Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
De volgende 2 aankondigingen zijn voor de openingsacts van de mainstages. Mainstage 1, voor
de zaterdag omgedoopt tot Skull stage, zal als eerste spelen.
Zodat iedereen direct wakker wordt hebben we een potje Zweedse melodische death metal geboekt,
voor de afwisseling, met een vleugje van de stem van de James Hetfield uit de jaren 90 van het
vorige millennium. Ik denk dat @RubenJS nu wel weet dat wij Orbit Culture hebben geboekt om de
Skull stage te openen.


@WesleyNoH x2
Pijnlijke maar geweldige boeking 😭
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Ik ben er. Zal zo mijn naam doorgeven.

@RubenJS Kan jij mogelijk weer de eerste page met artiesten updaten. Is makkelijker checken of artiesten geweest zijn.
Yes, morgen heb ik er weer even tijd voor! Inmiddels terug van vakantie, wordt het bijhouden ook wat makkelijker.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Mijn eigen er dan meteen maar achteraan.

Bij deze volgt dan de aankondiging voor de openingsact van Mainstage 2, voor de zaterdag omgedoopt tot Bones stage.
Deze band is moeilijker in een hoekje te plaatsen maar 1 ding is zeker ook hierbij zal het publiek geen rust hebben. De catchy nummers zing je zo mee en dat zal dan ook zeker gaan gebeuren is de verwachting. De Franse band Molybaron zal de Bones stage openen op zaterdag.


@JB. , @teunajax
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
Op Totally Disturbed krijgen twee van de drie dagen op zich al een duidelijk richting. De éne dag heeft duidelijk een Metal-tintje terwijl het punkrockfeest op een andere dag dan weer zal neerstrijken. Doch laten de organistoren zien dat ze af en toe iets anders op het podium neerplanten om een breder publiek aan te trekken.

Deze keer kiezen ze voor een duo bestaande uit de Amerikanen Dylan Brady & Laura Les. De band bestond in 2015 maar geraakte pas later echt bekend bij het bredere publiek. Dit jaar kwam zo het tweede studioalbum uit van 100 gecs. Met hun experimentele popmuziek zijn in hoog tempo de wereld aan het veroveren. Op dit festival krijgen ze ook een plek! Ze zijn de eerste naam van een vierde podium op de Green Day dag en zullen daar als voorlaatste mogen spelen.


Dan komen we weer bij het podium dat een soort van theatersfeer zal creëren op het festival. Over de dag dat we spreken zijn de laatste drie namen al bekend met in volgorde Pvris - Enter Shikari - Jungle. We gooien daar nu een vierde naam mee in de soep zodat de helft van het podium al bekend is. Zoals in een vorige aankondiging al gezegd kiest het festival waar dat kan graag voor vrouwelijke muzikaliteit. Die komt er dus met 100 gecs maar zeker en vast ook met Joy Crookes.


Aan de beurt @teunajax > @EdsjeFCB
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.957
2.696
Als je oog in oog staat met een grizzlybeer: ga naast elkaar staan, maak je zo groot mogelijk, praat duidelijk, kijk de beer niet aan, loop langzaam achteruit. Wat je moet doen als je de gitarist en mede leadzanger van Grizzly Bear tegenkomt weet ik niet. Persoonlijk zou ik toch gaan kijken als Daniel Rossen ergens op een festival stond, want vorig jaar bracht hij één van de allermooiste albums van het jaar uit. Gelukkig biedt From Her to Eternity die mogelijkheid.

1691995314601.png
@EdsjeFCB @warriorandweirdo
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Schwarzwalder Metalfest
riverside-featured.jpg


Het is hoog tijd ons vrijdagse hoofdpodium met Porcupine Tree en Tool wat meer vorm te geven. Het is prog wat de klok slaat, en laten deze Polen daar nu juist meesters in zijn: Riverside!


@Yannick > @MadMandra27
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken