Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.358
2.725
Het heeft even wat langer geduurd maar het management heeft vandaag dan toch goedkeuring gegeven dat we deze naam bekend mogen maken.

Zoals al reeds eerder bekend gemaakt zal op de vrijdag Elton John live te bewonderen zijn als headliner van het geweldige nieuwe glory festival.

Met veel trots mogen we Hans Zimmer Live aankondigen voor dit unieke festival.

Elton John heeft recentelijk een mooi concert live laten uitzenden op Disney Plus. Elton John en Hans Zimmer zullen dan ook samen te bewonderen zijn op het festival. Met hierbij achtergrondbeelden van The Lion King.

Hans Zimmer zal ook andere bekende soundtracks ten gehore brengen met een groots orkest en enkele gastartiesten.



Na deze aankondiging kunnen we niet anders dan bekendmaken dat Disney+ het festival ook zal gaan sponsoren. Er zal een speciale Disney+ stand zijn zoals deze op andere festivals ook al te zien was.
 
Laatst bewerkt:

nitotheno

Support act
29 jan 2018
941
826
Grimes, NewJeans, Charli, Mitski en Simz horen wel echt een groepje hoger imo. CRJ en Lily Allen lager.


... En nu adem inhouden want oei oei, ik stel een vraag over iemands line-up.
Vond de verdeling inderdaad nog wat lastig. Wilde van het tweede groepje ook een paar nog een groepje hoger gooien, maar het is nog een work in progress.

Wanneer de rest van de namen bekend zijn, zal er een betere verdeling komen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.156
6.625
We hebben voor XL ook gekozen als een manier om aan te duiden dat het om een marathonset zal gaan. Maar kan dus prima zonder op de poster, denk ik. @wenteldave 😇
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.156
6.625
despaciosonar-1.jpg


DESPACIO (All Weekend Long).

@Dr. Hannibal
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en theblackmadness

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595

Schwarzwalder Metal Fest

Terwijl mede organisator @Dr. Hannibal oefent met het opbouwen van festivals, kondig ik in zijn plaats onze volgende naam aan!

1693063213000.png

Het is een naam die weer naadloos past in ons concept, het is proggy, het zoekt de grenzen van genres op, ook psychedelische en post rock invloeden zijn goed hoorbaar: Elder, de Amerikanen hebben de afgelopen jaren hun sound weten te vormen tot een van de meest unieke in hun soort. Wij hebben dan ook niet lang getwijfeld met de boeking!

@Timmetje > @Lion
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.156
6.625
All weekend long als in dat ze elke dag spelen, dat kon/mocht niet toch?
Ik zie niet in op welke andere manier ik Despacio anders zou moeten aankondigen. Op andere festivals waar ze staan, spelen ze ook altijd het hele weekend. Kan ze moeilijk énkel vrijdags laten spelen, toch? :p
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Ik zie niet in op welke andere manier ik Despacio anders zou moeten aankondigen. Op andere festivals waar ze staan, spelen ze ook altijd het hele weekend. Kan ze moeilijk énkel vrijdags laten spelen, toch? :p

Zal toch moeten, op de vrije dag kunnen ze niet staan aldus de regels
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken