Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.982
4.052
"gaan we schizofreen als Rock Werchter programmeren"

Die wijze woorden waren niet aan dovemans oren gericht. Dat resulteerde al in het volgende rijtje voor het 3e podium (wat daar de Klub C is);
Young fathers
Danielle ponder
Bakar
Godspeed you! Black Emperor
Sudan Archives
KIKAGAKU MOYO

Daar komt nu de headliner van dit zooitje bij.
AR TEE DJEE
AR TEE DJEE
!


Run The Jewels

@teunajax
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
GY!BE op een RW-achtig festival haha. Zie het niet meteen gebeuren, wel zeer sterk geboekt rijtje hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.954
2.691
Tussen 1997 en 2001 waren ze de beste screamo en emoviolence band ter wereld. Toen verdwenen ze om in 2019 weer op te duiken met een matige LP genaamd LP. Slechte boeking denk je. Dit jaar daarentegen zijn ze echt terug. Met een plaat die zich met gemak kan meten met hun oude werk en de band weer catapulteert naar de grote hoogtes van weleer. Deze band live zien is nog altijd een droom. Wat Jeromes Dream is weet ik niet, maar ze staan wel op From Her to Eternity!

1000032251.jpg@JB. @JK79
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
552
1.309
Volgens mij zijn de 8 uur om nu.

Er zijn concurrerende organisatoren die het forum afstruinen naar bands om op hun festival te programmeren heb ik gemerkt. De volgende band is gedurende de afgelopen dagen op het Graspop forum genoemd en vandaar dat ik de aankondiging van deze band voor de zekerheid maar wat naar voren heb gehaald. Ik heb deze band zelf vorig jaar in het voorprogramma van In Flames gezien en ben daardoor overtuigd dat zij een plek verdienen op het Mentally Disturbed festival. En volgens mij hadden we nog amper violen aangekondigd op het festival.
De Zweedse metalcore formatie imminence zal in de tent spelen.


@WesleyNoH x2
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
552
1.309
Ben nog 1-2 uurtjes niet in de gelegenheid maar post voor 18 uur mijn naam en als Wesley dan nog niets heeft gepost 2 namen voor hem.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
552
1.309
Op dit moment richt de zaterdag van Mentally Disturbed zich op metal met een folkpodium. Af en toe moet je gewoon eens buiten de reguliere paden gaan en dat gaan we dan ook doen. We gaan de zaterdag afsluiten met een dance afsluiter, dit betekent ook dat Gojira het podium niet zal afsluiten.
Dit is een act die mij persoonlijk raakt want ik ben bij het laatste concert op Europese bodem (in Amsterdam) aanwezig geweest in de bezetting met Keith Flint op 9 december 2018 en heb wat traantjes moeten wegpinken toen het nieuws van zijn zelfmoord pakweg 3 maanden later bekend werd.
Prodigy zal de zaterdag gaan afsluiten.


@JB. of @Nikfestilover , @teunajax
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
552
1.309
Als iemands beurt vervalt en hij/zij geen act heeft genoemd vooraleer opnieuw aan de beurt, dan wordt die persoon overgeslagen. Of zo was het in vorige drafts toch altijd het geval.
Is mijn eerste draft maar dit staat er nu.

10. Na het niet halen van de tijdslimiet gaat de beurt over naar de volgende deelnemer. De deelnemer die dan nog een act te goed heeft, moet dat gat voor de eigen volgende act gevuld hebben.

Ik lees het zo dat de beurt wel weer gewoon bij JB ligt maar dat hij zijn gemiste act niet mee mag inhalen. Al zie ik het ook niet zitten om elke ronde standaard 16 uur te moeten wachten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken