Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Ik lees voor optie 3: Brian, koekdoos, theblackmadness, timmetje, paddy, joslittel, mattman, warriorsndweirdo, Yannick en hollandiafcb
Voor optie 2: Yannick, paddy en warriorsndweirdo (hij stemt gewoon 2x xD)

Iedereen (bij deze ook ik) die voor optie 3 stemt geeft aan hierna over te willen naar optie 2.

Van de rest zie ik nog geen duidelijk antwoord
 
Laatst bewerkt:

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.719
Zelf zou ik voor optie 2 gaan, zoals in vorige drafts, omdat ik vrees dat we anders een beetje vruchteloos gaan zitten wachten. Maar als er beslist wordt om voor optie 3 te gaan is het voor mij ook ok hoor.

De organisator beslist. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Ik dacht dat optie 2 altijd al de norm was. Dit is niet de eerste keer dat we dit organiseren, dus je weet waar je je aan begeeft. En indien er een goed reden is, allemaal oké maar daar kunnen wij niet aan doen noch iets aan veranderen.

edit: maar jij organiseert, dus your call.

Bij mijn weten is het nog niet voor gekomen dat iemand zijn ronde miste en er niet op terug kwam voor zijn nieuwe ronde. Maar dat kan ik me ook verkeerd herinneren (famous words hier in NL inmiddels).
Wij kunnen er idd weinig aan doen, maar intotaal in ons leven 15u wachten op een forum is allemaal te overzien. Laten we @kobloodflames een kans geven in deze
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.155
5.554
Bij mijn weten is het nog niet voor gekomen dat iemand zijn ronde miste en er niet op terug kwam voor zijn nieuwe ronde. Maar dat kan ik me ook verkeerd herinneren (famous words hier in NL inmiddels).
Wij kunnen er idd weinig aan doen, maar intotaal in ons leven 15u wachten op een forum is allemaal te overzien. Laten we @kobloodflames een kans geven in deze
In de eighties draft werd oasiss geskipt dacht ik
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Ik lees voor optie 3: Brian, koekdoos, theblackmadness, timmetje, paddy, joslittel, mattman en warriorsndweirdo.
Voor optie 2: Yannick, paddy en warriorsndweirdo (hij stemt gewoon 2x xD)

Iedereen (bij deze ook ik) die voor optie 3 stemt geeft aan hierna over te willen naar optie 2.

Van de rest zie ik nog geen duidelijk antwoord
Inmiddels 8 stemmen voor optie 3. @kobloodflames heeft tot 18:52. Is er in die tijd niet gereageerd, mag @Paddy weer en wordt kobloodflames geskipt tot er is gereageerd
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Ik ben nog eens. ;-) Mag normaal gezien vlak voor én na 'm.
Och ja. Natuurlijk. Wordt je op een dag 2x vergeten mattman, excuses. Haal ik weer de Nederlandse politiek aan, als je excuses maakt kom je overal mee weg ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken