Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Het eerste lijstje met extra artiesten is ingeleverd en ook ik heb mijn lijstje terug gestuurd. Dit kan nog vandaag en morgen!

PS, ik had geen last met de 20% benelux regel. Ik zit op 35% :D

Brian, was het ok als mensen later hun festival aankondigen of wil je dat ze ruilen?

Dan weet ik even wanneer ik kan presenteren :).

Brian, was het ok als mensen later hun festival aankondigen of wil je dat ze ruilen?

Dan weet ik even wanneer ik kan presenteren :).
Later is ok. Geef het alleen even aan wanneer (hou de hele uren aan) zodat er niet 5 mensen tegelijk komen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Moet jij niet wachten op de rest van de namen...?

Aan de hand van mijn eigen ervaring ga ik er vanuit dat dat voor meer mensen geldt, ik heb nu ook al wel een globale richtlijn voor de tickets :P
Er kan nog van alles verschuiven natuurlijk aan de hand van de overige namen, maar er zitten op voorhand altijd al wel kanshebbers en afvallers bij.

Net de line-up maar ingeleverd. Ik kom tot 38% Benelux, al is het voornamelijk Nederlands in deze categorie moet ik zeggen...

Moet jij niet wachten op de rest van de namen...?
Haha... niet echt.. de meeste Headliners zijn al ingevuld en daar ga ik meestal van uit... de overige die nog worden toegevoegd is meer schemavulling en daar laat ik me dan maar door verrassen... zitten meestal oook een aantal juweeltjes tussen.... Maar: ik wacht rustig af... ben er wel uit denk ik.. (y)

Haha... niet echt.. de meeste Headliners zijn al ingevuld en daar ga ik meestal van uit... de overige die nog worden toegevoegd is meer schemavulling en daar laat ik me dan maar door verrassen... zitten meestal oook een aantal juweeltjes tussen.... Maar: ik wacht rustig af... ben er wel uit denk ik.. (y)

1 geruststelling: je hoeft niet bang te zijn, dat deze festivals uitverkocht raken.

Melancholy Hills heeft nochtans een capaciteit van max 30 weekend tickets en 25 dag tickets, haal je tickets maar binnen wanneer de verkoop start want op = op!! :LOL:

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Users who are viewing this thread