Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
In alfabetische volgorde krijgt mijn mainstage al een aardige kleur op de vangen; Aurora - London Grammar - St. Vincent - Sylvie Kreusch - Taylor Swift - Wolf Alice.
De zéér oplettende kijker en/of koper van de early bird heeft de nieuwe naam al gespot. Dat is niemand minder dan de #3 van het lijstje.


@teunajax
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
Het is weer tijd voor een regen aan namen van het Mentally Disturbed festival die steevast vier namen kort achter elkaar delen. Nu gaan we weer namen gooien op de dag met als hoofdacts Green Day, Queens of the Stone Age, Jungle en Jimmy Eat World. Drie van deze namen staan als laatste op een podium. De laatste naam van de tent hebben jullie dan nog niet gekregen.

In de tent zal op deze dag 100 gecs als voorlaatste spelen en daarmee is dit het voorprogramma van de volgende naam. We laten een artiest overkomen uit Ierland en de leeftijd van 33 jaar. Deze artiest scoorde zo'n tien jaar geleden een tophit met 'Take Me To Church'. We hebben het inderdaad over Hozier. Daarmee kan die wat tegenbalans bieden tegenover de andere genres op deze dag.


Waarom niet meteen overgaan tot nog een naam voor de tent? Awel dat is zeker dat! We blijven het daarvoor net over het water zoeken met The Subways. Een band die zijn oorsprong kende in 2003 en enkele jaren later met het debuutalbum kwam. Dit jaar bracht de band zijn vijfde album uit al was dat meteen het eerste zonder Josh Morgan. De drummer is vervangen door Camille Phillips.


@JK79 @JB.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Als we dan toch bezig zijn dan kondigen we ook direct de 4e naam achter elkaar aan voor het Mentally Disturbed festival. We voegen daarmee een zesde nationaliteit toe aan de line-up van het Amphitheater. Het Franse Skald zal het publiek hier opwarmen voordat Wardruna als afsluiter dit podium zal gaan betreden.


Hiermee krijg de line-up steeds meer vorm. Voor het Amphitheater betekent dat het volgende:

Wardruna
Skald/Faun
Eivør/Myrkur/Lili Refrain
tba/tba​

@JB. , @teunajax
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.530
833
Ik hoopte op tijd terug te zijn voor de eerst. Maar gelukkig was daar Nik! Nu ben ik toch echt aan de beurt. Ik hou mijn pareltje van Lowlands nog even achter de hand. Kijken of die door iemand gepakt wordt. Nu een naam voor in het begin van de middag om je eerste biertje te genieten in het zonnetje en heerlijk dat hij weer deze kant van de oceaan op komt, want hij tour hier niet veel

Tyler Childers


@teunajax > @EdsjeFCB
 
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Koekdoos

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Geometrische patronen.

Dat is de letterlijke vertaling van deze strijders. Laat je nog één allerlaatste keer betoveren door deze psychedelische gitaarvirtuozen voordat ze hun instrumenten in de Sakura hangen.


Dat maakt voor het 3e podium het volgende rijtje op alfabetische volgorde;

Bakar - Danielle Ponder - Godspeed You! Black Emperor - Kikagaku Moyo - Sudan Archives - Young Fathers

@warriorandweirdo
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Team 1: @Dr. Hannibal, @RubenJS
Team 2: @Koekdoos, @InsaniTiny
Team 3: @Timmetje, @nitotheno
Team 4: @Oasiss, @Brian
Team 5: @warriorandweirdo, @Martijn
Team 6: @teunajax, @wenteldave
Team 7: @mattman, @Yannick
Team 8: @theblackmadness, @EdsjeFCB
Team 9: @Lion, @MadMandra27
Team 10: @JB., @Nikfestilover
Team 11: @WesleyNoH, @JK79

Aanvullend op het bovenstaande bericht nog een mededeling:
Nadat iedereen 30 picks heeft, zal elk team nog de laatste dag bekend maken.
Zie voor de regels hieromtrent specifieke draft regel 2.
Het is dus mogelijk dat meerdere teams dezelfde naam gaan kiezen op de vrije keuze dag.
Om te voorkomen dat originele en verassende acts gekopieerd gaan worden in deze ronde, dien je t.z.t. Je gehele lijst van 30 acts voor deze dag aan mij t dmen.
Hiervoor hebben we t.z.t. Ruim de tijd. Na de periode dat dit kan, zal de periode starten dat de acts ook daadwerkelijk openbaar gemaakt kunnen worden in dit topic.
T.z.t. Zal ik de precieze deadlines communiceren, voor de duidelijkheid zal dit er ongeveer als volgt uit zien:

- Alle teams hebben 2x 30 namen bekend gemaakt
- Ik post een datum tot wanneer je de tijd hebt om mij de laatste 30 namen te dmen
- Na deze deadline is het tijd voor de aankondigingen van de laatste dag en/of direct het gehele festival.

Bij vragen hoor ik het graag!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Is dat niet net het punt van dit deel van de draft dat overlap.. mogelijk is? Begrijp niet goed waarom we een lijst moeten opsturen om ze daarna alsnog stapsgewijs bekend te maken? Of wordt er niet gewerkt met rondes (21-30), niet helemaal duidelijk uit je post. Is het dan niet beter dat we lijsten in één keer aankondigen? Idk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Is dat niet net het punt van dit deel van de draft dat overlap.. mogelijk is? Begrijp niet goed waarom we een lijst moeten opsturen om ze daarna alsnog stapsgewijs bekend te maken? Of wordt er niet gewerkt met rondes (21-30), niet helemaal duidelijk uit je post. Is het dan niet beter dat we lijsten in één keer aankondigen? Idk.
Overlap is zeker mogelijk, en ook geen probleem. Maar het is wel leuk dat iedereen zelf een origineel idee heeft, en niet gewoon wacht tot de anderen leuke lijstjes hebben, om daar dan een deel van te kopiëren. Als iedereen vervolgens bedenkt om act X te nemen, helemaal prima.
Je vraag over stapsgewijs en rondes begrijp ik niet helemaal.
Het restant van de exclusieve aankondigingen, t/m ronde 30 gaat gewoon verder zoals het al ging.
Nadat er 22x 30 namen bekend zijn, zal ik iedereen ruim de tijd geven om als team de laatste 30 namen in te sturen via dm. Nadat iedereen de tijd heeft gehad, mag je de laatste 30 ook hier bekend maken. Daarbij is er geen slangensysteem/volgorde.
 
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.509
8.773
Is dat niet net het punt van dit deel van de draft dat overlap.. mogelijk is? Begrijp niet goed waarom we een lijst moeten opsturen om ze daarna alsnog stapsgewijs bekend te maken? Of wordt er niet gewerkt met rondes (21-30), niet helemaal duidelijk uit je post. Is het dan niet beter dat we lijsten in één keer aankondigen? Idk.

Iedereen stuurt de vrije keuzes via DM naar Ruben en daarna krijg je basically gewoon de presentaties en posters van het gehele festival, inclusief de 30 vrije keuze namen.

Er kan wel overlap in de namen zitten, maar je voorkomt de situatie waarin team A de presentatie heeft gepost en team B denkt "oh die vrije keuze had ik niet aan gedacht, die plakken wij er ook nog tussen.

Eigenlijk gewoon hetzelfde als altijd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken