Styx), Jack Blades (Night Ranger) en Ted Nugent (Ted Nugent) op dezelfde dag, maakt het ook de Damn Yankees covers uit de Night Ranger set een stuk gaver met alle leden op het affiche.



@wenteldave en daarna @nitotheno
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.932
12.525
Progressieve metal nieuwe stijl. Dat is wellicht een passende beschrijving waar je deze Chinezen, afkomstig uit Beijing, mee kan beschrijven. De band bestaat uit Jing Zhang, Lynn Wu, Chris Cui en Anthony Vanacore en heeft een uniek en dynamisch geluid weten te creëren door invloeden te gebruiken uit andere genres, zoals bijvoorbeeld Radiohead. In 2022 hebben ze getekend bij Inside Out Music, een stap die ze al veel heeft gebracht. De kers op de taart is natuurlijk een plekje op From Her to Eternity! Van de lange namen zijn ze niet: OU!

1695487804296.png

@nitotheno > @InsaniTiny > @Oasiss (één keertje deze keer!)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken