Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Neneh Cherry, Justice, Rosalia en CHVRCHES zijn allemaal 'groter' dan de acts op je derde lijntje imo.
Neneh Cherry en CHVRCHES sowieso niet, maar de 3de rij heeft met plaatsing te maken. Dat zijn allen tentafsluiters. Justice en Rosalía ben ik met je eens, maar krijgen een net iets minder prominent plekje als Main stage afsluiters dan tent afsluiters op het overzicht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Yannick

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Neneh Cherry en CHVRCHES sowieso niet, maar de 3de rij heeft met plaatsing te maken. Dat zijn allen tentafsluiters. Justice en Rosalía ben ik met je eens, maar krijgen een net iets minder prominent plekje als Main stage afsluiters dan tent afsluiters op het overzicht.
Makes sense. Ik kijk daar minder naar en meer naar hoe hoog ze op andere affiches staan en groepeer hen dan alfabetisch (na een tijdje wordt dat rangschikken toch moeilijk).
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.670
9.031
Voor mij is het allemaal onbekend :LOL:
Het is dat veel namen terugkerend zijn uit eerdere drafts...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Voor mij is het allemaal onbekend :LOL:
Het is dat veel namen terugkerend zijn uit eerdere drafts...
Ik raad jou van mijn line-up toch eens aan om Riverside en Steven Wilson (Porcupine Tree) te luisteren zoverre je die nog niet kent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.670
9.031
Ik raad jou van mijn line-up toch eens aan om Riverside en Steven Wilson (Porcupine Tree) te luisteren zoverre je die nog niet kent.

Steven Wilson heb ik volgens mij in de Rock Werchter draft beluisterd, was niet echt mijn ding met zijn manier van zingen.
Riverside aangezet, het nummer Wasteland een live uitvoering (was een van de eerste youtube hits)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.309
13.740
Steven Wilson heb ik volgens mij in de Rock Werchter draft beluisterd, was niet echt mijn ding met zijn manier van zingen.
Riverside aangezet, het nummer Wasteland een live uitvoering (was een van de eerste youtube hits)
Je gaat me toch niet vertellen dat het echt alleen maar (glam)metal van jouw kant is, hè?
 
  • Haha
Waarderingen: Yannick en Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.670
9.031
Je gaat me toch niet vertellen dat het echt alleen maar (glam)metal van jouw kant is, hè?

De overgrote meerderheid van Radio10 ken ik ook en vind ik ook prima om naar te luisteren, maar er zijn genoeg genres waar ik verder ook gewoon niks mee heb om het actief zelf aan te zetten. Over het algemeen komt het neer op ongeveer de jaren 80 en eerder, zowel pop, rock als metal. Alleen vind de metal gewoon het leukst om te horen. Met uiteraard ook weer heel specifiek zo min mogelijk gegrunt :p

Hoe recenter de muziek wordt, hoe meer het puur metal gericht wordt denk ik

Edit: Maar een Danny Vera met Rollercoaster kan ik wel gewoon waarderen hoor, niet dat ik alles meteen kut vind als het geen metal is :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Al een ronde of vier op aan het broeden, maar denk dat zo wel tijd is om 'm aan te kondigen. Enkel good times bij zijn set.

D9b4JD5.jpg


Jamie xx.

@bas2204 (2x) > @kobloodflames on skip, dan ik weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken