Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Na een lange zoektocht naar een nummer over de tandartsassistente hebben we eindelijk iets gevonden. Eenmaal buitengekomen bij de tandarts blijft er lange tijd een pijn hangen in de mond van alles wat ze gedaan hebben tijdens het bezoek. Daarom lijkt ons de "The Pain Remains"-trilogie dan ook een perfecte nominatie voor deze voorwaarde.
We zijn dus blij om Lorna Shore aan te kondigen als volgende act.
Lorna Shore.webp

@Novis95 -> @warriorandweirdo

Zo, het is hoog tijd voor een curveball.

De volgende artiest is helaas sinds 2018 niet meer onder ons. Het is altijd een groot verlies wanneer een talentvolle artiest het leven laat, maar het doet misschien nog wel extra zeer als dit gebeurt in de lente van wat hoogstwaarschijnlijk een lange en bijzondere carrière was geworden. Gelukkig stelt de magie van de Festileaks Draft ons in staat om nog eenmaal te genieten van hem en zijn muziek. De organisatie presenteert: Mac Miller.

@warriorandweirdo @Koekdoos

De volgende artiest is helaas sinds 2018 niet meer onder ons. Het is altijd een groot verlies wanneer een talentvolle artiest het leven laat, maar het doet misschien nog wel extra zeer als dit gebeurt in de lente van wat hoogstwaarschijnlijk een lange en bijzondere carrière was geworden. Gelukkig stelt de magie van de Festileaks Draft ons in staat om nog eenmaal te genieten van hem en zijn muziek. De organisatie presenteert: Mac Miller.

Heel dikke vondst, verdomme!

• Geweldig
Waarderingen: Novis95

Mooie boeking! Artiest die een ontzettende artistieke groei heeft doorgemaakt. Vanaf de eerste mixtape was ik fan :)
Veel te vroeg heengegaan

• Geweldig
Waarderingen: Novis95
Mooie boeking! Artiest die een ontzettende artistieke groei heeft doorgemaakt. Vanaf de eerste mixtape was ik fan :)
Veel te vroeg heengegaan
Beter had ik het niet kunnen zeggen! Bij mij kwam 'ie voor het eerst op de radar door Blue Slide Park, maar vanaf Faces was ik echt fan. Voor mij is Mac miller wellicht de grootste What if... van de afgelopen jaren.

Beter had ik het niet kunnen zeggen! Bij mij kwam 'ie voor het eerst op de radar door Blue Slide Park, maar vanaf Faces was ik echt fan. Voor mij is Mac miller wellicht de grootste What if... van de afgelopen jaren.
Voor mij was het Knock Knock en K.I.D.S. in de zomer en daarna Blue Slide Park inderdaad. Helaas nooit live kunnen zien en dat is nog steeds jammer.

Overigens heel mooi werk van de familie/estate met de releases na zijn overlijden. Pakken ze heel mooi prettig op.

Users who are viewing this thread