Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
352
1.056
Het is tijd om de afsluiter van de Rollator Stage voor de afsluitende dag bekend te maken. Maar maak je geen zorgen, er komt niet nog een oude band bij. Op mijn dag zijn het namelijk niet de bands die de rollators nodig hebben, maar het publiek! Omdat ze na afloop moeite hebben met lopen, vanwege alle moshpits!

Met onder andere Ice Nine Kills, Motionless In White en While She Sleeps gaan we lekker hard op deze stage. En welke afsluiter past daar beter bij dan:

Heaven Shall Burn


@Oasiss --> ik
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.197
13.409
Op From Her to Eternity staan we er om bekend graag het onbekende op te zoeken. Kwaliteit staat altijd voorop, maar niets brengt ons meer plezier dan het publiek uit te dagen. Soms stappen deze artiesten op termijn uit de obscuriteit om bij een breder publiek in beeld te komen. Soms echter, zijn er artiesten die - uit liefde voor muziek - bewust een stapje terug doen om te kunnen spelen of draaien waar zij zelf zin in hebben. Zo ook Skrillex die voor Draaimolen in Tilburg een speciale B2B met Blawan deed. Met wat hulp van vrienden via via hebben wij Skrillex & Blawan bereid gevonden deze B2B te herhalen voor From Her to Eternity.

1695238547625.png

@Koekdoos > @RubenJS
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595

Schwarzwalder Metal Fest​

1695243008232.jpeg

Bloodred Hourglass is de laatste naam voor de zaterdag! De Finnen zullen het melodeath podium openen. Met vlijmscherpe riffs, melodieuze en sfeervolle keyboard partijen en diepe grunts is ook dit weer een optreden waar je bij wil zijn!


@Brian > @Nikfestilover > @mattman
 
  • On fire
Waarderingen: Dr. Hannibal

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.644
1.960
Het mag ook een beetje schuren op This Must Be A Cabin In The Woods. Hun debuut is misschien wel mijn favoriete plaat van dit jaar en borduurt voort op de lijn die Deafheaven heeft ingezet: Agriculture


@MadMandra27
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en teunajax

Lion

Support act
7 mrt 2017
822
1.723
@MadMandra27 hoeft volgens mij geen beurt in te halen omdat ik namens hem Blonde Redhead heb gepost. Maar ga anders maar door om het tempo erin te houden, want rond deze tijd is hij meestal offline.
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Volgens mij bestaat een b2b uit twee acts en is het niet één act tenzij het duo regulier optreed. Dus volgens mij mag dat niet?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.197
13.409
Volgens mij bestaat een b2b uit twee acts en is het niet één act tenzij het duo regulier optreed. Dus volgens mij mag dat niet?
Als jullie dan Despacio laten voor wat het is, hebben we een deal :) All weekend long mocht voor, zover ik weet, ook niet.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.869
2.668
@MadMandra27 hoeft volgens mij geen beurt in te halen omdat ik namens hem Blonde Redhead heb gepost. Maar ga anders maar door om het tempo erin te houden, want rond deze tijd is hij meestal offline.
Mijn verontschuldigingen in dat geval. Had hem niet zien reageren, maar was ook niet 100% zeker meer, vandaar het vraagteken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Als jullie dan Despacio laten voor wat het is, hebben we een deal :) All weekend long mocht voor, zover ik weet, ook niet.
Despacio is een regulier tourend project met eigen naam? Dit is een b2b die één keer plaatsvond? Totaal iets anders.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken