Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
De laatste exclusieve boekingen zijn bijna afgerond, @Oasiss mag nog even een vervanger boeken voor Robin Kester. Daarnaast zijn er nog een aantal ontbrekende boekingen van @JB. en @Nikfestilover.

Zodra @Oasiss de laatste naam heeft ingediend, mogen jullie mij de laatste 30 namen op de niet exclusieve dag per dm delen. Op deze manier kan niemand bij elkaar afkijken. Deadline hiervoor is zaterdag 30 september 23.59.

Zondag 1 oktober mag iedereen de poster online gooien.

Van maandag 2 oktober tm zaterdag 7 oktober mag iedereen kaartjes kopen/ stemmen. Hiervoor geldt dat iedereen 3 weekendtickets mag kopen, waaronder 1 verdubbelaar. Kaartjes verkoop gaat ook via mijn dm.

Zondag 8 oktober volgt de uitslag!

Ik zal in de loop van vandaag nog het overzicht van alle boekingen op pagina 1 updaten.

Tot slot kijk ik erg uit naar jullie invullingen van de vrije dag, de poster en eventuele verdere uitwerking van jullie concept!

Edit: ook niet deelnemers mogen t.z.t. kaartjes kopen!

Team 1: @Dr. Hannibal, @RubenJS
Team 2: @Koekdoos, @InsaniTiny
Team 3: @Timmetje, @nitotheno
Team 4: @Oasiss, @Brian
Team 5: @warriorandweirdo, @Martijn
Team 6: @teunajax, @wenteldave
Team 7: @mattman, @Yannick
Team 8: @theblackmadness, @EdsjeFCB
Team 9: @Lion, @MadMandra27
Team 10: @JB., @Nikfestilover
Team 11: @WesleyNoH, @JK79
 
Laatst bewerkt:

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Na overleg met @JB. heb ik de ontbrekende exclusieve namen van @Nikfestilover zelf ingevuld.
JB zal zijn laatste namen vanavond online zetten.
Op deze manier krijgen we toch 11 volwaardige festivals.
Excuus voor het eventuele ongemak, de namen zijn wat mij betreft alsnog exclusief.

Het lijstje:
2. Stromae

18. The Aces
19. Soccer Mommy
20. Jade Bird
21. Cherry Glazerr
22. Hobo Johnson
23. Gus Dapperton
24. Orville Peck
25. Mallrat
26. Hippo Campus
27. Dubioza Kolektiv
28. Agoria
29. Sampa the Great
30. Klangstof

@Nikfestilover, mocht je het topic weer volgen: ik hoop dat de namen je aanspreken!

Ik heb de namen ook op pagina 1 bijgewerkt.

Team 1: @Dr. Hannibal, @RubenJS
Team 2: @Koekdoos, @InsaniTiny
Team 3: @Timmetje, @nitotheno
Team 4: @Oasiss, @Brian
Team 5: @warriorandweirdo, @Martijn
Team 6: @teunajax, @wenteldave
Team 7: @mattman, @Yannick
Team 8: @theblackmadness, @EdsjeFCB
Team 9: @Lion, @MadMandra27
Team 10: @JB., @Nikfestilover
Team 11: @WesleyNoH, @JK79


Edit: de namen zullen niet exclusief zijn.
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.078
6.876
Na overleg met @JB. heb ik de ontbrekende exclusieve namen van @Nikfestilover zelf ingevuld.
JB zal zijn laatste namen vanavond online zetten.
Op deze manier krijgen we toch 11 volwaardige festivals.
Excuus voor het eventuele ongemak, de namen zijn wat mij betreft alsnog exclusief.

Het lijstje:
2. Stromae

18. The Aces
19. Soccer Mommy
20. Jade Bird
21. Cherry Glazerr
22. Hobo Johnson
23. Gus Dapperton
24. Orville Peck
25. Mallrat
26. Hippo Campus
27. Dubioza Kolektiv
28. Agoria
29. Sampa the Great
30. Klangstof
Deze snap ik niet echt... jij doet zelf mee maar hebt nu daarnaast ook dertien (?!) namen bedacht voor een ander festival waar straks ook op gestemd kan worden? Waarom kan JB dat niet zelf?

Ik vind verder alles prima hoor, maar haalt het niet een beetje het hele draftidee (samen met je partner een mooi festivalconcept bedenken en daar omheen boeken) weg als je als al deelnemende host dertien willekeurige namen voor een ander festival bedenkt? Ik zie hier de waarde niet echt van in tbh.
 
Laatst bewerkt:

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.118
3.044
Ik wil me als kijker er eigenlijk niet te veel mee bemoeien, maar ik vond het ook heel apart. Vooral ook omdat mensen de door Ruben gekozen namen nu niet meer op hun 3e dag kunnen plaatsen. Had zelf verwacht dat bij 2 leden, die om wat voor reden dan ook niet of nauwelijks actief zijn, de deelname geschrapt wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.078
6.876
Vooral ook omdat mensen de door Ruben gekozen namen nu niet meer op hun 3e dag kunnen plaatsen. Had zelf verwacht dat bij 2 leden, die om wat voor reden dan ook niet of nauwelijks actief zijn, de deelname geschrapt wordt.
Goed punt maak je daar over de derde dag. Wellicht had dit eerst even in de groep gegooid moeten worden @RubenJS .

Ik ben er toch voorstander van, hoe sneu het ook is gezien de omstandigheid, het festival van JB en Nik niet meedingt naar de stemmen. JB is sinds 8 september niet meer actief deelnemer geweest, ik denk dat velen hier er eigenlijk vanuit gingen dat ze besloten hadden met de draft te stoppen.

Het voelt als deelnemer na een dik 2 maanden durende draft niet helemaal fair of logisch.
 
Laatst bewerkt:

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.850
2.588
Misschien een soort tussenweg zoeken, waarin JB wel nog kan meedoen als hij wilt. Maar enkel de namen die al aangekondigd waren tijdens de draft 'exclusief' zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.078
6.876
Misschien een soort tussenweg zoeken, waarin JB wel nog kan meedoen als hij wilt. Maar enkel de namen die al aangekondigd waren tijdens de draft 'exclusief' zijn?
Dat kan wel. Maar niet heel flauw bedoeld: Als JB echt nog mee wilde doen had hij tussen 8 september en nu toch wel even een naam of update kunnen posten?

We hebben ondanks de lengte met z'n allen die hele draft uitgezeten en zijn actief blijven posten dus dat voelt ook wel wat dubbel imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.850
2.588
Dat kan wel. Maar niet heel flauw bedoeld: Als JB echt nog mee wilde doen had hij tussen 8 september en nu toch wel even een naam of update kunnen posten?
Helemaal akkoord met jou hoor. Maar in de tussenoplossing heeft normaal niemand echt hinder van zijn verdere deelname. De redenen waarom hij niet meer verder deelnam aan de draft zijn ook onbekend natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79 en Timmetje

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Helemaal akkoord met jou hoor. Maar in de tussenoplossing heeft normaal niemand echt hinder van zijn verdere deelname. De redenen waarom hij niet meer verder deelnam aan de draft zijn ook onbekend natuurlijk.
Jullie hebben gelijk, ik had het eerst ook hier even moeten overleggen.

Ben het eens met het idee van @warriorandweirdo. De latere aankondigingen van Nik en JB zullen niet exclusief zijn. Zo heeft niemand er hinder van, en wordt dat toch nog een volwaardig festival!
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick, JK79 en Oasiss

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.296
2.627
Na overleg met @JB. heb ik de ontbrekende exclusieve namen van @Nikfestilover zelf ingevuld.
JB zal zijn laatste namen vanavond online zetten.
Op deze manier krijgen we toch 11 volwaardige festivals.
Excuus voor het eventuele ongemak, de namen zijn wat mij betreft alsnog exclusief.

Het lijstje:
2. Stromae

18. The Aces
19. Soccer Mommy
20. Jade Bird
21. Cherry Glazerr
22. Hobo Johnson
23. Gus Dapperton
24. Orville Peck
25. Mallrat
26. Hippo Campus
27. Dubioza Kolektiv
28. Agoria
29. Sampa the Great
30. Klangstof

@Nikfestilover, mocht je het topic weer volgen: ik hoop dat de namen je aanspreken!

Ik heb de namen ook op pagina 1 bijgewerkt.

Team 1: @Dr. Hannibal, @RubenJS
Team 2: @Koekdoos, @InsaniTiny
Team 3: @Timmetje, @nitotheno
Team 4: @Oasiss, @Brian
Team 5: @warriorandweirdo, @Martijn
Team 6: @teunajax, @wenteldave
Team 7: @mattman, @Yannick
Team 8: @theblackmadness, @EdsjeFCB
Team 9: @Lion, @MadMandra27
Team 10: @JB., @Nikfestilover
Team 11: @WesleyNoH, @JK79


Edit: de namen zullen niet exclusief zijn.
Beste volgers,

Het is altijd lastig om dan iets uit te leggen wat prive erg groot is. Na een bezoek aan het ziekenhuis en daarbij behorende afspraken had ik me een tijdje afgezonderd van dit forum. Ook omdat er druk lag om te reageren. Sinds een weekje weer af en toe actief op het Pinkpop forum om even te lezen wat er mogelijk volgend jaar gaat touren.

Het is jammer want het begon mooi met een affiche, ontwerp en tijd. En het is jammer dat ik het niet heb kunnen afmaken. Dank dat het hier op een professionele manier is opgepakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.050
6.461
Dat kan wel. Maar niet heel flauw bedoeld: Als JB echt nog mee wilde doen had hij tussen 8 september en nu toch wel even een naam of update kunnen posten?

We hebben ondanks de lengte met z'n allen die hele draft uitgezeten en zijn actief blijven posten dus dat voelt ook wel wat dubbel imo.
Dit.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.524
824
Na overleg met @JB. heb ik de ontbrekende exclusieve namen van @Nikfestilover zelf ingevuld.
JB zal zijn laatste namen vanavond online zetten.
Op deze manier krijgen we toch 11 volwaardige festivals.
Excuus voor het eventuele ongemak, de namen zijn wat mij betreft alsnog exclusief.

Het lijstje:
2. Stromae

18. The Aces
19. Soccer Mommy
20. Jade Bird
21. Cherry Glazerr
22. Hobo Johnson
23. Gus Dapperton
24. Orville Peck
25. Mallrat
26. Hippo Campus
27. Dubioza Kolektiv
28. Agoria
29. Sampa the Great
30. Klangstof

@Nikfestilover, mocht je het topic weer volgen: ik hoop dat de namen je aanspreken!

Ik heb de namen ook op pagina 1 bijgewerkt.

Team 1: @Dr. Hannibal, @RubenJS
Team 2: @Koekdoos, @InsaniTiny
Team 3: @Timmetje, @nitotheno
Team 4: @Oasiss, @Brian
Team 5: @warriorandweirdo, @Martijn
Team 6: @teunajax, @wenteldave
Team 7: @mattman, @Yannick
Team 8: @theblackmadness, @EdsjeFCB
Team 9: @Lion, @MadMandra27
Team 10: @JB., @Nikfestilover
Team 11: @WesleyNoH, @JK79


Edit: de namen zullen niet exclusief zijn.
Lekker deze en de volgende 8 namen gebruiken voor jullie festival. Ruben heeft hulp aangeboden en ga samen met hem nog een mooie gezamenlijke dag samenstellen. Thanks Ruben!

Mijn 8 ontbrekende namen voor mijn daggie :) :
1. Jamie xx
2. Kid francescoli
3. Beatenberg
4. Craig David
5. Baroness
6. Ginger Wildheart & the sinners
7. Jordan Rakei
8. Creeper
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en RubenJS

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.078
6.876
Mijn teammaat @nitotheno is tot en met volgende week woensdag op vakantie dus de deadline van 30 namen voor zaterdag gaat voor ons niet helemaal haalbaar worden. We zijn nu al een flinke tijd bezig, is het voor mensen hier ok als we die deadline ook nog een paar daagjes opschuiven zodat wij gezamenlijk de laatste puntjes op de i kunnen zetten?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken