Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
@JB. Is hier afwezig aankomende dagen. Ik ben zelf ook weg. Desondanks zal ik proberen op tijd alle namen te leveren van zowel @JB. en mij ☺️. Kleine dubbelcheck je hebt per naam 6 uur de tijd toch?

En…..mijn naam komt er nog aan!
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Before you gotta go go go go

Willen we eerst nog een overzicht van onze namen geven.

Vr:
Katy Perry
Korn - Lil Uzi Vert
M83 - Peter Fox - Beth Hart
Caroline Polacheck - Eefje de Visser - Girl in Red
Xink - Eluveitie


Za:
Slipknot
Backstreet Boys - Paolo Nutini
Peggy Gou - Denzel Curry - Blondie
De Dijk - Alestorm - Courtney Barnett
Noord Nederlands Orkest - Van der Graaf Generator - Cory Wong


Zo:
????????????

De opvallende lezer had hier ook alvast onze nieuwe naam tussen zien staan, als bovenstaande quote al niet genoeg was.


@RubenJS @Koekdoos

(Zouden jullie mij ook gewoon kunnen taggen @mattman en @Nikfestilover ? Ik vind die melding wel fijn als ik (bijna) aan de beurt ben ipv de hele avond even kijken of ik moet)

 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
Before you gotta go go go go

Willen we eerst nog een overzicht van onze namen geven.

Vr:
Katy Perry
Korn - Lil Uzi Vert
M83 - Peter Fox - Beth Hart
Caroline Polacheck - Eefje de Visser - Girl in Red
Xink - Eluveitie


Za:
Slipknot
Backstreet Boys - Paolo Nutini
Peggy Gou - Denzel Curry - Blondie
De Dijk - Alestorm - Courtney Barnett
Noord Nederlands Orkest - Van der Graaf Generator - Cory Wong


Zo:
????????????

De opvallende lezer had hier ook alvast onze nieuwe naam tussen zien staan, als bovenstaande quote al niet genoeg was.


@RubenJS @Koekdoos

(Zouden jullie mij ook gewoon kunnen taggen @mattman en @Nikfestilover ? Ik vind die melding wel fijn als ik (bijna) aan de beurt ben ipv de hele avond even kijken of ik moet)

Ik ben zelf altijd kwijt in welke ronde we zijn en wie wanneer aan de beurt is…
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595

Schwarzwalder Metal Fest​

IMG_2656.jpeg

Toen de organisatie vorig jaar in het kader van veldwerk Dark Tranquillity bezocht voor een optreden in de Nederlandse grensstad Nijmegen, stond die avond nog een andere act in het voorprogramma. En wat voor een, de heren speelden een geweldige energieke set en kregen het publiek volledig mee! En dat smaakte naar meer, de band stond de periode hierna een tijd op repeat, en kwam zo ook de spotify jaarlijkste binnen. Hoogst tijd dus, om ze te boeken voor hét metal festival in het Zwarte Woud: in Ensiferum we trust.


@Koekdoos > @wenteldave
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
352
1.056
75 en still going strong!

Ik ben persoonlijk benieuwd naar zijn shows over 5 jaar, wanneer hij eindelijk zijn tekst "I'm eighteen" kan veranderen in "I'm eighty".
Toegegeven, zijn stem is niet meer wat het geweest is. Maar zijn stage presence is alleen maar beter geworden in de loop van de jaren. En met een jonge band die regelmatig meezingt blijft het genieten. Ik heb het natuurlijk over:

Alice Cooper


@Oasiss --> Ikke
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken