Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.429
1.532
Wat denkt iedereen anders van een korte tussenronde voor ééndaagsfestival met bijvoorbeeld alleen acts die dit jaar een optreden hebben gedaan of gepland hebben staan in Nederland of België? Ik ben zelf namelijk in september op vakantie, dus zal de volgende editie (waarschijnlijk) aan me voorbij moeten laten gaan.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.436
4.211
Wat denkt iedereen anders van een korte tussenronde voor ééndaagsfestival met bijvoorbeeld alleen acts die dit jaar een optreden hebben gedaan of gepland hebben staan in Nederland of België? Ik ben zelf namelijk in september op vakantie, dus zal de volgende editie (waarschijnlijk) aan me voorbij moeten laten gaan.
Goed voor mij, iets van een 10tal artiesten en 1 podium? Lijkt me toffe ontspanning tussen het leren door en een goede opwarming voor komende zomer
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.404
6.955
Wat denkt iedereen anders van een korte tussenronde voor ééndaagsfestival met bijvoorbeeld alleen acts die dit jaar een optreden hebben gedaan of gepland hebben staan in Nederland of België? Ik ben zelf namelijk in september op vakantie, dus zal de volgende editie (waarschijnlijk) aan me voorbij moeten laten gaan.

Voor mij prima, een soort minironde met gewoon een paar namen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Eens! En het zou Festileaks niet zijn als er niet al eerder namen worden gedropt en gevonden dan voor het officiële nieuwsbericht, dus mag best iets eerder! ;) :p

Gaat weer leuk worden. :D
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
De afgelopen dagen even benut om je mentaal en fysiek op te laden?
Moest even m'n hoofd leegmaken. Veel ommetjes gemaakt, gedachten van me af geschreven, etc., etc. En ik denk/hoop dat dat voldoende was om weer in topconditie te zijn.

Oh ja, mocht je die gedachten willen lezen. Mijn boek, genaamd 'Gedachtenkronkels: Wie was er eerder - Neil Young of het ei?', ligt vanaf donderdag in de winkels.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398

:cool:
 
  • Confetti
Waarderingen: Royke en theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken