Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op een overvolle trein dacht ik dat de mooie namen schaars beginnen worden, maar opeens een gans nieuw vat aan leuke namen gevonden door op Spotify wat door te klikken hihi
Op een overvolle trein dacht ik dat de mooie namen schaars beginnen worden, maar opeens een gans nieuw vat aan leuke namen gevonden door op Spotify wat door te klikken hihi
'Leuk' inderdaad om even terug te kijken, nu is mijn shortlist redelijk uitgebreid, maar heb 23 keer een streepje mogen zetten. Plus Kendrick die ik door die mixtape van mijn lijstje geschrapt had.
Een beetje gokken met wat zo direct allemaal wordt weggekaapt. Maar dit is wel echt een van de favoriete van de laatste jaren en daarom heel blij hen te strikken deze editie:
Had net vastgesteld dat London Grammar mijn volgende naam zou worden., verder ook hier wel veel namen al weggevallen die ik uiteindelijk had willen kiezen, maar ik werk dan weer niet zo ver vooruit met mijn lijst dat het daadwerkelijk wegstrepen is... Maar moet ook wel weer aan de bak, want heb nog 1 naam op de shortlist staan
Voor al het gitaargeweld weg is. Ze staan bekend om hun geweldige liveshows en nummers, hier en daar wat humor en activisme van de bovenste plank. IDLES! @WesleyNoH@Sjakie de Wit
Voor al het gitaargeweld weg is. Ze staan bekend om hun geweldige liveshows en nummers, hier en daar wat humor en activisme van de bovenste plank. IDLES! Bekijk bijlage 13312 @WesleyNoH@Sjakie de Wit
Voor al het gitaargeweld weg is. Ze staan bekend om hun geweldige liveshows en nummers, hier en daar wat humor en activisme van de bovenste plank. IDLES! Bekijk bijlage 13312 @WesleyNoH@Sjakie de Wit