Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik heb even moeten graven voor mijn tweede headliner, maar meer dan tevreden met mijn vondst: Röyksopp & Robyn

412841-20140522-robyn.jpg

@Timmetje -> @Oasiss
Mogen dit soort zaken? Want hebben apart wel allebei albums van voor 2011 en een gezamenlijk album in 2014 inderdaad, dat wel

Röyksopp & Robyn hebben nooit samen opgetreden in België of Nederland dus lijkt me net niet oké!
Nevermind deden ze wel.

Hoe moet ik trouwens dat koersgebeuren precies interpreteren?
Een liedje met een verwijzing naar de voorjaarsklassiekers of de koers in het algemeen. Alles wat met de fiets te maken heeft dus, of met het peloton, de koersen, etc. Héél veel dichterlijke vrijheid ook om de link te maken, dus moet wel lukken (y)

• Leuk
Waarderingen: Dante
Een liedje met een verwijzing naar de voorjaarsklassiekers of de koers in het algemeen. Alles wat met de fiets te maken heeft dus, of met het peloton, de koersen, etc. Héél veel dichterlijke vrijheid ook om de link te maken, dus moet wel lukken (y)
Ahh oke, dan zat ik opzich wel goed dus

Om in dezelfde stijl verder te gaan als de vorige aankondiging van @Oasiss en we toch een heel ander soort festival in elkaar zetten dan normaal dan kunnen wij niet zonder het neusje van de zalm van de Nederlandse popscene anno nu.

Suzan & Freek!

Telt avond als de avondetappe?

@BlackwaterPark > @Wanorix

??? - Dua Lipa - The Weeknd
Aurora - London Grammar - Amelie Lens
Bazart - Suzan & Freek - ???

• On fire
  • Winning
Waarderingen: Sjakie de Wit en Oasiss

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread