Festileaks Festival Draft IV: European Edition

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.155
5.554
De volgende naam zijn levende legendes! Deze Britten hebben vele hits, waaronder smoke on the water en highway star. Tijd om de zondag af te sluiten met een stel fantastische meezingers. Deep Purple!
Aankondigingen (19).jpg

Zo ziet de zondag er momenteel uit:
Deep Purple (ms1) - Sabaton (ms2) - Bring Me The Horizon (ms1) - Architects (ms2) - Bullet For My Valentine (ms1)

@bas2204 en @Yannick
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
De volgende naam zijn levende legendes! Deze Britten hebben vele hits, waaronder smoke on the water en highway star. Tijd om de zondag af te sluiten met een stel fantastische meezingers. Deep Purple!
Bekijk bijlage 118

Zo ziet de zondag er momenteel uit:
Deep Purple (ms1) - Sabaton (ms2) - Bring Me The Horizon (ms1) - Architects (ms2) - Bullet For My Valentine (ms1)

@bas2204 en @Yannick
He daar zijn ze dan toch eindelijk! Mooie top heavy Graspopdag heb je daar gepland.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
xupqRBE.jpg


King Krule.

@Timmetje > @warriorandweirdo
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
^ effe de @ThijsDB-stem veilig gesteld. :LOL:


Duurde toen zo lang omdat ik een vergadering had. En nee, zo erg is het nou ook weer nog niet haha al is het wel maandag en nog vroeg hmmm
Bij uitdelen hoort incasseren ;)

Ik ben trouwens niet bekend met king krule. Jan week eens voorbij zien komen. Wat raad je aan?
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.719
We zijn zeer verheugd dat we allereerst ons nieuwe podium 'The Church' mogen aankondigen, hier zijn ook al meteen enkele namen voor aangekondigd, en komt er zo meteen nog eentje bij.

Als kind van een Zweedse avant-garde kunstenaar en een psychologe, maakt Anna Von Hausswolff al ruim een decennium een gitzwarte smeltkroes van postrock, doommetal, modern klassiek, soundscapes en kerkmuziek. Zeggen dat ze een unieke artieste is, is dus een understatement. Op Cabin In The Woods komt ze naast haar fantastische liveshow ook haar laatste album 'All Thoughts Fly' in première voorstellen.

Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods 2021 zijn: voor vrijdag 27 augustus: Björk, Einstürzende Neubauten, Susanne Sundfør en Intergalactic Lovers, voor zaterdag 28 augustus: Hans Zimmer, Kings Of Convenience, Girl In Red, Wardruna, Anna Von Hausswolff en Flo Morrissey en voor zondag 29 augustus: Robyn, Ben Howard, James Blake, Selah Sue, Frank Turner & The Sleeping Souls, Laura Marling en Black Country, New Road.


@Brian
@Oasiss
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Okay ik heb echt een megadruk weekend gehad, dus heb geen tijd gehad op het forum te kijken, 10 pagina's verder :p (en 4 namen). Het is nog steeds erg druk maar ik heb nu wel even wat tijd om wat namen eruit te gooien!

KO-RockFest kondigt vandaag 4 nieuwe exclusieve namen aan:
Deathstars uit Zweden
Cellar Darling uit Zwitserland
Gloryhammer uit Engeland
En dan de eerste Nederlandse naam: VUUR!

Sorry dat ik het forum twee keer heb opgehouden!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
Okay ik heb echt een megadruk weekend gehad, dus heb geen tijd gehad op het forum te kijken, 10 pagina's verder :p (en 4 namen). Het is nog steeds erg druk maar ik heb nu wel even wat tijd om wat namen eruit te gooien!

KO-RockFest kondigt vandaag 4 nieuwe exclusieve namen aan:
Deathstars uit Zweden
Cellar Darling uit Zwitserland
Gloryhammer uit Engeland
En dan de eerste Nederlandse naam: VUUR!

Sorry dat ik het forum twee keer heb opgehouden!
%$#&@$ Cellar Darling, Gloryhammer en Vuur zomaar even wegpakken
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
We zijn zeer verheugd dat we allereerst ons nieuwe podium 'The Church' mogen aankondigen, hier zijn ook al meteen enkele namen voor aangekondigd, en komt er zo meteen nog eentje bij.

Als kind van een Zweedse avant-garde kunstenaar en een psychologe, maakt Anna Von Hausswolff al ruim een decennium een gitzwarte smeltkroes van postrock, doommetal, modern klassiek, soundscapes en kerkmuziek. Zeggen dat ze een unieke artieste is, is dus een understatement. Op Cabin In The Woods komt ze naast haar fantastische liveshow ook haar laatste album 'All Thoughts Fly' in première voorstellen.

Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods 2021 zijn: voor vrijdag 27 augustus: Björk, Einstürzende Neubauten, Susanne Sundfør en Intergalactic Lovers, voor zaterdag 28 augustus: Hans Zimmer, Kings Of Convenience, Girl In Red, Wardruna, Anna Von Hausswolff en Flo Morrissey en voor zondag 29 augustus: Robyn, Ben Howard, James Blake, Selah Sue, Frank Turner & The Sleeping Souls, Laura Marling en Black Country, New Road.


@Brian
@Oasiss
Hele mooie boeking! Ik had ook al een plekje voor haar in de Jozzdome. Intrigerende artiest.
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.671
9.035
Okay ik heb echt een megadruk weekend gehad, dus heb geen tijd gehad op het forum te kijken, 10 pagina's verder :p (en 4 namen). Het is nog steeds erg druk maar ik heb nu wel even wat tijd om wat namen eruit te gooien!

KO-RockFest kondigt vandaag 4 nieuwe exclusieve namen aan:
Deathstars uit Zweden
Cellar Darling uit Zwitserland
Gloryhammer uit Engeland
En dan de eerste Nederlandse naam: VUUR!

Sorry dat ik het forum twee keer heb opgehouden!

RIP Cellar Darling, Gloryhammer en Vuur.

Gelukkig nog niet heel uitgebreid vooruit gekeken met alle vrije keuzes etc, dus alleen Cellar Darling stond tot nu toe in m'n schema (ook vandaag pas toegevoegd). Maar het blijkt maar weer dat ook de kleinere namen niet veilig zijn :eek:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken