Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is tijd om de afsluiter van de Rollator Stage voor de afsluitende dag bekend te maken. Maar maak je geen zorgen, er komt niet nog een oude band bij. Op mijn dag zijn het namelijk niet de bands die de rollators nodig hebben, maar het publiek! Omdat ze na afloop moeite hebben met lopen, vanwege alle moshpits!
Met onder andere Ice Nine Kills, Motionless In White en While She Sleeps gaan we lekker hard op deze stage. En welke afsluiter past daar beter bij dan:
Op From Her to Eternity staan we er om bekend graag het onbekende op te zoeken. Kwaliteit staat altijd voorop, maar niets brengt ons meer plezier dan het publiek uit te dagen. Soms stappen deze artiesten op termijn uit de obscuriteit om bij een breder publiek in beeld te komen. Soms echter, zijn er artiesten die - uit liefde voor muziek - bewust een stapje terug doen om te kunnen spelen of draaien waar zij zelf zin in hebben. Zo ook Skrillex die voor Draaimolen in Tilburg een speciale B2B met Blawan deed. Met wat hulp van vrienden via via hebben wij Skrillex & Blawan bereid gevonden deze B2B te herhalen voor From Her to Eternity.
Bloodred Hourglass is de laatste naam voor de zaterdag! De Finnen zullen het melodeath podium openen. Met vlijmscherpe riffs, melodieuze en sfeervolle keyboard partijen en diepe grunts is ook dit weer een optreden waar je bij wil zijn!
Een na laatste ronde, dus nu komen echt de namen die je nog last minute wil veilig stellen. Voor mij is dat de eerste muzikale ontdekking die ik ooit via dit forum heb gehad.
Het mag ook een beetje schuren op This Must Be A Cabin In The Woods. Hun debuut is misschien wel mijn favoriete plaat van dit jaar en borduurt voort op de lijn die Deafheaven heeft ingezet: Agriculture
@MadMandra27 hoeft volgens mij geen beurt in te halen omdat ik namens hem Blonde Redhead heb gepost. Maar ga anders maar door om het tempo erin te houden, want rond deze tijd is hij meestal offline.
Ik ben er en moet niks inhalen geloof ik, dankzij mijn top teammaat @Lion! Als ik het juist heb, zitten we aan de voorlaatste naam en die gaat voor onze zaterdag uit naar Injury Reserve.
@MadMandra27 hoeft volgens mij geen beurt in te halen omdat ik namens hem Blonde Redhead heb gepost. Maar ga anders maar door om het tempo erin te houden, want rond deze tijd is hij meestal offline.