Nog even een aparte post eraan wijden, want met Rüfüs Du Sol op dag 2 hebben we, met Chappell Roan op dag 1 en Fontaines D.C. op dag 3 ons headlinertrio compleet. Geen stadionacts als headliners, maar een gevarieerd uitstekend trio namen. Zin in!
Maakt so far:
Chappell Roan - Rüfüs Du Sol - Fontaines D.C.
Royel Otis - The Last Dinner Party - Froukje
edit: over Pasen: hij die zonder zonde (Sinner) is, werpe de eerste steen. "Als ik god was", zouden die gebeurtenissen rondom Pasen toch wat anders hebben uitgezien, Maar misschien is Pasen in een modern world ook wel wat anders...
De volgende naam was door de schaarse optredens in België en Nederland al bij veel drafts niet meer te boeken. Dan laten we die deze keer niet lopen uiteraard. Ze staan garant voor een ijzersterke liveshow: Run The Jewels!
De volgende naam was door de schaarse optredens in België en Nederland al bij veel drafts niet meer te boeken. Dan laten we die deze keer niet lopen uiteraard. Ze staan garant voor een ijzersterke liveshow: Run The Jewels! Bekijk bijlage 13340
Ik wilde er om die reden ook langer mee wachten met aankondigen.
Toen zag ik King Gizz, Kendrick enz er allemaal al uitgaan, terwijl ik hoopte dat die net als deze uit het oog zouden blijven.
De volgende naam was door de schaarse optredens in België en Nederland al bij veel drafts niet meer te boeken. Dan laten we die deze keer niet lopen uiteraard. Ze staan garant voor een ijzersterke liveshow: Run The Jewels! Bekijk bijlage 13340
Tijd voor een volgende naam voor REVOLT!
Het is deze keer opnieuw een headliner voor de dance stage.
Deze zomer verwelkomen we namelijk Bicep (live) op het festival.
REVOLT!
Billie Eilish - Fred Again - Amelie Lens B2B Charlotte De Witte
Bicep (live) - Jungle - Halsey
De afgelopen tijd was het weer op zoek naar opportuniteiten voor REVOLT! deze zomer.
Een aantal kleppers lieten jammer genoeg weten dat het een onmogelijke combinatie werd met andere festivals.
Desondanks blijven we er in slagen om de mooiste namen te boeken!
Zo zal je ook Wet Leg kunnen bezig zien bij REVOLT!
Deze Britse dames zullen een leuke spot krijgen op onze Main Stage.
REVOLT!
Billie Eilish - Fred Again - Amelie Lens B2B Charlotte De Witte
Bicep (live) - Jungle - Halsey
Wet Leg
Tijd om even tegen de schenen te schoppen. Recensies over elke show zijn altijd lovend, dus kom ze zeker zelf even checken: Amyl & The Sniffers! @Martijn@Timmetje