Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Here We Go Again GIF
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
De volgende act is een bijzonder intense multi-instrumentaliste die met volledige passie en overtuiging een haast betoverende atmosfeer neer weet te zetten. Psychedelisch, minimalisme, folkmuziek, dat zijn wel de steekwoorden dat deze act doen omschrijven.
Lili Refrain zal zich bij Wardruna en Eivør voegen in het Amphitheater.


@WesleyNoH x2
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.305
Na een maand draften bijna op de helft. Is het toch niet een idee vanaf ronde 15 a 20 naar 6 uur te gaan?
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
We zijn weer aangekomen op de dag die vooral in het teken staat van (Amerikaanse) punkrock bij Mentally Disturbed. Niet alleen dat want voor de combitickets probeert het festival iedereen te plezieren.

De haakjes staan er in de intro met een reden want overal ter wereld kan je natuurlijk fantastische punkrock bands vinden. De volgende naam die we voor deze dag bekend maken is een persoonlijke favoriet. Dat er een week geleden een nieuwe plaat op de markt kwam na heel wat jaren hielp natuurlijk om deze te boeken. Op de tweede stage zal het rijtje naar de avond toe rijkelijk gevuld zijn met fantastische muziek. Uit Zweden maken we heel veel plezier The Hives bekend. Zij spelen in het rijtje The Hives - All Time Low - Puscifer - Queens of the Stone Age. Wie weet nemen ze de drummer van Arctic Monkeys wel mee...


We gaan in dit genre meteen verder met een nieuwe naam voor het hoofdpodium van het festival. En deze keer kijken we met The Menzingers wel weer naar de Amerikaanse punkrockscene. Deze band heeft al zeven albums waarvan de laatste in 2020 uitkwam. Door corona hebben ze dat nog niet genoeg live kunnen brengen en daar komt op ons festival verandering in. Het lijstje op deze stage is nu al gigantisch mooi. Voor The Menzingers zal Miles Kane al het podium betreden. Daarna volgt dan Bowling For Soup en dan moeten de twee grootste namen nog komen. Jimmy Eat World is later op de avond de voorproever op Green Day.


@JK79 @JB. @Nikfestilover
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.524
8.792
Na een maand draften bijna op de helft. Is het toch niet een idee vanaf ronde 15 a 20 naar 6 uur te gaan?

Voor mij hoeft dat niet, de meeste keuzes worden toch wel gemaakt binnen de 6 uur, maar wel fijn als je gewoon 8 uur de tijd hebt als je toevallig net tijdens een lange dienst aan de beurt bent :)
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.305
Misschien ben ik wel gewoon ongeduldig hoor. Ik had eigenlijk verwacht dat dit meer een minidraft zou zijn en we nu al tegen het einde zouden aanlopen, ook omdat je als duo voor elkaar kan posten.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
We gaan verder met de volgende boeking voor de 2e dag van het Mentally Disturbed festival. Ook deze artieste zal in het Amphitheather gaan aantreden. Het zal nu wel duidelijk zijn dat dit podium op deze dag is ingeruimd voor folk(metal) na de eerdere drie boekingen. Myrkur zal haar album Folkesange integraal ten gehore gaan brengen.


@JB. of @Nikfestilover , @teunajax
Dit zijn 2 hele mooie voorkomen achter elkaar door nog hoog op mijn lijstje stonden. Lekker hoor
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Ik heb tijd teveel (90% thuiswerken) dus probeer zoveel mogelijk de artiesten die hier genoemd worden, en die ik nog niet kende, te leren kennen. Ik moet zeggen dat ik door deze draft toch al redelijk wat pareltjes (voor mij dan) heb leren kennen die ik graag de komende 1-2 jaar live wil gaan zien. Al zitten er ook genoeg tussen waar ik helemaal niets mee heb verrast het mij dat het merendeel mij wel aanspreekt.
Wordt een lastige keuze waar ik mijn weekendtickets voor ga kopen al steekt er op dit moment wel 1 team voor mij boven uit en dat is verrassend genoeg geen van de metal gerichte line-ups.

Ondanks dat ik af en toe net zo'n stuk ongeduld als Timmetje ben vind ik het vooral een leuke ontdekkingstocht zo mijn eerste draft.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.524
8.792
Ik heb tijd teveel (90% thuiswerken) dus probeer zoveel mogelijk de artiesten die hier genoemd worden, en die ik nog niet kende, te leren kennen. Ik moet zeggen dat ik door deze draft toch al redelijk wat pareltjes (voor mij dan) heb leren kennen die ik graag de komende 1-2 jaar live wil gaan zien. Al zitten er ook genoeg tussen waar ik helemaal niets mee heb verrast het mij dat het merendeel mij wel aanspreekt.
Wordt een lastige keuze waar ik mijn weekendtickets voor ga kopen al steekt er op dit moment wel 1 team voor mij boven uit en dat is verrassend genoeg geen van de metal gerichte line-ups.

Ondanks dat ik af en toe net zo'n stuk ongeduld als Timmetje ben vind ik het vooral een leuke ontdekkingstocht zo mijn eerste draft.

Welke namen zijn die pareltjes? Of is dat nog even geheim?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken