Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Neneh Cherry en CHVRCHES sowieso niet, maar de 3de rij heeft met plaatsing te maken. Dat zijn allen tentafsluiters. Justice en Rosalía ben ik met je eens, maar krijgen een net iets minder prominent plekje als Main stage afsluiters dan tent afsluiters op het overzicht.
Neneh Cherry en CHVRCHES sowieso niet, maar de 3de rij heeft met plaatsing te maken. Dat zijn allen tentafsluiters. Justice en Rosalía ben ik met je eens, maar krijgen een net iets minder prominent plekje als Main stage afsluiters dan tent afsluiters op het overzicht.
Makes sense. Ik kijk daar minder naar en meer naar hoe hoog ze op andere affiches staan en groepeer hen dan alfabetisch (na een tijdje wordt dat rangschikken toch moeilijk).
Steven Wilson heb ik volgens mij in de Rock Werchter draft beluisterd, was niet echt mijn ding met zijn manier van zingen.
Riverside aangezet, het nummer Wasteland een live uitvoering (was een van de eerste youtube hits)
Steven Wilson heb ik volgens mij in de Rock Werchter draft beluisterd, was niet echt mijn ding met zijn manier van zingen.
Riverside aangezet, het nummer Wasteland een live uitvoering (was een van de eerste youtube hits)
De overgrote meerderheid van Radio10 ken ik ook en vind ik ook prima om naar te luisteren, maar er zijn genoeg genres waar ik verder ook gewoon niks mee heb om het actief zelf aan te zetten. Over het algemeen komt het neer op ongeveer de jaren 80 en eerder, zowel pop, rock als metal. Alleen vind de metal gewoon het leukst om te horen. Met uiteraard ook weer heel specifiek zo min mogelijk gegrunt
Hoe recenter de muziek wordt, hoe meer het puur metal gericht wordt denk ik
Edit: Maar een Danny Vera met Rollercoaster kan ik wel gewoon waarderen hoor, niet dat ik alles meteen kut vind als het geen metal is
Een uurtje meezingen, -springen en -dansen op de tonen van een Britse punktroubadour en zijn bende. Heerlijk toch! Frank Turner & The Sleeping Souls zullen de tent komen platspelen op zondag 29 augustus.
Een uurtje meezingen, -springen en -dansen op de tonen van een Britse punktroubadour en zijn bende. Heerlijk toch! Frank Turner & The Sleeping Souls zullen de tent komen platspelen op zondag 29 augustus.