Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
En tweede punt is in eerdere drafts ook gewoon toegepast toch.
Mits er een vergelijkbaar speciaal concert ook daadwerkelijk in die vorm heeft plaatsgevonden binnen de regels die gelden voor de draft, ja. Dus Air met Moon Safari zou gewoon kunnen, maar iets speciaals wat bijvoorbeeld alleen in de VS heeft plaatsgevonden niet (ook al is die artiest wel in de Benelux geweest met een gewone/andere show).

Mits er een vergelijkbaar speciaal concert ook daadwerkelijk in die vorm heeft plaatsgevonden binnen de regels die gelden voor de draft, ja. Dus Air met Moon Safari zou gewoon kunnen, maar iets speciaals wat bijvoorbeeld alleen in de VS heeft plaatsgevonden niet (ook al is die artiest wel in de Benelux geweest met een gewone/andere show).
Dus om Dua Lipa met live orkest (zoals in the Royal Albert Hall) als voorbeeld te nemen, zou dat dan wel mogen?

Dus om Dua Lipa met live orkest (zoals in the Royal Albert Hall) als voorbeeld te nemen, zou dat dan wel mogen?
Wat mij betreft zijn dat wel vrijheden die je mag pakken, toch? Lijkt me niet dat je perse de setlist van in NL moet pakken en dat een live orkest of speciale uitvoering van een nummer of zoiets dergelijks wel erbij gepakt mag worden. (maar @MadMandra27 is de baas ;))

Wat mij betreft zijn dat wel vrijheden die je mag pakken, toch? Lijkt me niet dat je perse de setlist van in NL moet pakken en dat een live orkest of speciale uitvoering van een nummer of zoiets dergelijks wel erbij gepakt mag worden. (maar @MadMandra27 is de baas ;))
In eerdere drafts waar ik aan meedeed goldt wel de regel dat een bijzonder concert dan ook echt specifiek in de Benelux binnen de geldige periode moest hebben plaatsgevonden. Dus zou Dua Lipa met orkest niet mogen, als dat alleen in Londen was. Maar hoe jullie dat deze draft doen moeten jullie met @MadMandra27 afstemmen natuurlijk :)

Ik heb er twee waarvan je zou kunnen beargumenteren dat ze al headliner/ sub headliner krijgen
(Sleep token, Bad omens) misschien nog net te vroeg maar het zou kunnen
Met Electric Callboy durf ik te zeggen dat ik er al een 3de geboekt heb. En misschien heb ik nog een 4de achter de hand. Maar daarvan ben ik nog niet zeker of ik ze wil boeken.

🎵 De tweede headliner van Sunset Riot 2025 is binnen! 🎵

Na de aankondiging van Hozier als onze eerste headliner, verwelkomen we met trots het Britse rockduo Royal Blood als de tweede headliner op Sunset Horizon Stage! Bekend om hun explosieve sound en krachtige live-shows, belooft dit duo een onvergetelijke ervaring met hits zoals "Figure It Out", "Out of the Black", en "Trouble’s Coming". Hun unieke mix van basgedreven rock en rauwe energie heeft fans wereldwijd veroverd, en nu krijgen ook wij de kans om ze in actie te zien!

Heb me wat geamuseerd met het maken van visuals 😅
2.jpg
Hozier - Royal Blood
Sleep Token - Bad Omens

@JK79 -> @Oasiss

Laatst bewerkt:
Met Electric Callboy durf ik te zeggen dat ik er al een 3de geboekt heb. En misschien heb ik nog een 4de achter de hand. Maar daarvan ben ik nog niet zeker of ik ze wil boeken.
EC is inderdaad ook sterk bezig voor de headline posities te krijgen in de niet zo verre toekomst

Helemaal akkoord! Dan wijken we in deze Draft blijkbaar af van eerdere Drafts, maar is al beperkt genoeg onze keuze dus zie het als wat extra speelruimte :ROFLMAO:

Sleep Token, Bad Omens, Electric Callboy, Turnstile (?) en nu dus ook Heilung zijn zowat de grootste metalbands die je evt zou kunnen boeken als headliner van een iets kleiner festival. Dus of je gaat dan voor wat kleinere namen, of je trekt het breder qua genre.

• Leuk
Waarderingen: JK79
Sleep Token, Bad Omens, Electric Callboy, Turnstile (?) en nu dus ook Heilung zijn zowat de grootste metalbands die je evt zou kunnen boeken als headliner van een iets kleiner festival. Dus of je gaat dan voor wat kleinere namen, of je trekt het breder qua genre.
Ik heb nog een paar extra namen op het oog, maar hopelijk worden daarvan niet teveel weggekaapt. Kunnen we dat afspreken?

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread