Festileaks Festival Draft IV: European Edition

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.561
4.481
Yes, sorry ik was nog in het lab aan het werken dus had geen tijd om te reageren (en ik had gehoopt de clashfinder al te kunnen opzetten, ik heb de tijden al maar nog niet de clashfinder zelf). Dus voor nu even de poster met alle namen, en dan morgenochtend (hoop ik) krijgen jullie de clashfinder van mij!

Bekijk bijlage 200
Je bent wel hardnekkig met Diablo Blvd he ;)
Mooie poster wel!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Diablo Blvd is gestopt, gedurende de draft was er ook al iemand die hen probeerde kiezen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Met trots kondigen we deze aan: Bright Was The Night 2021.

Een festival waar licht en donker hand in hand gaan (zonder alcoholgel!). Een festival in het midden van de stad (we kozen voor het lekker hippe Berlijn), die de sfeer van een Melt uitstraalt, met een invulling als die van Roskilde of het prachtige ter zielen gegane Day For Night Festival. Naast muziek ook met focus op het visuele. Komt dat zien!

En de muziek? Die is geweldig uiteenlopend. Van new wave over shoegaze tot 2 Tone ska en progressieve Zweedse metal. Er is een Head stage, een Light stage en een Dark stage. Naast de reeds bekende namen, voegen we graag nog een hele reeks kleppers toe. 'Adem in': Kraftwerk, DJ Shadow, Africa Express ft. Damon Albarn, Romy, Peter Hook and the Light, Fat White Family, Young Fathers, La Muerte, Kadavar, Benny Sings, Warhaus, Iceage, Slaves, Cocaïne Piss, IKRAAAN, Wiegendood, High-Hi, Oathbreaker, EUT, Naaz, Igorrr, Orange Goblin, Jaguar Jaguar, Chibi Ichigo, The Black Heart Rebellion, Nana Adjoa, Opera Alaska en Urfaust 'adem uit', komen mee op de lineup.

En wel deze lineup:

BrightWasTheNight.jpg
Untitled-1.jpg

Deze clashfinder is ook digitaal te bekijken op deze link.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.495
6.167
Oeh, mooie lineup!

Ik heb zo getwijfeld of ik Kraftwerk wel of niet kon boeken. Laatste keer op een Nederlands festival waren ze headliner dus uiteindelijk niet gedaan. Baal er nu stiekem wel van dat ik ze heb laten lopen.

Misschien dan toch maar een ticket voor jou festival kopen zodat ik ze toch kan zien. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Is Oathbreaker niet gestopt en wilde ook graag Africa Express kiezen, maar.. dacht dat die niet echt Europees waren. Knap festivalconcept wel.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.178
Is Oathbreaker niet gestopt en wilde ook graag Africa Express kiezen, maar.. dacht dat die niet echt Europees waren. Knap festivalconcept wel.
Weet niet welke Oathbreaker je in gedachte hebt, maar als het mee zit, zou ik ze in augustus nog zien, dus nee, zeker niet gestopt!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Weet niet welke Oathbreaker je in gedachte hebt, maar als het mee zit, zou ik ze in augustus nog zien, dus nee, zeker niet gestopt!
Geen flauw idee welke Oathbreaker jij in gedachten hebt, maar hun allerlaatste show - en die was ook zo aangekondigd - dateert van december 2017.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.178
Geen flauw idee welke Oathbreaker jij in gedachten hebt, maar hun allerlaatste show - en die was ook zo aangekondigd - dateert van december 2017.

Dan hebben we het wel over dezelfde. https://arctangent.co.uk/line-up/ Staan in augustus op ArcTanGent in Engeland.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken