Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Schwarzwalder Metalfest

bell-witch-band_1.jpg


Dit duo staat ook echt alleen als duo op het podium, zonder enige live members of andere ondersteunende muzikanten op het podium. Best uitzonderlijk, en zeker als je hoort wat een intens geluid ze alsnog weten te produceren! Maar goed, de bassist heeft in zijn eentje dan ook wel weer de beschikking over maar liefst 7 snaren, en ook de slagwerk opstelling is indrukwekkend, tot en met een gigantische gong aan toe. Deze machtige instrumenten worden bespeeld door Dylan Desmond en Jesse Schreibman, samen vormen zij niemand minder dan Bell Witch. Vernoemd naar een duister folklore verhaal over hekserij in Tenessee, en dat geeft een aardige hint van de sfeer: zwaar en traag, nietsontziend, maar van onthutsende schoonheid. Bell Witch komt jullie wakker dreunen door hun laatste nummer integraal te spelen in een van onze Marquee’s.


@Yannick > @MadMandra27
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Iedereen stuurt de vrije keuzes via DM naar Ruben en daarna krijg je basically gewoon de presentaties en posters van het gehele festival, inclusief de 30 vrije keuze namen.

Er kan wel overlap in de namen zitten, maar je voorkomt de situatie waarin team A de presentatie heeft gepost en team B denkt "oh die vrije keuze had ik niet aan gedacht, die plakken wij er ook nog tussen.

Eigenlijk gewoon hetzelfde als altijd.
Dus.. er komen nog in totaal 50 namen bij? Twintig owv ronde 21-30 en dan nog eens dertig door de vrije keuze? Moeten we die dan ook al meteen doorspelen?

Edit: Ik ben gewoon totaal niet mee haha. Ik snap niet hoe dit hetzelfde is als altijd. Eén lijst, twee lijsten?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Het is toch heel simpel.
30 op Matt zijn dag
30 op jouw dag

Dan zijn we 'klaar'.

Iedereen stuurt 30 namen voor hun gezamenlijke dag.

Posters

Kaartjes kopen

Iemand wint, hiephoi
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Het is toch heel simpel.
30 op Matt zijn dag
30 op jouw dag

Dan zijn we 'klaar'.

Iedereen stuurt 30 namen voor hun gezamenlijke dag.

Posters

Kaartjes kopen

Iemand wint, hiephoi
Neen. Want Ruben zegt dat we gewoon de tien rondes verder doen en dat je op voorhand twintig namen doorgeeft. Koekdoos zegt dat er dan weer dertig vrije keuzes zijn achteraf. Ik ben niet mee.

Edit: Op het einde van ronde twintig, hebben we toch 40 namen.. En geen zestig? En dus kan er voor de rest van de namen toch ook geen sprake zijn van 30, maar 20 namen. Toch? Voor mijn part doen we door tot ronde dertig en plakken we er nog eens vijftien aan hoor. @RubenJS
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.308
7.298
We doen nu 30 rondes. Dus uiteindelijk 30 namen op jou dag, 30 namen op de dag van Matt (van de dertig rondes waarin we nu kiezen) en dan in de vrije keuze 30 totaal voor de laatste dag. En die laatste 30 sturen jullie naar Ruben zodra het daar tijd voor is.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Yannick

Gebruikers die dit onderwerp bekijken