Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Op een overvolle trein dacht ik dat de mooie namen schaars beginnen worden, maar opeens een gans nieuw vat aan leuke namen gevonden door op Spotify wat door te klikken hihi šŸ¤­

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Op een overvolle trein dacht ik dat de mooie namen schaars beginnen worden, maar opeens een gans nieuw vat aan leuke namen gevonden door op Spotify wat door te klikken hihi šŸ¤­
Ik zie toch dat er al veel namen van mijn lijstje zijn weggesnoept!

RAYE, Aurora, Spiritbox, Nothing But Thieves, Michael Kiwanuka, Heilung, The Last Dinner Party in de afgelopen ronde (en een half) alleen al

Laatst bewerkt:
Ik toch dat er al veel namen van mijn lijstje zijn weggesnoept!

RAYE, Aurora, Spiritbox, Nothing But Thieves, Michael Kiwanuka, Heilung, The Last Dinner Party in de afgelopen ronde (en een half) alleen al
'Leuk' inderdaad om even terug te kijken, nu is mijn shortlist redelijk uitgebreid, maar heb 23 keer een streepje mogen zetten. Plus Kendrick die ik door die mixtape van mijn lijstje geschrapt had.

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Had net vastgesteld dat London Grammar mijn volgende naam zou worden., verder ook hier wel veel namen al weggevallen die ik uiteindelijk had willen kiezen, maar ik werk dan weer niet zo ver vooruit met mijn lijst dat het daadwerkelijk wegstrepen is... Maar moet ook wel weer aan de bak, want heb nog 1 naam op de shortlist staan

OkƩ, die Espresso verwijzing ging natuurlijk heel ver, maar ik vraag toch een uitzondering aan op de regels dat het om een lied moet gaan, want net als Sabrina was Jesus ook een Carpenter!

Goed, ga weer verder met zoeken naar verwijzingen in nummers!
Is 'Run and hide' niet gewoon een keiharde verwijzing naar het werk van de paashaas?

• Winning
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread