Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.670
9.032
Is dat niet wat vroeg om nu al meteen Koblood over te slaan? In theorie heeft hij dan wel 2 rondes gemist, maar het was maar 1 keuze moment voor hem.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.540
7.534
Hij is sinds vrijdagochtend niet meer online geweest. Als hij voordat hij aan de beurt is nog niet online is geweest zou ik hem voor nu skippen. Of het keuzemoment iets korter maken oid.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Is dat niet wat vroeg om nu al meteen Koblood over te slaan? In theorie heeft hij dan wel 2 rondes gemist, maar het was maar 1 keuze moment voor hem.
Hij is al twee dagen inactief. Dat is zowat de snelheid waarin we een twee rondes afwerken tbf.
 
Laatst bewerkt:

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Hij is al twee dagen inactief. Dat is zowat de snelheid waarin we een twee rondes afwerken tbf.
Het zou best kunnen dat hij offline is met een hele goede reden waar wij niks van weten (en mee te maken hebben for the record). Laten we als paddy is geweest even wachten. 10u is misschien wat lang, maar we kunnen die tijd halveren.

Voor nu is de regel 10u. Als we dat anders gaan doen, moeten er minimaal 8 mensen voor stemmen. Dus ook bij het volledig skippen bij meerdere gemiste rondes.

Optie 1. Gewone regels handhaven dus heeft @kobloodflames 10u na paddy de tijd voor 4 namen

Optie 2. Als iemand zijn gemiste ronde niet heeft ingehaald voor de nieuwe beurt, wordt deze persoon geskipt tot er ingehaald is.

Optie 3. Als iemand zijn gemiste ronde niet heeft ingehaald voor de nieuwe beurt, wordt de wachttijd gehalveerd.

Ik zelf ben voor optie 3
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.670
9.032
Zou zeggen een combinatie. Dus komende keer optie 3, en als daarna weer een hele ronde passeert, dan zou je naar optie 2 kunnen overschakelen.
Maar in eerste instantie optie 3.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Brian

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
Er is geen benaming voor de volgende band die Rock Blomberghen zal platspelen. Wikipedia omschrijft het als volgt: "The band mixes sounds of African-American spirituals with black metal." Wij noemen het gewoon steengoede muziek en zijn verheugd ze na ze te verliezen bij de vorige draft nu wel te kunnen aankondigen.
Bekijk bijlage 115

@Paddy, @mattman
Vorige keer had ik ze? mooie boeking!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
Qua stemming ben ik ook voor optie 3 en per keer opschalen. Worden wel 5 lange uren voor iedereen hier haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Het zou best kunnen dat hij offline is met een hele goede reden waar wij niks van weten (en mee te maken hebben for the record). Laten we als paddy is geweest even wachten. 10u is misschien wat lang, maar we kunnen die tijd halveren.

Voor nu is de regel 10u. Als we dat anders gaan doen, moeten er minimaal 8 mensen voor stemmen. Dus ook bij het volledig skippen bij meerdere gemiste rondes.

Optie 1. Gewone regels handhaven dus heeft @kobloodflames 10u na paddy de tijd voor 4 namen

Optie 2. Als iemand zijn gemiste ronde niet heeft ingehaald voor de nieuwe beurt, wordt deze persoon geskipt tot er ingehaald is.

Optie 3. Als iemand zijn gemiste ronde niet heeft ingehaald voor de nieuwe beurt, wordt de wachttijd gehalveerd.

Ik zelf ben voor optie 3
Ik dacht dat optie 2 altijd al de norm was. Dit is niet de eerste keer dat we dit organiseren, dus je weet waar je je aan begeeft. En indien er een goed reden is, allemaal oké maar daar kunnen wij niet aan doen noch iets aan veranderen.

edit: maar jij organiseert, dus your call.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.868
Headliner Radiohead het een enorme invloed op hem, en die invloed was wederzijds.

Four Tet.

fourtet.png

Al bevestigd voor Light Is The Night Festival: Radiohead, Aphex Twin, Depeche Mode, Pet Shop Boys, Opeth, Slowdive, The Streets, Autechre, Little Simz, Fontaines D.C., The Specials, Charlotte Gainsbourg, Refused, Savages, Jessie Ware.

@kobloodflames X2? (ik geef het nog even)
 
  • Leuk
  • Grrr
Waarderingen: bas2204 en Yannick

Gebruikers die dit onderwerp bekijken