Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
❗HYPE ALERT❗

Later vandaag worden de subheadliner (People Watching) en afsluiter (Remember My Name) aangekondigd voor de zondag van de MadMandraMeeting. Hiermee zullen de grootste namen die dag reeds allemaal bekend zijn. Blijf dus zeker deze pagina in de gaten houden en mis het nieuws niet!

• On fire
  • Haha
Waarderingen: WesleyNoH en Dante
❗HYPE ALERT❗

Later vandaag worden de subheadliner (People Watching) en afsluiter (Remember My Name) aangekondigd voor de zondag van de MadMandraMeeting. Hiermee zullen de grootste namen die dag reeds allemaal bekend zijn. Blijf dus zeker deze pagina in de gaten houden en mis het nieuws niet!

Verandert mijn volgorde dan weer wel van namen in dit tweetal aankondigingen :LOL:

Nog even een uurtje geduld tot na werk

Inmiddels drie namen per dag bekend:

vrijdag: Sabrina Carpenter - Gracie Abrams - Zeal & Ardor
zaterdag: Ed Sheeran - Camila Cabello - Fat Dog
zondag: Olivia Rodrigo - Nothing But Thieves - Prophets of Rage

De aankondiging van @Koekdoos deed de harten van de organisatie even stilstaan, maar wij gaan voor een andere jongedame. Eind vorige maand bracht ze haar derde studioalbum uit en midden mei pik ik de Britney Spears van deze generatie zelf mee in het Sportpaleis. Bij de Pinkpop-draft werd deze favoriet van de MadMandraMeeting ook al eens geboekt in een sub-positie en dezelfde plek krijgt ze toebedeeld deze editie. Ladies and gents, Tate McRae.

Next: @Dante (2x)

De aankondiging van @Koekdoos deed de harten van de organisatie even stilstaan, maar wij gaan voor een andere jongedame. Eind vorige maand bracht ze haar derde studioalbum uit en midden mei pik ik de Britney Spears van deze generatie zelf mee in het Sportpaleis. Bij de Pinkpop-draft werd deze favoriet van de MadMandraMeeting ook al eens geboekt in een sub-positie en dezelfde plek krijgt ze toebedeeld deze editie. Ladies and gents, Tate McRae.

Next: @Dante (2x)

Dan zat ik er dus helemaal niet ver vandaan! Wel @Oasiss dwars gezeten zie ik, maar anders was dat bij de volgende naam ook wel gebeurd, omdat Gracie anders zo was gekomen

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Update vanuit onze festivaldirecteur:
Onze headliners zijn compleet! The 1975, ROSALÍA en dan Dave en Flume tezamen. Bij onze vorige editie ging dat wel anders. Boek nu alvast jouw Ultra VIP Extravagant Tier en ontmoet de headliners backstage. Alles kan bij ons festival!

- Billy McFarland

5900120870034221

Er worden geen terugbetalingen verleend voor wijzigingen in de datum, tijd, locatie of line-up van het evenement of annuleringen door artiesten.

Laatst bewerkt:
  • Thinking
  • Haha
Waarderingen: Blommie en MadMandra27
Niet iedereen is fan van zijn solo carrière, maar midden jaren '10 nam dit duo de wereld by storm met 2 albums vol knallende hits. Bijgevolg traden ze in 2016 dan ook in de Ziggo op en is deze act geboekt om op de laatste dag van het festivalweekend de Remember My Name stage af te sluiten. Ook vink ik hiermee het vakje van de 'voorjaarsklassiekers' af, aangezien de lyrics hieronder van Can't Hold Us quasi perfect beschrijven wat een coureur doet als hij eindelijk die dikke koers gewonnen heeft. Dus wij als organisatie zijn in de zevende hemel om deze vette act aan te kondigen: Macklemore & Ryan Lewis.

Can we go back? This is the moment
(Tonight is the night, we'll fight 'til it's over)
So we put our hands up
Like the ceiling can't hold us
Like the ceiling can't hold us

Aangezien nu de 5 grootste namen van de zondag gekend zijn - zie hieronder - kunnen dagtickets reeds gereserveerd worden. Dit doe je door een PM te sturen naar mezelf. Don't you guys sleep on it, want sold out = sold out 🔥

Sam Fender - Tate McRae
Macklemore & Ryan Lewis
Laufey - Against The Current

Next: @Koekdoos @warriorandweirdo

De wielersport is soms wel een extreme sport, waarbij ik vooral nog de crash van Van Vleuten en van Hoogerland herinner. Daarom zeg ik

Waar blijft die fucking ambulance?

Als iedereen ineens hun "speciale" act gaat aankondigen in de vorm van Suzan & Freek of Roxy Dekker, dan kunnen wij niet achterblijven:

Goldband

Gewoon net als Werchter even willekeurig voor Camila en Ed losgaan op de mainstage!

@warriorandweirdo en daarna @Novis95
(Laten we dat kwartiertje tot 18:00 maar gewoon wachten en warrior niet skippen?)

Zelfs geen kwartiertje geduld nodig. ;)

Een van onze favoriete ontdekkingen uit 2024 komt voor het eerst naar Sounds Of The Labyrinth: Mk. gee!

Reeds aangekondigd voor Sounds Of The Labyrinth zijn: Michael Kiwanuka, Atoms For Peace, King Gizzard & The Lizard Wizard, Brockhampton, Damon Albarn, Black Country, New Road, Kim Deal, Jockstrap, Mk. gee & Maruja.

@Novis95
@Wanorix

Users who are viewing this thread