De laatste exclusieve boekingen zijn bijna afgerond, @Oasiss mag nog even een vervanger boeken voor Robin Kester. Daarnaast zijn er nog een aantal ontbrekende boekingen van @JB. en @Nikfestilover.
Zodra @Oasiss de laatste naam heeft ingediend, mogen jullie mij de laatste 30 namen op de niet exclusieve dag per dm delen. Op deze manier kan niemand bij elkaar afkijken. Deadline hiervoor is zaterdag 30 september 23.59.
Zondag 1 oktober mag iedereen de poster online gooien.
Van maandag 2 oktober tm zaterdag 7 oktober mag iedereen kaartjes kopen/ stemmen. Hiervoor geldt dat iedereen 3 weekendtickets mag kopen, waaronder 1 verdubbelaar. Kaartjes verkoop gaat ook via mijn dm.
Zondag 8 oktober volgt de uitslag!
Ik zal in de loop van vandaag nog het overzicht van alle boekingen op pagina 1 updaten.
Tot slot kijk ik erg uit naar jullie invullingen van de vrije dag, de poster en eventuele verdere uitwerking van jullie concept!
Edit: ook niet deelnemers mogen t.z.t. kaartjes kopen!
Team 1: @Dr. Hannibal, @RubenJS
Team 2: @Koekdoos, @InsaniTiny
Team 3: @Timmetje, @nitotheno
Team 4: @Oasiss, @Brian
Team 5: @warriorandweirdo, @Martijn
Team 6: @teunajax, @wenteldave
Team 7: @mattman, @Yannick
Team 8: @theblackmadness, @EdsjeFCB
Team 9: @Lion, @MadMandra27
Team 10: @JB., @Nikfestilover
Team 11: @WesleyNoH, @JK79
Zodra @Oasiss de laatste naam heeft ingediend, mogen jullie mij de laatste 30 namen op de niet exclusieve dag per dm delen. Op deze manier kan niemand bij elkaar afkijken. Deadline hiervoor is zaterdag 30 september 23.59.
Zondag 1 oktober mag iedereen de poster online gooien.
Van maandag 2 oktober tm zaterdag 7 oktober mag iedereen kaartjes kopen/ stemmen. Hiervoor geldt dat iedereen 3 weekendtickets mag kopen, waaronder 1 verdubbelaar. Kaartjes verkoop gaat ook via mijn dm.
Zondag 8 oktober volgt de uitslag!
Ik zal in de loop van vandaag nog het overzicht van alle boekingen op pagina 1 updaten.
Tot slot kijk ik erg uit naar jullie invullingen van de vrije dag, de poster en eventuele verdere uitwerking van jullie concept!
Edit: ook niet deelnemers mogen t.z.t. kaartjes kopen!
Team 1: @Dr. Hannibal, @RubenJS
Team 2: @Koekdoos, @InsaniTiny
Team 3: @Timmetje, @nitotheno
Team 4: @Oasiss, @Brian
Team 5: @warriorandweirdo, @Martijn
Team 6: @teunajax, @wenteldave
Team 7: @mattman, @Yannick
Team 8: @theblackmadness, @EdsjeFCB
Team 9: @Lion, @MadMandra27
Team 10: @JB., @Nikfestilover
Team 11: @WesleyNoH, @JK79
Laatst bewerkt: