Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Het meeste zware werk is inmiddels wel bekend voor de eerste dag van INSANE Bastonbury, maar we voegen vandaag nog de afsluiter van de INSANE tent toe. Nadat eerder (alfabetische volgorde) Acid Mammoth, Amenra, Dream Theater, Finntroll, Lorna Shore en nog één onbekende naam hebben gespeeld, sluit de volgende act de tent af:

Meshuggah


@wenteldave en daarna @nitotheno
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.176
13.373
Er komen hier ook mooie maatsoorten om de hoek kijken!

De organisatoren van From Her to Eternity staan publiekelijk bekend als liefhebbers van freejazz. Alles wat een beetje avant-garde is, doet het goed, maar om daadwerkelijk geboekt te worden, heb je wel iets meer nodig. En dat heeft deze band! Het gezicht van deze band is de fenomenale Camae Ayewa, ook wel bekend als Moor Mother. Aanstaande vrijdag komt hun nieuwe album uit, genaamd Protect Your Light. Deze Amerikanen zullen dan ook hun album presenteren op FHTE, maar natuurlijk komt er ook ouder werk aan bod. It's time to Open the Gates with Irreversible Entanglements!

1693819621854.png

@nitotheno > @InsaniTiny
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Meteen wat extra reclame voor zowel INSANE Bastonbury als het Mentally Disturbed van @JK79 en @WesleyNoH :

De zanger van dArtagnan is namelijk ook zanger bij Feuerschwanz en dat levert de onderstaande samenwerking op bij dit nummer van dArtagnan.

 
  • Leuk
Waarderingen: JK79

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.176
13.373
Met Physical Trills brachten ze het beste album van vorig jaar uit, aldus een zekere @wenteldave. Ze gaan al sinds 2002 mee, maar hebben gek genoeg nog niet zo vaak in Europa opgetreden. Het laatste optreden in de Benelux dateert alweer uit 2016. Daar komt nu verandering in, aangezien wij van From Her to Eternity ze geboekt hebben. Kijk er niet met een Lazy Eye naar, maar geniet met volle teugen. Silversun Pickups!

1693892483461.png

@Koekdoos > @RubenJS
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595

Schwarzwalder Metal Fest

1693899757571.jpeg

De volgende naam is opgericht in 2014, en wist populariteit te winnen na een Taylor Swift cover. Nu 9 jaar later hebben ze meerdere albums uitgebracht met eigen werk. En niet zonder succes! Met een Emmy nominatie, en een geweldig Graspop optreden op zak hebben zij hun plek op het Schwarzwalder Metal Fest meer dan verdiend. I Prevail voegt zich bij de namen voor het hoofdpodium! Zeer geschikt voor metalcore, pop punk en post hardcore fans.


@Brian > @Nikfestilover > @mattman
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.655
7.361
Oei, ik dacht dat de slang de andere kant op ging, dus ik had niet door dat ik zo snel aan de beurt was. Anders had ik Oasiss ook ingeschakeld. Gelukkig binnen de 8u, maar excuses voor het wachten. Iemand waar ik echter niet mee wil wachten is deze relatief nieuwe maar al zo erg gevestigde naam.

Genesis Owusu

(@Nikfestilover wanneer die wil toch?) @mattman
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.296
7.258
Ik kan niet voor anderen spreken maar dit is voor mij de eerste keer dat de draft als een moetje begint te voelen. De vaart is er compleet uit, er is geen enkele spanning, er zijn deelnemers waarvan je niet zeker weet of ze nog meedoen en doordat het allemaal zo traag loopt zie je nu wel namen voorbij vliegen maar heb ik geen idee van de affiches meer. Een spelletje is leuk als het actief gespeeld wordt en dat voelt al rondes niet meer zo.

Ik val in herhaling en ik zal wel een enorme zeurpiet zijn maar als we die 8u blijven aanhouden is voor mij de lol er echt wel af. Aan niemand persoonlijk gericht: Ik snap dat we allemaal drukke levens hebben maar als je aan een spelletje meedoet is het niet zo moeilijk om gewoon af en toe even te kijken of je aan de beurt bent toch? We spelen dit in duo's dus je kan het zelfs gezamenlijk wat in de gaten houden. Ik snap echt niet waarom dit zo traag gaat, dat is nooit zo geweest.
 
Laatst bewerkt:

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Gezien ook ik niet voor anderen kan spreken, heb ik een poll toegevoegd bovenaan het topic.
Hoor graag hoeveel tijd jullie per keuze zien.
Wanneer opties 4/6 uur samen meer stemmen hebben dan 8 uur, dan wint de meest populaire van deze twee opties (4/6).

Team 1: @Dr. Hannibal, @RubenJS
Team 2: @Koekdoos, @InsaniTiny
Team 3: @Timmetje, @nitotheno
Team 4: @Oasiss, @Brian
Team 5: @warriorandweirdo, @Martijn
Team 6: @teunajax, @wenteldave
Team 7: @mattman, @Yannick
Team 8: @theblackmadness, @EdsjeFCB
Team 9: @Lion, @MadMandra27
Team 10: @JB., @Nikfestilover
Team 11: @WesleyNoH, @JK79
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken