Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Update: aangezien Phoebe Bridgers toch al op het festival is, komt ze ook een solo optreden doen.

@Timmetje -> @Oasiss
Wat is nog beter dan twee keer Phoebe op je festival? Juist ja, drie keer. Ook Better Oblivion Community Center is van de partij.

better-oblivion-community-center-profile.jpg

@Timmetje -> @Oasiss

🎸 GRETA VAN FLEET IS DE EERSTE SUBHEADLINER OP SUNSET HORIZON! 🎸

Onze eerste Subheadliner is een knaller: de Amerikaanse rockers van Greta Van Fleet zullen het podium doen daveren!

Met hun epische, classic rock-geïnspireerde sound – een moderne knipoog naar Led Zeppelin – nemen ze je mee op een onvergetelijke reis. Van hits zoals “Highway Tune” tot hun nieuwste werk, Greta Van Fleet belooft een set vol rauwe energie en pure rock-’n-roll. Ze spelen vlak voor Royal Blood, de headliner van de avond, dus dit wordt een rockavond om nooit te vergeten!

1.jpeg

The Neighbourhood - Royal Blood - Hozier
Greta van Fleet - Khruangbin - Charlotte de Witte - Bad omens - Sleep Token
Warhaus

@Wanorix -> @Novis95

Laatst bewerkt:
  • Grrr
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Koekdoos
🎸 GRETA VAN FLEET IS DE EERSTE SUBHEADLINER OP SUNSET HORIZON! 🎸

Onze eerste Subheadliner is een knaller: de Amerikaanse rockers van Greta Van Fleet zullen het podium doen daveren!

Met hun epische, classic rock-geïnspireerde sound – een moderne knipoog naar Led Zeppelin – nemen ze je mee op een onvergetelijke reis. Van hits zoals “Highway Tune” tot hun nieuwste werk, Greta Van Fleet belooft een set vol rauwe energie en pure rock-’n-roll. Ze spelen vlak voor Royal Blood, de headliner van de avond, dus dit wordt een rockavond om nooit te vergeten!

Bekijk bijlage 13384

@Wanorix -> @Novis95

Eerste echt jammere misser, als alternatief voor het pop-programma

Ik schat de kans groot dat ik morgen namen moet kiezen.
Iemand onafhankelijk de tijd dat voor mij te doen vermits ik op een trouwfeest zit :p.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread