Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.425
8.640
Tsjaa, wat is dit eigenlijk? In ieder geval de volgende topper voor INSANE Bastonbury.

Mr. Bungle

Volledige line up tot nu toe*:
Aerosmith - Eagles

Ghost - Nightwish
Ayreon - Dream Theater - ZZ Top - Pantera
Alice Cooper - Rob Zombie - In Flames - Journey - Amon Amarth - Mr. Bungle
Devin Townsend - Apocalyptica - Lorna Shore - Kamelot - Amenra - Grand Funk Railroad
The Hu - Wind Rose - Ice Nine Kills - Gary Clark Jr. - Greg Puciato - America - Finntroll
Antimatter - Babymetal - Beast in Black - Sonata Arctica - Nanowar of Steel
Hippotraktor - Cellar Darling - Draconian - Danny Vera - Caligula's Horse - Acid Mammoth


*aan de posities kunnen geen rechten ontleend worden


@RubenJS en daarna @Brian
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595

Schwarzwalder Metal Fest​

1693481673366.jpeg

KennyHoopla komt naar het Schwarzwalder Metal Fest! Maak je klaar voor één brok energie. Een optreden van Kenny staat garant voor backflips, drop beats en crowdsurfen, je bent gewaarschuwd. De Amerikaan combineert pop punk met indie rock en weet zich geholpen door ondermeer pop punk legende Travis Barker. Als dat geen adelbrief is…


@Brian > @Nikfestilover
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
Excuus voor het oponthoud.

Future Islands.

Future-Islands-photo-by-Ben-Kaye.jpg


@Dr. Hannibal
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
822
1.723

Hun concert in Paradiso vorig jaar stond met stip op nummer 1 van mijn jaarlijst:

The Mountain Goats.

John Darnielle, oprichter van The Mountain Goats, kan een verhaal vertellen in een lied zoals niemand anders dat kan. Darnielle begon zijn carrière met lo-fi opnames, waar hij naar mijn mening zijn beste nummers opnam. Sinds 2002 is The Mountain Goats een volledige band geworden, en ze blijven nog steeds fantastische muziek maken.

Op de MadLion Meeting geeft John Darnielle zijn bandleden wat rust en zal hij een tegenwoordig zeldzame soloshow geven.

Up Next:
@theblackmadness@warriorandweirdo
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.858
2.633
Door het Britse muziekmagazine Q werden ze ooit uitgeroepen als één van de 50 bands die je moet gezien hebben vooraleer je sterft. En al helemaal als ze exclusief en integraal hun meesterwerk 'Yoshimi Battles The Pink Robots' uit 2002 spelen. Je weet dus waar te zijn als deze Amerikanen het beste van zichzelf geven: The Flaming Lips!


@EdsjeFCB
@teunajax
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.982
4.052
Mijn 3e aankondiging was Grian Chatten en tot nu toe was dat de enige voor het 4e podium.
Ik heb even contact gehad met Gri, zo mag ik hem noemen, en hij keurde het goed dat we deze act ook op het affiche zetten. Ze stonden ook al in het voorprogramma bij zijn Fontaines DC en hij zag dat het goed.
Wunderhorse

@teunajax
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken