Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

JK79

Dagopener
11 sep 2021
552
1.309
De volgende aankondiging van Mentally Disturbed voor de zaterdag betreft een Italiaanse gothicmetal band die ook alweer een tijdje, sinds 1996, meeloopt. Lacuna Coil zal zich met zangers Christina Scabbia voegen bij een mooi rijtje zangeressen op deze zaterdag waarmee duidelijk is dat er meer dan voldoende goede zangeressen rondlopen in de metalscene.


@WesleyNoH x2
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
552
1.309
Na de 2 aankondigingen voor de zondag van Mentally Disturbed gaan we meteen verder met de volgende aankondiging voor de zaterdag.
Hadden we het reeds in onze vorige aankondiging over de dames op de zaterdag de volgende band heeft een echte powerwoman als zangeres. Graspop beging vorig jaar de fout om deze band weg te stoppen op een veel te klein podium dus deze fout gaan wij niet maken en daarom zullen ze bij ons wel op het hoofdpodium gaan spelen. De volgende band is het Oekraïense Jinjer met frontvrouw Tatiana Shmayluk.


@teunajax (ik ga ervan uit dat we @JB. overslaan gezien hij de vorige 8 uur reeds gemist heeft).
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.600
7.260
Na de 2 aankondigingen voor de zondag van Mentally Disturbed gaan we meteen verder met de volgende aankondiging voor de zaterdag.
Hadden we het reeds in onze vorige aankondiging over de dames op de zaterdag de volgende band heeft een echte powerwoman als zangeres. Graspop beging vorig jaar de fout om deze band weg te stoppen op een veel te klein podium dus deze fout gaan wij niet maken en daarom zullen ze bij ons wel op het hoofdpodium gaan spelen. De volgende band is het Oekraïense Jinjer met frontvrouw Tatiana Shmayluk.


@teunajax (ik ga ervan uit dat we @JB. overslaan gezien hij de vorige 8 uur reeds gemist heeft).
Met deze had je idd niet langer moeten wachten :(
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness en JK79

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.954
2.691
Ik leerde ze kennen bij het inluisteren voor Best Kept Secret 2018. 'Klinkt wel aardig' dacht ik en ik ging kijken. Onder de indruk was ik van alle wisselingen van instrument tussen de verschillende bandleden, maar verder wilde het niet echt beklijven. Totdat ik ze nog een keer zag in Rotown. Daar zetten ze zo ongeveer de show van het jaar neer. Je ziet hier vooral aan wat de setting doet. Op From Her to Eternity zullen we er dan ook alles aan doen om deze band, met zo mogelijk de langste bandnaam van het festival, in zijn kracht te zetten. ...And You Will Know Us by the Trail of Dead. Geen mond vol maar een heel bord vol.

1000032513.jpg
@EdsjeFCB @warriorandweirdo
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.008
5.310
Na de 2 aankondigingen voor de zondag van Mentally Disturbed gaan we meteen verder met de volgende aankondiging voor de zaterdag.
Hadden we het reeds in onze vorige aankondiging over de dames op de zaterdag de volgende band heeft een echte powerwoman als zangeres. Graspop beging vorig jaar de fout om deze band weg te stoppen op een veel te klein podium dus deze fout gaan wij niet maken en daarom zullen ze bij ons wel op het hoofdpodium gaan spelen. De volgende band is het Oekraïense Jinjer met frontvrouw Tatiana Shmayluk.


@teunajax (ik ga ervan uit dat we @JB. overslaan gezien hij de vorige 8 uur reeds gemist heeft).
Was mijn volgende geweest
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.527
832
Ik mis inderdaad vaker mijn deadline, maar ik volg het nog wel wanneer ik online ben. Dus rekening houden met artiesten van mij is handig, rekening houden met mijn 8 uur iets minder. Tag mij graag wel, maar van mij mogen jullie gelijk verder gaan. Van Nik inderdaad ook al eeen week niets gehoord mbt mijn berichten.
Hierbij mijn namen, Oud en Relatief Jong

Romy


Texas

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken