Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Goeiemorgen! Heb de post aangepast haha.

Ik zou het wel tof vinden als die verwijzingen in je eerste 30 moeten om het iets ingewikkelder te maken maar dat laat ik aan @MadMandra27.

Een vraag van algemeen nut.
Mogen de verwijzingen naar Pasen, Koers en Tandartsassistente ook in de namen na de eerste dertig zitten?
Goeiemorgen! Heb de post aangepast haha.

Ik zou het wel tof vinden als die verwijzingen in je eerste 30 moeten om het iets ingewikkelder te maken maar dat laat ik aan @MadMandra27.
Ja, niet gespecificeerd in de regels maar volg @Timmetje zijn mening. Wesley en BWP zijn dan weer een andere mening toegedaan, wat helemaal okƩ is.

Maar we zullen tot een conclusie moeten komen uiteraard en liefst een beetje snel, want we zitten midden de solo aankondigingen al ā˜ŗļø Wat denkt de rest?

Bereid je voor op een onvergetelijke nacht, want de Belgische techno-koningin Charlotte de Witte komt naar Sunset Riot 2025! šŸ”„

Met haar hypnotiserende beats en ongeĆ«venaarde energie zal Charlotte de Neon Blaze-stage overnemen en ons meenemen op een reis door de wereld van techno. Wist je dat ze al twee keer is uitgeroepen tot de nummer 1 techno-DJ ter wereld door DJ Magā€™s Alternative Top 100? šŸ†

Dit wordt een show die je niet mag missen! šŸ’„

8.jpg
@JK79 -> @Oasiss

Royal Blood - Hozier
Sleep Token - Bad Omens - Khruangbin - Charlotte de Witte

Ook de verwijzing naar de tandarts kan ik natuurlijk niet laten liggen, want iedere tandarts wordt natuurlijk blij van Witte tanden! (In indien het effectief over een liedje moet gaan runnen we het over de 'reflection' van die witte tanden hebben!)

Laatst bewerkt:
Zo af en toe pak je op een festival wel eens wat mee wat totaal buiten je comfortzone ligt maar waar je 8 jaar later nog steeds met kippenvel aan terugdenkt. RockWerchter 2017 bevatte ook zo'n optreden in een overvolle Barn waar uit volle borst iedereen "Oh liever snel naar de hel dan traag naar de hemel" mee aan zingen (krijsen) was bij Bazart. Ze komen dit kunstje herhalen op Pentafest springedition 2025!. Tevens lijkt mij dit ook voldoende voor de paasverwijzing (iets met hemel en dergelijke) om creatief te blijven denken.

@Oasiss > @Timmetje

??? - Dua Lipa - The Weeknd
Aurora - London Grammar - Amelie Lens - Bazart

Bereid je voor op een onvergetelijke nacht, want de Belgische techno-koningin Charlotte de Witte komt naar Sunset Riot 2025!

Ook de verwijzing naar de tandarts kan ik natuurlijk niet laten liggen, want iedere tandarts wordt natuurlijk blij van Witte tanden!
De verwijzing moet volgens mij wel in een songtitel zitten, niet in de artiestennaam :)

Users who are viewing this thread