Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

nitotheno

Support act
29 jan 2018
942
828
We hebben een winnaar. U krijgt een persoonlijk bericht met daarin een kortingscode waardoor je €0 hoeft af te rekenen. Hou je inbox in de gaten!
OMG! :eek: Eindelijk kan ik naar m'n favoriete festival allertijden, het is normaal altijd uitverkocht! Dankjewel!!!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Brian

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595

Schwarzwalder Metal Fest​

Vanaf een warm Dynamo Metal Fest, waar we gisteren reeds onze aankondiging Trivium hebben gecheckt, hierbij snel een aankondiging:

1692530560140.png
Hij stond op Pinkpop, Lowlands, Pukkelpop, zwarte cross, ging top. Total los, en nu ook op het Schwarzwalder Metal Fest! Het is waarschijnlijk niet de meest voor de hand liggende naam op een metal festival. Maar iemand die de main op Lowlands en Pinkpop een wall of death liet doen rond lunchtijd, gaat laten zien óók op een metal festival een show te kunnen leveren!
De oplettende lezer weet al: Joost is de volgende naam op ons affiche!


@Koekdoos > @wenteldave
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.523
8.791
Vergeet Alestorm (@Brian en @Oasiss ). Vergeten piraten. Dwergen, dat is het echte werk.
En wat is er beter dan een dwerg? geen dwergen of twee dwergen? Nee, een dronken dwerg.

Wind Rose

Aangekondigd voor INSANE Bastonbury:
Aerosmith - Eagles

Ghost - Nightwish
Ayreon - Dream Theater - Amon Amarth - Pantera
Alice Cooper - Rob Zombie - In Flames - Journey
Devin Townsend - Apocalyptica - Lorna Shore - Kamelot - Amenra
The Hu - Wind Rose - Ice Nine Kills - Gary Clark Jr. - Greg Puciato
Antimatter - Babymetal - Beast in Black - Draconian - Danny Vera



En natuurlijk ook wat serieuze nummers die ook supervet zijn:


@wenteldave en daarna @nitotheno
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.203
13.422
Deze Travis Miller is, op z'n zachtst gezegd, een muzikale duizendpoot te noemen. Met één van z'n projecten maakte hij in het begin experimentele hip-hop, terwijl er op latere albums een andere aanpak werd gehanteerd. Het laatste album Volanic Bird Enemy and the Voiced Concern is misschien wel zijn meest experimentele, diverse en excentieke album tot nu toe. Het is tijd voor some Serious Shit, het is tijd voor Lil Ugly Mane!

1692544512395.png

@nitotheno > @InsaniTiny
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
We zijn het er allemaal mee eens:

Every girl crazy 'bout a sharp dressed man!

En dit zijn er maar liefst 3, dus da's 3 keer zo goed. Uiteraard.

ZZ Top


@Oasiss --> Ik! (waarbij ik alvast zeg dat ik morgen de hele dag weg ben, dus als ik vanavond niet aan de beurt kom kan ik geskipt worden)
Laat dan gewoon je teammaat de naam doorgeven dan heb je die in ieder geval binnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
352
1.056
Laat dan gewoon je teammaat de naam doorgeven dan heb je die in ieder geval binnen.
Mijn teammaat gaat mee;)

Maar no worries, @Oasiss is de snelheid zelve en ik ben al weer aan de beurt!

En ik heb het genoegen om een van mijn eigen favoriete bands aan te kondigen. Ik ben fan van ze sinds ik weet wat metal is. Ik heb ze meerdere keren live gezien, dus ik kan jullie verzekeren van een top-optreden. Ze mixen hun nieuwere materiaal met de oude nummers die iedereen (hopelijk!) kan meezingen, dus het wordt een powermetal-feestje!

Sonata Arctica


@nitotheno --> @wenteldave
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.203
13.422
Dan is het nu tijd voor één van de favoriete bands van één van de boekers van From Her to Eternity! (U mag drie keer raden van wie...). 1 september komt het derde album van deze Noorse experimentele band uit, genaamd, hoe toepasselijk, 3. Met een unieke combinatie van krautrock, elektronica, disco (en meer) en een voorliefde voor dieren, die tot uiting komt met de titels van hun nummers, weet het onbekende Drongo bezoekers al gauw voor zich te winnen. Live staat het als et hus en we zijn dan ook blij dat ze hiermee een kans krijgen om bij het grote publiek door te kunnen breken.

1692557926020.png

@Koekdoos > @RubenJS
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken