Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.954
2.691
Een soort Duitse Ramones, oneindig catchy en een tikkeltje fout. Live staan ze garant voor een feestje, maar ook plaat kun je niets anders dan ze op repeat zetten. Die Verlierer!

1000033468.jpg
En als bewijs dat het live echt heel gezellig is, zelfs als het opgenomen lijkt te zijn met een mobieltje uit de oertijd, gooien we er een keer wat filmpjes in:



@JB. @JK79
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
552
1.309
Alweer de voorlaatste aankondiging voor dag 2 van Mentally Disturbed en meteen ook de laatste dame op de line-up (bij Pearl Jam als verwachte laatste aankondiging spelen geen dames zover ik weet). Deze band was mijn allereerste band die ik op Graspop heb gezien. Het was 2015 in de Metal Dome waar Blues Pills stond te spelen en het was een heerlijke eerste kennismaking met Graspop.

@WesleyNoH
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

JK79

Dagopener
11 sep 2021
552
1.309
Nadat we de draft zijn gestart met een headliner zullen we de draft ook eindigen met een headliner. Nadat we een aantal keer een hint richting Pearl Jam hebben gegeven moeten we de fans daarvan toch teleurstellen. We kiezen voor een relatief nieuwe headliner die regelmatig voorbij komt op het Graspop forum voor 2024.
Wij mogen voor Mentally Disturbed nu al Bring Me the Horizon bekend maken.


Daarmee ziet de line-up voor mainstage 1 er als volgt uit.
Bring Me the Horizon
Epica
Electric Callboy
Feuerschwanz
Jinjer
Blues Pills
Orbit Culture​
@teunajax , @EdsjeFCB
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.425
8.640
Nadat we de draft zijn gestart met een headliner zullen we de draft ook eindigen met een headliner. Nadat we een aantal keer een hint richting Pearl Jam hebben gegeven moeten we de fans daarvan toch teleurstellen. We kiezen voor een relatief nieuwe headliner die regelmatig voorbij komt op het Graspop forum voor 2024.
Wij mogen voor Mentally Disturbed nu al Bring Me the Horizon bekend maken.


Daarmee ziet de line-up voor mainstage 1 er als volgt uit.
Bring Me the Horizon
Epica
Electric Callboy
Feuerschwanz
Jinjer
Blues Pills
Orbit Culture​
@teunajax , @EdsjeFCB

Mooi rijtje vanaf Feuerschwanz naar boven toe!
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.954
2.691
De Oegandese Kampire Bahana is een van de belangrijkste leden van het Nyege Nyege collectief dat al zo veel fantastische, voornamelijk elektronische, Afrikaanse artiesten naar een breder publiek heeft gebracht. Wij brengen Kampire ook graag naar een breder publiek en daarom krijgt ze een prominente plek in het nachtprogramma van From Her to Eternity.

1695365847296.png
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.858
2.633
Onze exclusieve namen voor dag 2 van This Must Be A Cabin In The Woods eindigen we met een Londens collectief, bestaande uit o.a. Lava La Rue, Mac Wetha en Biig Piig. De 7 leden maken samen een heerlijke mix van pop, hiphop en r&b: NiNE8!


Nu de line-up van dag 2 rond is, zetten we alle namen nog eens op een rijtje: Blur, Eddie Vedder, John Williams, dEUS, Elbow, The Flaming Lips, The Postal Service, John Cale, The Gaslight Anthem, Madrugada, Vulfpeck, Laurie Anderson, Swans, Oneohtrix Point Never, Maya Hawke, Bleachers, Alice Phoebe Lou, The Swell Season, Spinvis, Susanne Sundfør, Self Esteem, Crack Cloud, Let's Eat Grandma, Jockstrap, The Last Dinner Party, Bar Italia, NiNE8, Parannoul, Ber en Youp van 't Hek

@theblackmadness
@Lion
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79 en Yannick

Lion

Support act
7 mrt 2017
822
1.723
Inderdaad laatste naam alweer... waar blijft de tijd.

Flip Noorman (zingt Tom Waits (in het Nederlands)).

Ik wilde naar een voorstelling hiervan gaan, maar toen kwam er iets tussen. Dus ik ben even in het duister over de kwaliteit ervan, maar dat zullen we op de MadLion Meeting wel beleven.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Oasiss, Timmetje en JK79

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.425
8.640
Cover van Avicii - Hey Brother door dArtagnan: te zien op INSANE Bastonbury!
Kaarten nog steeds te koop in de voorverkoop via een PM aan Ruben.

 
  • Grrr
Waarderingen: RubenJS

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.659
6.799
Schwarzwalder Metalfest

0009812537_10.jpg


The Devil and the Almighty Blues mogen niet ontbreken op ons festival. Bluesy, heavy, doomy, fuzzy, groovy… al jaren een persoonlijke favoriet.


@Yannick > @MadMandra27
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave en RubenJS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken