Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.169
7.062
Nee het is nu gewoon aan @teunajax. JB en Nik hebben nog niks gepost dus wachten is niet nodig.

JB was donderdag voor het laatst online en Nik gisteravond dus dat duurt ook nog wel even denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.317
2.676
Nee het is nu gewoon aan @teunajax. JB en Nik hebben nog niks gepost dus wachten is niet nodig.

JB was donderdag voor het laatst online en Nik gisteravond dus dat duurt ook nog wel even denk ik.
Sorry mensen …sommige mensen werken lange dagen..waar je niet op Festileaks kunt kijken …soms nood diensten in sectors waar de tekorten te groot zijn.

Het frustreert me dat mijn mede partner vaak niet online is, daar ik zelfs gedurende mijn vakantie in het buitenland voor hem gepost heb met slechte WiFi.

Ik ben nu net thuis en zal een naam droppen voor @JB. maar wil nu even rustig mijn avondeten bereiden.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Sorry mensen …sommige mensen werken lange dagen..waar je niet op Festileaks kunt kijken …soms nood diensten in sectors waar de tekorten te groot zijn.

Het frustreert me dat mijn mede partner vaak niet online is, daar ik zelfs gedurende mijn vakantie in het buitenland voor hem gepost heb met slechte WiFi.

Ik ben nu net thuis en zal een naam droppen voor @JB. maar wil nu even rustig mijn avondeten bereiden.
Eetsmakelijk! En fijn dat je iets wil posten straks.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.858
2.633
Tijd voor een band voor wie Cabin In The Woods bekend terrein is. Op hun 2 vorige passages maakten beste vriendinnen Rosa Walton en Jenny Hollingworth al grote indruk. Dit keer komen ze op This Must Be A Cabin In The Woods hun geweldige derde album 'Two Ribbons' exclusief voorstellen. Verwacht je aan een energieke show waar het spelplezier vanaf spat: Let's Eat Grandma!


@theblackmadness
@Lion
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
Ik snap de frustratie maar mag ik in ieder geval wel gewoon mijn eigen naam nog aankondigen? Ik kan er weinig aan doen dat anderen de tijd laten verstrijken waarop ik moet wachten. Ik ben er mee bezig en het zal er binnen 10 minuten staan.
Ik had 't verkeerd gelezen. Ik dacht dat bovenstaande namen jóuw namen waren, vandaar. Geen frustraties hier hoor.

Edit: aan de andere kant overigens; je doet mee met een draft, en maakt dus de commitment om mee te doen dus wordt wel ergens verwacht dat je effectief ook mee doet en hier wel wat aanwezig bent. Je hebt max 8u om een keuze te maken en je hebt een teamlid die voor jou kan posten. En het is niet dat de draft aan zo'n vaart loopt dat het niet bij te houden valt.. Ik veronderstel dat het overgrote deel ook werkt of niet iédere dag hier meerdere keren actief is, maar kom op. Het is gewoon een feit dat er een aantal zijn die gewoon steeds weer hun 8u pakken, dus dan begrijp ik ergens wel dat mensen hun frustratie hier en daar uiten. En dus nogmaals, niét ik. Ik heb de laatste weken en maanden ook veel minder tijd.
 
Laatst bewerkt:

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595

Schwarzwalder Metal Fest​

Gezien mede organisator @Dr. Hannibal nog bezig is met het organiseren van een ander festival, hier nogmaals een inval aankondiging!

1693315840967.png

Namen vinden die nog niet door @Koekdoos en de andere concurrenten gekozen zijn wordt alsmaar lastiger. Toch is het ons gelukt een naam te vinden die Koekdoos niet wist te stelen.
Met gepaste trots presenteren wij u de Oekraïense Stoner/ Doom band Stoned Jesus!
Wij vertrouwen erop dat de band, met de naam die anders doet vermoeden, scherp op het podium zal staan, en jullie een onvergetelijke set zal leveren!


@Yannick > @MadMandra27
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
mw-1920


Nilüfer Yanya.

@MadMandra27
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken